2016-03-17, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Yup, näsan blir tvärfull och helt grön. Man gräver även grönt från näsan i cirka 24h efteråt vill jag minnas. Dom där små rackarna blir extremt mycket pulver när dom krossas

Bindemedel is a bitch Vägde en tablett och den väger 144 mg. Det blir ju en hel lina, för ynka 4-7 mg (som de uppskattas innehålla).

Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Personligen så tyckte jag inte det gjorde ont alls när jag drog (samma med 2c-b pulver) fast alla andra jag har tagit med har tyckt det att det svider som fan. Så om du är känslig så kommer det nog kännas en del, ja.

Jag är inte känslig, så det är nog lugnt. Tycker inte md eller tjack svider nämnvärt, trots att vännerna grimaserar hejvilt.
Citera
2016-03-21, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
3 för svag effekt, 4 för mediumrus (typ som en standardlapp lsd kanske) jag hade haft gräs som backup om du vill boosta, då det eventuellt kan vara lite svagt med 4.
Vill minnas att dom inte var så jättetrevliga att ta i snoken så hade inte rekommenderat det. Om dom vore starkare så hade det gått, men 3-4st i nosen är inte att rekommendera om du inte är van vid att ta i näsan.

Jag tog 4 och fick en rejäl jävla tripp! Det tog mer än en timme innan jag kände ngt och säkert 3h innan det peakede, men satan alltså! ALLTING jag tittade på inte bara rörde sig, utan blev till egna världar. Satt och stirrade ner i mattan som omväxlande blev som ett djupt hål där det utspelade sig massa saker och omväxlande växte saker upp ur golvet. Helt galet visuellt! 3D-hallisar. Ashäftigt. Samtidigt var jag ändå klar i huvudet och kunde konversera utan problem, även om mitt attention span var ungefär som en kattunges pga allt som hände i synfältet hela tiden. Min vän tog samma dos och är en betydlgit mer erfaren trippare än jag och han upplevde samma sak. Kan tänka mig att 2 st skulle vara en schysst partydrog, i den här dosen var det betydligt mer en "stay at home psychedelic"

SÅ jävla svaga kan de fan inte ha varit
Citera
2016-03-23, 23:48
Medlem
felpost.
Citera
2016-03-23, 23:49
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xprnc
Jag tog 4 och fick en rejäl jävla tripp! Det tog mer än en timme innan jag kände ngt och säkert 3h innan det peakede, men satan alltså! ALLTING jag tittade på inte bara rörde sig, utan blev till egna världar. Satt och stirrade ner i mattan som omväxlande blev som ett djupt hål där det utspelade sig massa saker och omväxlande växte saker upp ur golvet. Helt galet visuellt! 3D-hallisar. Ashäftigt. Samtidigt var jag ändå klar i huvudet och kunde konversera utan problem, även om mitt attention span var ungefär som en kattunges pga allt som hände i synfältet hela tiden. Min vän tog samma dos och är en betydlgit mer erfaren trippare än jag och han upplevde samma sak. Kan tänka mig att 2 st skulle vara en schysst partydrog, i den här dosen var det betydligt mer en "stay at home psychedelic"

SÅ jävla svaga kan de fan inte ha varit
Hahahaha du verkar ha haft en bra tripp, varsågod
Antar dom kommer från flugsvamp, batchen jag fick var dock riktigt opotent och inget att ha. Nu blir man ju dock verkligen sugen på att köpa mer efter allt man har läst om 2C-B så var det en stor letdown när jag väl testade det, fast det var mestadels för att jag fick i mig typ... 10mg eller så.

Kan du jämföra detta mot lsd, vad känns... roligast? mest givande?
Citera
2016-03-27, 23:23
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Antar dom kommer från flugsvamp, batchen jag fick var dock riktigt opotent och inget att ha. Nu blir man ju dock verkligen sugen på att köpa mer efter allt man har läst om 2C-B så var det en stor letdown när jag väl testade det, fast det var mestadels för att jag fick i mig typ... 10mg eller så.

Eftersom du väntat ett tag på svar kan jag ge min syn så länge.

Jag klassar mer 2-CB som en stimulant med massa hallucinogena effekter. Alltså mer åt MDMA-hållet i huvudet men hallisar som är MKT kraftfullare än LSD, speciellt på färgsidan.

Båda kan vara roliga på olika sätt, men 2-CB är en mycket enklare drog samtidigt som LSD är mer av en resa. Jag har haft sjukt kul på 2-CB, fått otroliga garvnojjor. Har även haft kul på LSD, men det är ju på ett djupare plan.

För mig personligen; 2-CB om jag vill ha roligt. LSD är absolut mer givande.
Citera
2016-03-28, 07:37
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Eftersom du väntat ett tag på svar kan jag ge min syn så länge.

Jag klassar mer 2-CB som en stimulant med massa hallucinogena effekter. Alltså mer åt MDMA-hållet i huvudet men hallisar som är MKT kraftfullare än LSD, speciellt på färgsidan.

Båda kan vara roliga på olika sätt, men 2-CB är en mycket enklare drog samtidigt som LSD är mer av en resa. Jag har haft sjukt kul på 2-CB, fått otroliga garvnojjor. Har även haft kul på LSD, men det är ju på ett djupare plan.

För mig personligen; 2-CB om jag vill ha roligt. LSD är absolut mer givande.
Tack så mycket! Något för mig som skyr mdma som pesten då!
Citera
2016-03-28, 23:58
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Tack så mycket! Något för mig som skyr mdma som pesten då!

Nog klumpigt uttryckt av mig, menade mer att man är med i skallen som på MDMA. Men även känslan är väldigt euforisk för att vara en hallucinogen.

Räds inte, ruset är riktigt trevligt och inte speciellt långvarande. Snortar du så blir ruset kortare och bra mycket bättre enligt mig. Bomba inte med andra ord. 20mg och du får det jävligt ballt
Citera
2016-03-29, 02:56
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Nog klumpigt uttryckt av mig, menade mer att man är med i skallen som på MDMA. Men även känslan är väldigt euforisk för att vara en hallucinogen.

Räds inte, ruset är riktigt trevligt och inte speciellt långvarande. Snortar du så blir ruset kortare och bra mycket bättre enligt mig. Bomba inte med andra ord. 20mg och du får det jävligt ballt
Förstod dig gillar inte mdma, mina käkspänningar förstör hela ruset även om jag preloadat med mängder av magnesium. Har tagit 2c-b dock i relativt små doser och förstår precis vad du menar man blir sugen att köra igen.
Citera
2016-03-29, 11:06
Medlem
Citat:

Sent svar och du har fått en bra jämförelse av POMJUP53 redan. Just visuellt var det extremt kraftfullt. Den typen av hallisar får en inte av syra eller svamp. Samtidigt påverkades huvudet knappt alls, kunde tänka och prata som vanligt, så jag var hela tiden medveten om att allting var hallisar och tankesättet påverkades inte så som det gör med syra. Kort attention span som på md, men mest för att det hände så mkt visuellt att det var svårt att fokusera. Upplevde även att fascinationen var lik den en får för allt möjligt på md. Ingen direkt stark eufori, men känseln ökade på likvärdigt sätt. Ganska mkt bodyload, var lite halvjobbig come up, men det gav sig när det väl kickade.

Vi testade att vara ta 1 knapp på ett rave i helgen och det gav otrolig upplevelser av färger, som blev mkt starkare och gav ljusspår samt ökad fascination för färger och ljus, ökad känsel i huden. I övrigt ingen direkt påverkan, ingen eufori el likn. Ganska mkt bodyload även på så låg dos. Fick lite frossa och konstig känsla i kroppen, inte illamående men nästan, kanske 30 min efter att jag tagit den, höll i sig i kanske 30-60 min. Ska testa att ta 2 st nästa gång och se vad som händer.
Citera
2016-03-29, 15:44
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xprnc
Sent svar och du har fått en bra jämförelse av POMJUP53 redan. Just visuellt var det extremt kraftfullt. Den typen av hallisar får en inte av syra eller svamp. Samtidigt påverkades huvudet knappt alls, kunde tänka och prata som vanligt, så jag var hela tiden medveten om att allting var hallisar och tankesättet påverkades inte så som det gör med syra. Kort attention span som på md, men mest för att det hände så mkt visuellt att det var svårt att fokusera. Upplevde även att fascinationen var lik den en får för allt möjligt på md. Ingen direkt stark eufori, men känseln ökade på likvärdigt sätt. Ganska mkt bodyload, var lite halvjobbig come up, men det gav sig när det väl kickade.

Vi testade att vara ta 1 knapp på ett rave i helgen och det gav otrolig upplevelser av färger, som blev mkt starkare och gav ljusspår samt ökad fascination för färger och ljus, ökad känsel i huden. I övrigt ingen direkt påverkan, ingen eufori el likn. Ganska mkt bodyload även på så låg dos. Fick lite frossa och konstig känsla i kroppen, inte illamående men nästan, kanske 30 min efter att jag tagit den, höll i sig i kanske 30-60 min. Ska testa att ta 2 st nästa gång och se vad som händer.
Vad är din källa till dessa piller? Dom jag hittar på flugsvamp har endast fått recensioner som påvisar att dom är rätt svaga. Dom jag testade förövrigt.
Senast redigerad av lehiral 2016-03-29 kl. 15:47.
Citera
2016-03-29, 22:07
Medlem
Citat:
Vad är din källa till dessa piller? Dom jag hittar på flugsvamp har endast fått recensioner som påvisar att dom är rätt svaga. Dom jag testade förövrigt.

Det är de pillrena, gröna klöver. Tog 4 st när vi trippade hemma. Kan ju vara jag som är lättpåverkad också. Trippade ballz på 2 gram svamp för en tid sen exempelvis, vet att många behöver 3-4 gram för att få en lika intensiv tripp.
Citera
2016-04-07, 21:20
Medlem
We2Sexys avatar
Hej flashback, behöver lite tips och råd här.

Skall antagligen testa 2c-b på lördag (står mellan det eller att köra på mdma men känner just nu för att spara mig och ta mdma om nån vecka istället) och funderar på hur bra/dålig idé är det att köra på både 2c-b och tjack? Skall ut och dansa nämligen och vill även vara lite snabb

Blir isåfall andra gången jag tar 2c-b även om den första gången inte riktigt räknas för då stoppade jag bara det i mig (har ingen aning om hur mycket) samtidigt som jag "råkade" få i mig lite mer LSD än vad som var planerat. Fick i mig 300 µg LSD den kvällen och det var andra gången jag tog syra. Så har ingen direkt koll på vad som var LSD och 2c-b i det ruset, bara att allt var mycket.

Så hur "dåligt" är det att blanda dem? Tänker dels på under själva ruset, dödar tjacket trippen? Men tänker också på den lilla skallen, hur mycket stryk tar den?

Och om man skall köra på båda hur lägger man upp det bäst? Börja med en lina tjack och sen vänta två timmar innan man droppar 2c-b?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in