2016-03-18, 13:50
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag personligen gillar att ha sex med män. Det beror på att jag tänder på det vidriga i att bli knullad av en man. Men de flesta kvinnor tänder inte på det av de anledningar som jag har tagit upp.

2) Börja med att tänka på njutning, väg choklad mot sex, choklad ger njutning och du behöver inte bli påsatt av en man eller bli svettig för att få det. Så för kvinnor är saker som choklad, TV, shopping mycket skönare än sex.

3) Är män äckliga i sexuella situationer? Testa att titta på män sexuellt, sätt dig framför en man på tunnelbanan och fantisera om att han sätter på dig. Hur känns det?

1) Glöm oralsex det är en PK grej. Om du vill att penetration ska funka då måste kvinnan bli mentalt upphetsad först. Det enklaste är att låta henne titta på porr (tentakel porr är ett bra val).

2) Men om du vill anstränga dig så bind fast henne ett tag, piska henne lite, kalla henne för hora och sånt, gör det intressant och varierat gå inte på penetration direkt utan vänta tills hon är kåt. Då kan kvinnan njuta av att bli penetrerad.

3) Med det här menar jag inte att du ska hålla på med förspel och sånt utan något som är tvång eller förnedring.

ja tjejer gillar ju uppenbarligen att leka med en dildo.om penitration inte va trevligt skulle väl knappast några sådana säljas?
Citera
2016-03-18, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
ja tjejer gillar ju uppenbarligen att leka med en dildo.om penitration inte va trevligt skulle väl knappast några sådana säljas?

Mycket enklare bara fokusera på att gnugga lite på utsidan

Gnugga lite på klitoris eller sätta dig ner beställa en dildo från nätet, hämta ut den, öppna paketet, återvinna.
Varför har du inte en Fleshlight? Om du är man har du betydligt större incitament att skaffa en fleshligt än vad en kvinna har att skaffa en dilod. Och ändå runkar du?
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-03-18 kl. 13:55.
Citera
2016-03-18, 13:59
Medlem
Flickpojkens avatar
Sanningen är att mäns sexualdrift är lite som en sinnessjukdom (jag vet inte om alla upplever de så men jag tror de). De handlar inte bara om en fysisk grej heller de händer i huvudet och man kan bli hög av en tjej. Eller få et intensivt rus av henne lite som kokain.

Jag är säker på att våld är en helt naturlig del i mäns sexualitet. Man får hålade på rimlig nivå bara.
Efteråt vill jag att hon ska krypa ihop i min armhåla typ och jag visar inte hur mycket jag gillar de typen av intimitet efteråt.

De va någon gammal feminist luder som sa något för ett tag sedan om att män vill ha en hora i sängen en madonna med barnen osv. de va andra saker också som ansågs motstridiga och skulle illustrera patriarkatets orimliga krav på alla stackars kvinnor.

Sanningen är att tjejer vill kunna va luder i sängen men samtidigt sin mans jämlike. Och bli respekterar tagen på alvar.
Senast redigerad av Flickpojken 2016-03-18 kl. 14:03.
Citera
2016-03-18, 14:02
Bannlyst
Citat:
Sanningen är att mäns sexualdrift är lite som en sinnessjukdom. De handlar inte bara om en fysisk grej heller de händer i huvudet och man kan bli hög av en tjej. Eller få et intensivt rus av henne lite som kokain.

Jag är säker på att våld är en helt naturlig del i mäns sexualitet. Man får hålade på rimlig nivå bara.
Efteråt vill jag att hon ska krypa ihop i min armhåla typ och jag visar inte hur mycket jag gillar de typen av intimitet efteråt.

De va någon gammal feminist luder som sa något för ett tag sedan om att män vill ha en hora i sängen en madonna med barnen osv. de va andra saker också som ansågs motstridiga och skulle illustrera patriarkatets orimliga krav på alla stackars kvinnor.

Sanningen är att tjejer vill kunna va luder i sängen men samtidigt sin mans jämlike. Och bli respekterar tagen på alvar.

Finns det egentligen en motsättning mellan att spruta sin tjej i ansiktet, spanka henne röd och sedan efteråt älska henne?
Går du runt känner dig smutsig hela dagarna för att du satt och kollade på våldsporr innan på dagen?
Citera
2016-03-18, 14:05
Medlem
Flickpojkens avatar
penetration har sin plats i sängen. Simultant njutning med tjejen man gillar är riktigt fint.
De finns en sak jag tycker mej iaktta om objektet för min besatthet får en orgasm. Genom klitoris stimulans (ja vad ska man kalla de). Blir de överkänsligt under en tid och gör ont om man fortsätter stimulera.

Knullar man henne hår i stället så kan hon få flera orgasmer .
Citera
2016-03-18, 14:07
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:

ja dominans är riktigt trevligt och tjejer kommer fan så mycket lättare om man håller fat dom/er och drar i håret osv.
Citera
2016-03-18, 14:13
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Jag vet att det stod men påpekade att det kan sammanblandas när du skriver så där.
Dessutom fortsätter du posta flera inlägg. Borde du inte lärt dig multi vid 15k inlägg
Att du inte klarar av att läsa är inte mitt problem. Jag skriver precis hur många inlägg jag vill och komponerar dem hur jag behagar.
Citera
2016-03-18, 14:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Och det här har du lärt dig av att titta på porr?

2) Det är män som köper sånt till sina fruar för att de tror att kvinnorna ska bli kåta av det. Eller kvinnor som är feminister och har det som nån "girl power" grej.

Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Mycket enklare bara fokusera på att gnugga lite på utsidan

Gnugga lite på klitoris eller sätta dig ner beställa en dildo från nätet, hämta ut den, öppna paketet, återvinna.
Varför har du inte en Fleshlight? Om du är man har du betydligt större incitament att skaffa en fleshligt än vad en kvinna har att skaffa en dilod. Och ändå runkar du?

1) This.

2) Men du måste lägga till att kvinnor får mer njutning av att äta godis eller titta på TV.

Citat:
penetration har sin plats i sängen. Simultant njutning med tjejen man gillar är riktigt fint.
De finns en sak jag tycker mej iaktta om objektet för min besatthet får en orgasm. Genom klitoris stimulans (ja vad ska man kalla de). Blir de överkänsligt under en tid och gör ont om man fortsätter stimulera.

Knullar man henne hår i stället så kan hon få flera orgasmer .

Men även om det skulle vara fysiskt skönt har kvinnan fortfarande sex med en man. Det är som att du får en avsugning av Ron Jeremy.
Citera
2016-03-18, 15:30
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Och det här har du lärt dig av att titta på porr?

2) Det är män som köper sånt till sina fruar för att de tror att kvinnorna ska bli kåta av det. Eller kvinnor som är feminister och har det som nån "girl power" grej.

1) This.

2) Men du måste lägga till att kvinnor får mer njutning av att äta godis eller titta på TV.

Men även om det skulle vara fysiskt skönt har kvinnan fortfarande sex med en man. Det är som att du får en avsugning av Ron Jeremy.
Du påstår ju att porr är mer äkta än sex utanför porrfilmens värld. Hur ska du ha det egentligen? Alla kvinnor använder knappast dildos eller massagestavar men att de används av kvinnor råder det ju inet som helst tvivel om.

Sluta tjata om bögsex med Ron Jeremy. Du är fanimig helt besatt. Bögsex har inte med ämnet att göra.
Citera
2016-03-18, 17:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du påstår ju att porr är mer äkta än sex utanför porrfilmens värld. Hur ska du ha det egentligen? Alla kvinnor använder knappast dildos eller massagestavar men att de används av kvinnor råder det ju inet som helst tvivel om..
Och när ska du lära dig att det ena inte utesluter det andra? Bara för att man har porrsex i verkligheten så betyder det inte att allt inom porr är äkta typ att man kan åka in i stan och hämta upp tjejer i en van eller att tjejer använder dildos.
Citera
2016-03-18, 23:46
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
1) Nej för att,

a) jag vet själv att det är så det känns.

b) fulgubbar pratar alltid om hur mycket kvinnor gillar sex för att deras fantasier går ut på "unga kåta tjejer" eller "kåta tanter".

c) det kan inte kännas på något annat sät fysiskt på grund av anatomin.

2) Här är ett till exempel, Sex doesn't feel good.

3) Vad ska kvinnor vara intresserade av när det a) inte känns skönt b) är äckligt att ha sex med en man?

Du har fel eftersom jag är kvinna själv och vet att jag och andra kvinnor är intresserade av sex.

Fulgubbar påstår att kvinnor inte är intresserade av sex.

Sex känns skönt och det är inte äckligt att ha sex med en man. Du är en transa, Babianen
Citera
2016-03-19, 00:15
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du har fel eftersom jag är kvinna själv och vet att jag och andra kvinnor är intresserade av sex.

Fulgubbar påstår att kvinnor inte är intresserade av sex.

Sex känns skönt och det är inte äckligt att ha sex med en man. Du är en transa, Babianen
Dora u Rock!
Det är något slags märkligt försvar att om kvinnor inte gillar sex så är det inget fel på mig, som och jag citerar empoissone "begåvningsreserven ", använder för att skydda sina märkliga egon.
Sex är jävligt gött, och kåthet är inte endast förunnat män. Så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in