2016-03-15, 09:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Du vet noll och intet om hur jag levt mitt liv. Sex saknades sannerligen inte. Jag valde stt leva med en man då jag är heterosexuell och det finns säkerligen aspekter i att leva med en annan kvinna, men då handlar det om enbart vänskap, inte förälskelse.

1) Om du hade fått ligga hade du inte slutat som en etransa.

2) Men kvinnor blir inte förälskade i män. Hur tänker du nu? "oh Ron Jeremy jag är så kär i honom"?

3) Vad ger en man kvinnor som en kvinna inte kan ge? Sex med kvinnor ger mer njutning. Relationen är mer okomplicerad.

4) Så de enda anledningarna till att välja en man är,

a) pengar och tofflande.

b) för att det är hett att vara mannens betjänt.
Citera
2016-03-15, 09:11
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om du hade fått ligga hade du inte slutat som en etransa.

2) Men kvinnor blir inte förälskade i män. Hur tänker du nu? "oh Ron Jeremy jag är så kär i honom"?

3) Vad ger en man kvinnor som en kvinna inte kan ge? Sex med kvinnor ger mer njutning. Relationen är mer okomplicerad.

4) Så de enda anledningarna till att välja en man är,

a) pengar och tofflande.

b) för att det är hett att vara mannens betjänt.
Jag är kvinna senast jag kollade. Nu är inte alla män RJ (som du verkar tämligen besatt vid). Förstår inte vad en fet porrskådis har med saken att göra.

Det vore onekligen praktiskt men min sexuella läggning är att jag dras till män, och sex är en viktig bit av relationen.

Tror jag lämnar den här diskussionen nu, finns inget mer att tillägga och jag får ont i huvudet av idiotiska bakvända cirkelargument.
Citera
2016-03-15, 09:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag är kvinna senast jag kollade. Nu är inte alla män RJ (som du verkar tämligen besatt vid). Förstår inte vad en fet porrskådis har med saken att göra.

1) Här är bevis på att jag är kvinna,

http://www.imagebam.com/image/72f36a471746963

http://www.imagebam.com/image/cfb34a471746971

2) Kvinnor ser alla män som Ron Jeremy det är därför som kvinnor inte är intresserade av män.

Citat:
Det vore onekligen praktiskt men min sexuella läggning är att jag dras till män, och sex är en viktig bit av relationen.

Vad skulle en kvinna få ut av att ha sex med en man? Vi har redan konstaterat att det inte är fysiskt skönt. Dessutom är det äckligt ligga under en man. Att suga kuk är vidrigt.

Citat:
Tror jag lämnar den här diskussionen nu, finns inget mer att tillägga och jag får ont i huvudet av idiotiska bakvända cirkelargument.

Svara på argumentet, erkänner du att det är bättre för kvinnor att leva med en kvinna än med en man?
Citera
2016-03-15, 09:35
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:

Har full förståelse att Du gör det. Babianen och några till har helt tagit över tråden.Har själv inte känt mig inspirerad att gå in med bidrag i den avtändande diskussionen. Suck!
Citera
2016-03-15, 09:35
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

2) Kvinnor ser alla män som Ron Jeremy det är därför som kvinnor inte är intresserade av män.

Vad skulle en kvinna få ut av att ha sex med en man? Vi har redan konstaterat att det inte är fysiskt skönt. Dessutom är det äckligt ligga under en man. Att suga kuk är vidrigt.

Svara på argumentet, erkänner du att det är bättre för kvinnor att leva med en kvinna än med en man?
Jag behöver inte lägga ut en sådan bild i den här tråden, jag vet att jag är kvinna. Att du kallar alla som inte delar din åsikt för gubbar får stå för din snäva världsbild. Jag återfinns i rump-tråden om nu någon tvivlar.

Vi har inte konstaterat något. Det har du gjort och du är en person, du kan inte lägga din åsikt som den enda gällande, det är översitteri.

För vissa kvinnor kan det säkert vara praktiskt att dela på praktiska saker med en kvinnlig vän, som en inneboende. Det är inte samma sak som att vilja ha en relation med en kvinna, eller sex. Vilket de flesta heterosexuella kvinnor vill, på ett eller annat sätt.
Citera
2016-03-15, 09:41
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:

Men snälla nån. Det är ju barn eller småflickor på videorna. Fattar inte?????
Citera
2016-03-15, 09:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Har full förståelse att Du gör det. Babianen och några till har helt tagit över tråden.Har själv inte känt mig inspirerad att gå in med bidrag i den avtändande diskussionen. Suck!

https://www.youtube.com/watch?v=rjrLAfYACNM

Citat:
Jag behöver inte lägga ut en sådan bild i den här tråden, jag vet att jag är kvinna. Att du kallar alla som inte delar din åsikt för gubbar får stå för din snäva världsbild. Jag återfinns i rump-tråden om nu någon tvivlar.

Ni är lika trovärdiga som att jag skulle skriva att jag var man och tala om hur mycket män gillar att knulla feta kvinnor i armvecket.

Citat:
Vi har inte konstaterat något. Det har du gjort och du är en person, du kan inte lägga din åsikt som den enda gällande, det är översitteri.

Jag har postat både vetenskapliga bevis och exempel på kvinnor som säger det.

Citat:
För vissa kvinnor kan det säkert vara praktiskt att dela på praktiska saker med en kvinnlig vän, som en inneboende. Det är inte samma sak som att vilja ha en relation med en kvinna, eller sex. Vilket de flesta heterosexuella kvinnor vill, på ett eller annat sätt.

1) Men en relation är en inneboende som man har sex med. Vad skulle det annars vara?

2) Tror du att kvinnor har nån sorts magiska känslor för män där de tycker att "Ove 50 år, fulgubbe" är the man of their dreams?

3) Om du listar alla saker som en kvinna kan få njutning av,

- godis
- shopping
- TV
- facebook
- läsk
- skor

var tror du att sex hamnar? Väldigt långt ner. Så kvinnor får sitt behov av njutning på annat sätt än genom sex.
Citera
2016-03-15, 10:13
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=rjrLAfYACNM

Ni är lika trovärdiga som att jag skulle skriva att jag var man och tala om hur mycket män gillar att knulla feta kvinnor i armvecket.

Jag har postat både vetenskapliga bevis och exempel på kvinnor som säger det.

1) Men en relation är en inneboende som man har sex med. Vad skulle det annars vara?

2) Tror du att kvinnor har nån sorts magiska känslor för män där de tycker att "Ove 50 år, fulgubbe" är the man of their dreams?

3) Om du listar alla saker som en kvinna kan få njutning av,

- godis
- shopping
- TV
- facebook
- läsk
- skor

var tror du att sex hamnar? Väldigt långt ner. Så kvinnor får sitt behov av njutning på annat sätt än genom sex.
Nej, du får leka vidare på egen hand babianen. Nej en inneboende har man inte per automatik sex med. Vissa har inneboende av ekonomiska orsaker, exempelvis studenter som delar en större lägenhet. Look it up.

Jag tänder inte på alla män, och det är inte magi. Det är en nödvändig biologisk funktion som du säkert skulle ha koll på om du klarat grundskolan.
Citera
2016-03-15, 10:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, du får leka vidare på egen hand babianen. Nej en inneboende har man inte per automatik sex med. Vissa har inneboende av ekonomiska orsaker, exempelvis studenter som delar en större lägenhet. Look it up.

Men om man skulle ha sex med en inneboende då skulle det vara samma sak som en relation. Det är därför som det är så lätt för kvinnor att dumpa män det är som att skaffa en annan inneboende.

Citat:
Jag tänder inte på alla män, och det är inte magi. Det är en nödvändig biologisk funktion som du säkert skulle ha koll på om du klarat grundskolan.

1) Men vad tror du att det är för skillnad för en kvinna mellan att bli knullad av Brad Pitt och att bli knullad av Ron Jeremy? Det är same-same.

2) Så det är i princip ingen skillnad för kvinnor vem de har sex med eller vem som de lever med.

3) Klona Ron Jeremy i 100 olika versioner med olika hår färg, längd, kläder, då får ni hur det är att vara kvinna.

4) Så eran rationalisering att "kvinnor tänder inte på alla män men de tänder på vissa som de tycker är attraktiva" är som att säga "Ron Jeremy nr 59 är bättre än Ron Jeremy nr 75 för att han har finare skor."

5) Kvinnor kan ha sex för att bli gravida och sen lägga ner. Så resonerar de flesta kvinnor. Ingen kvinna behöver ha sex mer än kanske 50 gånger i livet.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-15 kl. 10:55.
Citera
2016-03-15, 13:06
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Vad har social kompetens med sex att göra? Har man sex med mannens sociala kompetens eller hur funkar det?

2) Hur mycket social kompetens skulle en fet kärring behöva ha för att ni skulle ha se med henne?

3) Män är som feta käringar för kvinnor. Det finns 0 som ni kan göra för att få sex förutom att betala för det.
Utan social kompetens är det svårt att få kontakt med människor. Man kan inte bara gå fram, slita tag i någon och sätta på personen mot dennes vilja. Då begår man en våldtäkt och det är både olagligt och moraliskt förkastligt. Du har själv pratat om vikten av social kompetens och att man inte ska vara creepy eller awkward. Tramstroll
Senast redigerad av Cineasten 2016-03-15 kl. 13:12.
Citera
2016-03-15, 14:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Utan social kompetens är det svårt att få kontakt med människor. Man kan inte bara gå fram, slita tag i någon och sätta på personen mot dennes vilja. Då begår man en våldtäkt och det är både olagligt och moraliskt förkastligt. Du har själv pratat om vikten av social kompetens och att man inte ska vara creepy eller awkward. Tramstroll

1) Ja om ni ska köpa sex av en kvinna genom att försörja henne (eller betala på något annat sätt) då måste ni vara socialt normala.

2) Men kvinnor kommer inte att ha sex med er (eller andra män) gratis för att ni har social kompetens aka "säger rätt saker".
Citera
2016-03-15, 14:42
Bannlyst
Citat:
.

Man tycker du att poletten borde trilla ner när du i stället för att bemöta argument bara upprepar samma saker. Jag har redan motbevisat allt du upprepar nu.

Det finns ju inte en enda kvinna som håller med dig. Att du har hittat på dina teorier som ingen kvinna håller med om är ett bevis på din avsaknad av kontakt med kvinnor.

Förresten, ingen har citerat/skrivit PM angående att de tycker att din fru ser snygg ut, vad konstigt! Det finns nog ingen man som tänder på henne, inte ens du själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in