2015-12-09, 10:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det enda du gör är att trolla. Hade kvinnor inte gillat sex hade mänskligheten dött ut för länge sen. Att 90% av alla män inte har regelbundet sex är ju så jävl ologiskt så det finns inte. Du säger att man inte ska bry sig om vad män säger, samtidigt säger du att alla kvinor är duma i huvudet och att de alltid ljuger. Så vem ska man lyssna på? Hela ditt resonemang är så ologiskt så det går inte att ta dig seriöst. Troligtvis sitter du och din man vid varsin dator och skapar mängder med användare för att fler ska konfirmera era idiotiska påståenden. Troll.

1) Kvinnor kan ställa upp på sex bara för att bli gravida. Attityden att "sex är bara för reproduktion" är ganska vanlig bland kvinnor.

2) Jag vet hur sällan de kvinnor som jag känner ligger. Därför är det logiskt att deras män får ligga lika sällan. Det syns också på män om de får ligga eller är sexuellt frustrerade.

3) Kvinnor ljuger om saker som får dem att framstå som dåliga. Så ingen kvinna kommer att gå ut och säga "jag hatar sex och vill aldrig ha det igen" hon kommer att säga "jag gillar sex med män jag är i en relation med" aka "jag ställer upp om du betalar" sen försöker hon minska sexet med tiden och öka betalningen.

4) Jag behöver inte trolla för att bevisa att jag har rätt. Det räcker med att du går på vilket kvinno-form som helst för att hitta kvinnor som säger det här. Jag tror att jag har postat exempel tidigare i den här tråden.

Citat:
Du säger frigid i olika grad. Antingen är du frigid eller inte. Det finns inga mellanting. Man kan däremot gilla sex i olika hög grad. Man kan älska sex men ändå inte vilja knulla med vartenda jävel som går på två ben. Knullar man med allt och alla är man nymfoman vilket är en sexuell avvikelse.

1) Kvinnor är frigida i olika grad, det finns,

a) kvinnor som aldrig vill ha sex, det är kanske 30% av kvinnorna.

b) kvinnor som vill ha sex 1 gång/månad, det är kanske 30% av kvinnorna.

c) kvinnor som vill ha sex 1 gång/vecka, det är kanske 20% av kvinnorna.

d) kvinnor som ställer upp när som helst mot betalning, kanske 10% av kvinnorna.

e) kvinnnor som vill ha sex hela tiden, högst 10% av kvinnorna.

2) Rent statistisk kommer de flesta män att få kvinnor som vill ha sex 1 gång/månad till 1 gång/vecka. Många män kommer att få kvinnor som aldrig vill ha sex. De män som får sex 1 gång/vecka ser sig som lyckligt lottade.

3) Inse att världen inte är full av snygga tjejer som vill ha roligt sex, utan av feta tanter som klagar hela tiden. Gå ut på gatan och titta själva.
Citera
2015-12-09, 13:36
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Kvinnor kan ställa upp på sex bara för att bli gravida. Attityden att "sex är bara för reproduktion" är ganska vanlig bland kvinnor.

2) Jag vet hur sällan de kvinnor som jag känner ligger. Därför är det logiskt att deras män får ligga lika sällan. Det syns också på män om de får ligga eller är sexuellt frustrerade.

3) Kvinnor ljuger om saker som får dem att framstå som dåliga. Så ingen kvinna kommer att gå ut och säga "jag hatar sex och vill aldrig ha det igen" hon kommer att säga "jag gillar sex med män jag är i en relation med" aka "jag ställer upp om du betalar" sen försöker hon minska sexet med tiden och öka betalningen.

4) Jag behöver inte trolla för att bevisa att jag har rätt. Det räcker med att du går på vilket kvinno-form som helst för att hitta kvinnor som säger det här. Jag tror att jag har postat exempel tidigare i den här tråden.

d) kvinnor som ställer upp när som helst mot betalning, kanske 10% av kvinnorna.

2) Rent statistisk kommer de flesta män att få kvinnor som vill ha sex 1 gång/månad till 1 gång/vecka. Många män kommer att få kvinnor som aldrig vill ha sex. De män som får sex 1 gång/vecka ser sig som lyckligt lottade.

3) Inse att världen inte är full av snygga tjejer som vill ha roligt sex, utan av feta tanter som klagar hela tiden. Gå ut på gatan och titta själva.

Jag struntar väl fullständigt i vad du påstår att dina väninnor säger. Jag kan ju hitta på vad som helst. Det är inte sant för det. Och för att förtydliga ännu en gång "jag är kvinna så jag vet hur kvinnor tänker" är fortfarande inte argument.
Är man frigid vill man inte ha sex överhuvudtaget.
Du lever i en bubbla. Jag ser mängder med snygga brudar varje dag.
Citera
2015-12-09, 14:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag struntar väl fullständigt i vad du påstår att dina väninnor säger. Jag kan ju hitta på vad som helst. Det är inte sant för det. Och för att förtydliga ännu en gång "jag är kvinna så jag vet hur kvinnor tänker" är fortfarande inte argument.

1) Jag har postat massor med kvantitativa och kvalitativa belägg för att det är så. Till exempel,

Citat:
Sedan den förra befolkningsstudien 1996 har svenskarnas sexfrekvens minskat med 24 procent.

1996 hade en medelsvensk sex 5,0 gånger i månaden. I år är siffran 3,8*.

Det är mer sällan än vad som uppmättes 1967, då medeltalet var 4,2 gånger i månaden.

Samtidigt har lusten minskat i befolkningen. Färre uppger att de ofta har lust, fler uppger sällan. Utvecklingen gäller främst unga.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/sverigeligger/article16791297.ab

Citat:
Intressant nog var de par som bara fått ett barn lika missnöjda med sexlivet som de som fått flera barn: de hade sex sällan (1-2 gånger i månaden) och uppgav att de kände sig trötta.

http://sahlgrenska.gu.se/forskning/nyhet//manga-par-missnojda-med-sexlivet-efter-forsta-barnet.cid1082899

Citat:
He’s pondering the results of sex surveys he has been conducting since 1971, which have recently *revealed some startling results: • A big drop in female orgasms. More women, particularly young women, having trouble climaxing.• More arousal and lubrication problems, especially in younger and much older women.• An increasing desire gap between men and women, with more women going off sex.• Even young women experiencing loss of desire, with one in four losing interest even less than two years into a relationship.• A big drop in sexual frequency, with more and more couples *celibate.

(FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

2) Det finns olika grader av frigiditet för att kvinnor är olika hämmade.
Citera
2015-12-09, 17:42
Bannlyst
Citat:
Vad är det du inte fattar?

Vilka är det som är flaskhalsen, är det kvinnorna eller är det männen? Du kan fråga 100 kvinnor om de vill ha sex och praktiskt taget alla kommer säga nej. Ställer du samma fråga till killarna så vill nästan alla ha sex. Fattar du?

När en kvinna ska ha sex måste hon luras till sex. Killarna måste manipulera henne och lova henne massa saker för att få knulla. Annars får man inte.

Du kan läsa i valfri tråd om hur mycket kvinnor hycklar. De tror att de är konsekventa men lider av en stark dubbelmoral i att säga och tycka saker. Kvinnor borde ägas och de som inte ägs borde vara fritt fram att knulla.
Senast redigerad av chirho 2015-12-09 kl. 17:47.
Citera
2015-12-09, 17:55
Medlem
Alltid roligt att scrolla igenom trådarna i relationsforumet. Tråd #1 lyder att tjejer inte är intresserade av sex, #2 något i stil med att alla tjejer är slampor och knullar hela tiden. Tråd #3 handlar om någon stackars jäkel som blivit "friendzonad" av en fantastisk brud. Så jävla svart-vitt. Antingen föraktar ni kvinnor eller också upphöjer ni oss till skyarna. Fattar ni inte att inget av det är särskilt attraktivt för oss honor? Vem vill ha en hund till partner? Eller för den delen en partner som drar alla kvinnor över en kam?

Hur ska ni ha det? Ska ni sluta beklaga er över det kvinnliga släktet och tycka synd om själva? Hur vore det om ni istället jobbade på självkänslan och närmade er en kvinna villkorslöst, utan vare sig förakt eller gränslös vördnad? Vi är inte ett så märkvärdigt släkte. Men det är säkert bekvämt att spekulera som ni gör. Då behöver ni aldrig ändra på ert eget beteende.

TS: Du har inga bevis för att tjejer är mindre intresserade av sex än vad killar är. Det du har bevis för är att de kvinnor du träffat ogärna knullar dig. Det lär bero på något. Jag tror att även den med ringa kognitiv kapacitet kan förstå vad.
Citera
2015-12-09, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av niktiart
Alltid roligt att scrolla igenom trådarna i relationsforumet. Tråd #1 lyder att tjejer inte är intresserade av sex, #2 något i stil med att alla tjejer är slampor och knullar hela tiden. Tråd #3 handlar om någon stackars jäkel som blivit "friendzonad" av en fantastisk brud. Så jävla svart-vitt. Antingen föraktar ni kvinnor eller också upphöjer ni oss till skyarna. Fattar ni inte att inget av det är särskilt attraktivt för oss honor? Vem vill ha en hund till partner? Eller för den delen en partner som drar alla kvinnor över en kam?

Hur ska ni ha det? Ska ni sluta beklaga er över det kvinnliga släktet och tycka synd om själva? Hur vore det om ni istället jobbade på självkänslan och närmade er en kvinna villkorslöst, utan vare sig förakt eller gränslös vördnad? Vi är inte ett så märkvärdigt släkte. Men det är säkert bekvämt att spekulera som ni gör. Då behöver ni aldrig ändra på ert eget beteende.

TS: Du har inga bevis för att tjejer är mindre intresserade av sex än vad killar är. Det du har bevis för är att de kvinnor du träffat ogärna knullar dig. Det lär bero på något. Jag tror att även den med ringa kognitiv kapacitet kan förstå vad.
Inga bevis? Finns massvis med bevis i tråden men du är ju kvinna och vill ha maten färdigtuggad så du bara behöver svälja. Äckliga subba.

Varför ska jag jobba med självkänslan? Vad jobbar du med för att göra dig attraktiv för killar? Troligtvis ingenting. Motkrav på andra kan du däremot komma med. Tråden är träffande på exakt alla kvinnor och därför får den mothugg av hycklande kärringar som du.

Det där med att ingen kvinna knullar just mig är ju bara vanlig kvinnlig projektion för att försöka göra mig otillräcklig. Jag är en kille i mängden och ungefär 90 % får nästan inte knulla eller knullar några enstaka ligg om året. Alla killar vet det annars hade det inte startats så många trådar om att killar inte får knulla. Det är knappast kvinnorna som startar dessa trådar. Så bevis finns redan på forumet din hycklare.
Citera
2015-12-09, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Så bevis finns redan på forumet.

Ja... För Flashback är representativt för alla män eller människor i Sverige. Jag vet inte vilken verklighet du lever i. 90%? Källa på det tack. Lol.

Det stolligaste är trots allt att du prompt hävdar att alla kvinnor är ointresserade av sex. 1. Har du träffat alla kvinnor? 2. Har tanken slagit dig att det kan vara så att kvinnor inte vill ligga med _dig_? Jag struntar i om du tycker det är projicering. Det är inte menat så. Men faktum är att det finns massor av män och kvinnor som ligger, varför är inte du en av dem?

Jag är kvinna och är intresserad av sex och har flera kvinnliga bekanta som också är det. Jag har även manliga i bekantskapskretsen som får ligga. Hur ställer du dig till det? Är alla andras upplevelser förutom dina osanna?
Citera
2015-12-09, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ja... För Flashback är representativt för alla män eller människor i Sverige. Jag vet inte vilken verklighet du lever i. 90%? Källa på det tack. Lol.

Det stolligaste är trots allt att du prompt hävdar att alla kvinnor är ointresserade av sex. 1. Har du träffat alla kvinnor? 2. Har tanken slagit dig att det kan vara så att kvinnor inte vill ligga med _dig_? Jag struntar i om du tycker det är projicering. Det är inte menat så. Men faktum är att det finns massor av män och kvinnor som ligger, varför är inte du en av dem?

Jag är kvinna och är intresserad av sex och har flera kvinnliga bekanta som också är det. Jag har även manliga i bekantskapskretsen som får ligga. Hur ställer du dig till det? Är alla andras upplevelser förutom dina osanna?
Nej, de får inte ligga. Och det kommer inte gratis. Du kommer inte förstå det för det är så killar måste göra för att få knulla. Du gör en klassisk tankevurpa om du tror att du enbart är intresserad av sex när sexet är något du säljer för att få något annat. Kvinnor säljer sex på ett eller annat sätt för att få högre livsstandard och bättre tillgångar. Du tror att du är intresserad av sex när du egentligen är intresserad av tillgångarna. Tankevurpan är så tydlig att du kan på samma sätt beskriva en rik kille som snygg och charmig. Det är bara blufford för att rationalisera bort er politiska inkorrekta synsätt på män och att ni egentligen gillar pengar, status och materiella ting.

Du projicerar massa skit bara. Jag är en kille i mängden. Om kvinnor verkligen var intresserade av enbart sex så hade killar och tjejer bott för sig själva och endast setts för sex. Det finns kanske 0,04 % KK-relationer resten är bara rent utnyttjande från kvinnans sida. Och du är exakt som alla andra hycklare. Får du inget av killen så ser du inget incitament för att sära benen.

Hur kommer det sig att killen duger för sex när han försörjer horan? För att ni får ut nåt av det. Gratissex och enbart KK-relationer finns inte. Du får projicera hur mycket du vill, jag hade lika gärna kunnat vara en annan loser som.startat tråden och du hade kommit med samma värdelösa "argument".
Citera
2015-12-09, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Nej, de får inte ligga. Och det kommer inte gratis. Du kommer inte förstå det för det är så killar måste göra för att få knulla. Du gör en klassisk tankevurpa om du tror att du enbart är intresserad av sex när sexet är något du säljer för att få något annat. Kvinnor säljer sex på ett eller annat sätt för att få högre livsstandard och bättre tillgångar. Du tror att du är intresserad av sex när du egentligen är intresserad av tillgångarna. Tankevurpan är så tydlig att du kan på samma sätt beskriva en rik kille som snygg och charmig. Det är bara blufford för att rationalisera bort er politiska inkorrekta synsätt på män och att ni egentligen gillar pengar, status och materiella ting.

Du projicerar massa skit bara. Jag är en kille i mängden. Om kvinnor verkligen var intresserade av enbart sex så hade killar och tjejer bott för sig själva och endast setts för sex. Det finns kanske 0,04 % KK-relationer resten är bara rent utnyttjande från kvinnans sida. Och du är exakt som alla andra hycklare. Får du inget av killen så ser du inget incitament för att sära benen.

Hur kommer det sig att killen duger för sex när han försörjer horan? För att ni får ut nåt av det. Gratissex och enbart KK-relationer finns inte. Du får projicera hur mycket du vill, jag hade lika gärna kunnat vara en annan loser som.startat tråden och du hade kommit med samma värdelösa "argument".

Tragikomik på högsta nivå här. Det finns inget att diskutera med dig. Varför har du startat en tråd? Vem är du att avgöra huruvida andra knullar eller inte och varför de gör det?

Hoppas du kliver ur din bubbla någon gång och inser att alla dina argument bara har en enda gemensam nämnare som grund; dig och ditt sexlösa liv. För din egen skull då alltså. Någon annan verkar du inte skada från pojkrummet.
Citera
2015-12-10, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Hör frigiditeten så att säga ihop med viljan till analt? Tänker mig att de få kvinnor som faktiskt gillar sex också uppskattar analt och att denna uppskattning så att säga minskar med frigiditeten eller vad man nu ska säga.
Citera
2015-12-10, 06:34
Bannlyst
Citat:
Tragikomik på högsta nivå här. Det finns inget att diskutera med dig. Varför har du startat en tråd? Vem är du att avgöra huruvida andra knullar eller inte och varför de gör det?

Hoppas du kliver ur din bubbla någon gång och inser att alla dina argument bara har en enda gemensam nämnare som grund; dig och ditt sexlösa liv. För din egen skull då alltså. Någon annan verkar du inte skada från pojkrummet.
Jag förstår att du ljuger och motsäger det jag säger. Det ligger i din natur att inte erkänna hur falska och förljugna ni är. Du kan som sagt beskriva en rik man som snygg för att du vet att samhället ser kvinnan som en hora om hon är med honom för pengarnas skull. Alla vet hur det ligger till men få säger sanningen. Jag kommer bli enormt "uppskattad" (någon riktig uppskattning är det inte fråga om) om jag blir mångmiljonär. Hur kommer det sig? HUR?

Jag uppskattar ju inte en kvinna som jag inte tänder på men som jag säger mig tända på bara för att hon blivit rik. Tycker du inte att det är falskt så är du rejält störd i huvudet. Kvinnor uppskattar inte killar. Skulle kvinnor få hög levnadsstandard av staten så skulle kvinnor inte behöva män ö.h..t för de gillar inte sex.
Citera
2015-12-10, 07:01
Medlem
Vi lever i en värld där kvinnor är bättre utbildade än män och sällan eller aldrig behöver en man för sin försörjning. Det finns ingen anledning för svenska kvinnor att byta sex mot fördelar som TS påstår. Trots det har svenska kvinnor sex med svenska män i alla möjliga relationskombinationer. Det kan inte vara av annan orsak än rent nöje och äkta känslor, för kvinnor här har inte varit ekonomiskt beroende generellt sett av sina män sedan Beatles var färska... Det finns män som sätter i system att utnyttja kvinnor ekonomiskt, för att det är så förbannat lätt. Kvinnor gör rätt mycket för att behålla en man de älskar i sina liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in