Citat:
Det enda du gör är att trolla. Hade kvinnor inte gillat sex hade mänskligheten dött ut för länge sen. Att 90% av alla män inte har regelbundet sex är ju så jävl ologiskt så det finns inte. Du säger att man inte ska bry sig om vad män säger, samtidigt säger du att alla kvinor är duma i huvudet och att de alltid ljuger. Så vem ska man lyssna på? Hela ditt resonemang är så ologiskt så det går inte att ta dig seriöst. Troligtvis sitter du och din man vid varsin dator och skapar mängder med användare för att fler ska konfirmera era idiotiska påståenden. Troll.
1) Kvinnor kan ställa upp på sex bara för att bli gravida. Attityden att "sex är bara för reproduktion" är ganska vanlig bland kvinnor.
2) Jag vet hur sällan de kvinnor som jag känner ligger. Därför är det logiskt att deras män får ligga lika sällan. Det syns också på män om de får ligga eller är sexuellt frustrerade.
3) Kvinnor ljuger om saker som får dem att framstå som dåliga. Så ingen kvinna kommer att gå ut och säga "jag hatar sex och vill aldrig ha det igen" hon kommer att säga "jag gillar sex med män jag är i en relation med" aka "jag ställer upp om du betalar" sen försöker hon minska sexet med tiden och öka betalningen.
4) Jag behöver inte trolla för att bevisa att jag har rätt. Det räcker med att du går på vilket kvinno-form som helst för att hitta kvinnor som säger det här. Jag tror att jag har postat exempel tidigare i den här tråden.
Citat:
Du säger frigid i olika grad. Antingen är du frigid eller inte. Det finns inga mellanting. Man kan däremot gilla sex i olika hög grad. Man kan älska sex men ändå inte vilja knulla med vartenda jävel som går på två ben. Knullar man med allt och alla är man nymfoman vilket är en sexuell avvikelse.
1) Kvinnor är frigida i olika grad, det finns,
a) kvinnor som aldrig vill ha sex, det är kanske 30% av kvinnorna.
b) kvinnor som vill ha sex 1 gång/månad, det är kanske 30% av kvinnorna.
c) kvinnor som vill ha sex 1 gång/vecka, det är kanske 20% av kvinnorna.
d) kvinnor som ställer upp när som helst mot betalning, kanske 10% av kvinnorna.
e) kvinnnor som vill ha sex hela tiden, högst 10% av kvinnorna.
2) Rent statistisk kommer de flesta män att få kvinnor som vill ha sex 1 gång/månad till 1 gång/vecka. Många män kommer att få kvinnor som aldrig vill ha sex. De män som får sex 1 gång/vecka ser sig som lyckligt lottade.
3) Inse att världen inte är full av snygga tjejer som vill ha roligt sex, utan av feta tanter som klagar hela tiden. Gå ut på gatan och titta själva.
Finns massvis med bevis i tråden men du är ju kvinna och vill ha maten färdigtuggad så du bara behöver svälja. Äckliga subba.