Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
För bara 40 år sedan tror jag kan leta källa om du vill...
Nej det tror jag inte men några anledningar jag kan komma på så här på rak arm: man hade inte data eller TV så man hade sex ifall man hade tråkigt istället, män fick sin vilja igenom oftare...
Ja, människor är antagligen mer stressade, och porr samt onani-hjälpmedel är enkelt att få tag i - men du menar väl inte att kvinnor är mindre intresserad av sex för det?
Citat:
Men man kan än idag göra som man vill mot sin fru i vissa länder, inte sant?
Nej? I de länder med värst kvinnosyn så följer de ju ändå koranen i vad man får och inte får göra. Man jag håller med om att i vissa länder så kan män göra lite som de vill med sina fruar, men du pratar väl om en tid långt innan giftermål?
Citat:
Vad är det jag inte kan? Jag hittar inte på saker utan det jag säger tycker jag låter logiskt.
Hur människor levde förr i tiden. Ja, det kan låta logiskt när du tänker på det, men det medför inte att det faktiskt är logiskt.
Citat:
Ja självklart väljer de själva om de ska låtsas stöna? Jag kan inte svara på om och i vilken grad kvinnorr låtsas stöna för jag vet inte säkert.
Ja, klart att de bestämmer om de fejkar. Dock menar jag på att det finns väldigt gott om tjejer som inte fejkar, utan de stönar av stimulin av sexet. Det håller du väl med om?