2016-03-04, 13:48
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimpyroo
Sant - sen vill man kanske få lite "riktig" massage också
Tror inte man får det på andra sidan.

I Köpenhamn får man ok massage enl mina erfarenheter.
Det som är lite speciellt är att man bestämmer i förväg vilket extra man ska ha så spänningen försvinner, priser som i Sverige fast då i DKK...
Citera
2016-03-04, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
I Köpenhamn får man ok massage enl mina erfarenheter.
Det som är lite speciellt är att man bestämmer i förväg vilket extra man ska ha så spänningen försvinner, priser som i Sverige fast då i DKK...
Mmmhm, men - spontan som man e - så skulle man gärna ha lite alternativ närmare om kvällarna
Citera
2016-03-06, 11:38
Medlem
Hej! Jag är påväg till Stockholm på lite äventyr inomkort. Har ju inte thaimassage här hemma på ön så därför får det bli en dag i Stockholm. Men skulle ju vilja veta att man kommer på rätt salong bara. Hoppas jag kommer till rätt.
Finns det nån bra i Täby trakten?
Citera
2016-03-06, 22:51
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janken1
Hej! Jag är påväg till Stockholm på lite äventyr inomkort. Har ju inte thaimassage här hemma på ön så därför får det bli en dag i Stockholm. Men skulle ju vilja veta att man kommer på rätt salong bara. Hoppas jag kommer till rätt.
Finns det nån bra i Täby trakten?

Om du är ute efter HE så är chansen att lyckas ca 97,8%. Bra odds mao.

PS

Glöm inte ligga rauklång!
Citera
2016-03-07, 20:37
Medlem
Ska besöka Göteborg och är nyfiken på Thai-spa. Är det något att ha eller kan man ta en kall dusch och riva 100lappar istället?
Citera
2016-03-07, 22:33
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneseglarn01
Ska besöka Göteborg och är nyfiken på Thai-spa. Är det något att ha eller kan man ta en kall dusch och riva 100lappar istället?

Är det ett specifikt ställe du refererar till eller thai-spa i allmänhet?

De flesta thaimassagehak kallar sig ju Spa nuförtiden. Krävs typ handfat i lokalen för att kvala in som Spa i deras vokabulär...
Citera
2016-03-08, 02:02
Medlem
Hade tänkt på någon som har ett större handfat typ en bubbelpool.
Citera
2016-03-09, 17:09
Medlem
En fundering. Sista året så upplever jag att det är väldigt lätt att få damernas egna telefonnummer, redan efter första besöket. Tidigare har det för mig i alla fall behövts lite mera stammis känsla innan numret kommit. Själv frågar jag aldrig efter tel.nr utan det får tjejen ge om hon vill. Kanske kan var som RuneRusk skrev: att fler & fler kör F-skattsedel och är egna och flyttar runt på salonger och vill behålla kunderna. Reflektioner?
Citera
2016-03-09, 17:30
Medlem
Hej, det är mycket vanligt att thai massage tjejerna har egna f- skatt sedel som enskild företagare, för de har annart mycket svårt idag att få sitt tillstånd förlängt, om man inte har någon boy freind som står bakom och garanterar försörningen.
Citera
2016-03-09, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
En fundering. Sista året så upplever jag att det är väldigt lätt att få damernas egna telefonnummer, redan efter första besöket. Tidigare har det för mig i alla fall behövts lite mera stammis känsla innan numret kommit. Själv frågar jag aldrig efter tel.nr utan det får tjejen ge om hon vill. Kanske kan var som RuneRusk skrev: att fler & fler kör F-skattsedel och är egna och flyttar runt på salonger och vill behålla kunderna. Reflektioner?

Kan ju var så att dom "kör lite extra massage hemma" så dom får behålla hela beloppet själva
Har oxå fått mobnr av tjejerna
Citera
2016-03-14, 21:32
Medlem
Dragit nitlott två ggr i rad nu i Göteborg... Argh!

Men skam den som ger sig.
Citera
2016-03-15, 10:14
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneseglarn01
Dragit nitlott två ggr i rad nu i Göteborg... Argh!

Men skam den som ger sig.
Måste vara statistiskt omöjligt?
Köp en lott! :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in