Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
No dude det är ingen som känner något (man känner tryck men ingen fysisk njutning) så det är lika roligt som att bli petad på magen.
Vetenskapliga bevis för att
alla kvinnor anser att vaginal penetration är "lika roligt som att bli petad på magen" tack.
Citat:
1) De får ingen fysisk njutning av det.
Se ovan
Citat:
2) Varför skule de tycka att det är roligt?
Du måste vara den enda vuxna personen i världen som man måste förklara det givande i att knulla med en person som man gillar.
Citat:
3) Tänk om de tycker att det är lika äckligt som du tycker att det är? Kan du tänka dig det?
Jag har inga som helst problem att tänka mig det. Kan du tänka dig att du har fel?
Citat:
1) Nej. Det är ingen som känner fysisk njutning för det finns ingen känsel inne i vaginan. Det känns lika mycket som att bli petad på ryggen eller att få armbågen gnuggad.
En snabb googling ger mig flera resultat som säger att vaginan visserligen inte alls är lika känslig som exempelvis klitoris men att den inte på något sätt är okänslig för sexuell beröring.
Citat:
1) Jag har sugit kuk i över 15 år. Jag kan berätta från min egen erfarenhet att det är exakt lika vidrigt för mig som det är för dig.
Men det betyder ju inte att det är lika vidrigt för min mamma, eller någon annan kvinna för den delen.
Citat:
2) Vad skulle vara annorlunda för kvinor? Tror du att kuk smakar som godis för kvinnor? Tro du att det är någon sorts rolig upplevelse att stå på knä med en kuk i munnen typ som att åka karusell?
Jag vet inte vad kuk smakar så jag kan inte riktigt uttala mig om det hela. Jag skulle inte vilja ha "fitta" som smak på ett tuggummi men jag kan verkligen inte påstå att det är äckligt. Varför skulle inte kvinnor kunna tycka samma sak om kuk?
Citat:
3) Varför testar du inte själv att suga kuk då får du se hur det är?
Sexuell läggning, det är fortfarande en grej som finns på riktigt. Men om det du säger är sant så är ju hela kvinnosläktet dumma i huvudet som knullar istället för jobbar. Jag menar, om sex nu är så äckligt så sparar man ju sig en jävla massa lidande om man bara skaffar sig ett jobb.
Citat:
4) Alla kvinnor tycker att sex är äckligt. Precis som att alla kvinnor tycker att rutten mat är äckligt.
Ingen av dom meningarna är sanna. Testa att åka till Island exempelvis som får du bevis för att mening två är falsk.
Citat:
1) Jag har träffat 1 kvinna i hela mitt liv som jag har diskuterat kuk-sugning med.
Okej, anekdotisk bevisföring är inget du har hört talas om märker jag.
Citat:
2) Om man som kvinna börjar prata om hur mycket man gillar att suga kuk framför andra kvinnor då får man samma reaktion som en hetero-man skulle få framför andra hetero-män.
Här vågar jag sätta hela min kuk och båda mina kulor på att det beror helt på vem kvinnan som börjar prata om det är, var hon börjar prata om det och vilka hon börjar prata om det med.
Citat:
De kanske hoppades på en relation det finns 100 olika anledningar som inte har med sex att göra.
Varför skulle dom hoppas på det? Många av dom har bott i andra städer, vissa har jag inte bytt nummer med, vissa vet jag inte vad dom heter och vissa vet inte vad jag heter. Jag har dessutom varit väldigt tydlig med biten "vi kommer inte att ha ett förhållande". Menar du att dom trodde att deras fittor är magiska och så fort jag fick stoppa dit kuken så skulle jag lyda deras minsta vink?
Citat:
Du tror inte att konceptet "sex med en man " är den springande punkten?
Nej, det tror jag inte.
Citat:
Svara på argumentet hur skulle det kännas om en man fick dig att spruta? Skulle du vara glad och nöjd efteråt?
Det är inget argument, det är en fråga och den är oväsentlig.
Citat:
1) Det är så objektivt eftersom bögar gillar att knulla män.
Absolut men det är också det enda som bögar och straighta kvinnor har gemensamt. Cineasten har ju redan förklarat för dig att sexdriften fungerar olika för män och kvinnor men det är inte alls samma sak som att "bara för att kvinnor inte vill ha sex med män på samma sätt som bögar har sex med varandra så är sex hemskt och vidrigt för kvinnan".
Citat:
2) Om kvinnor gillade att knulla män då skulle de bete sig som bögar. De skulle som minst säga ja när män vill ha sex. Eller säga ja när deras gifta partner vill ha sex.
Det här kommer chocka dig men få eller ingen av dom bögar jag känner säger ja när som helst, hur som helst och till vem som helst.
Citat:
3) Eller tror du att kvinnor gillar att knulla män egentligen men säger nej hela tiden för att det finns någon hemlig grej som gör att kvinnor släpper till?
Jag tror inte att kvinnor som gillar att knulla män säger nej hela tiden. Jag tror snarare helt enkelt att en del kvinnor vill bli, behöver och/eller gillar att man ska bevisa varför dom ska ligga med just en själv. It makes biological sense. Tror du på biologi? Vetenskap i allmänhet?
Citat:
4) Jag som kvinna har svårt att ragga upp andra kvinnor och jag vet hur kvinnor tänker + försöker inte köra in en kuk i dem. Fatta vad era chanser är typ -5000.
Förlåt att jag säger det med det beror inte på att du är ful och framstår som lika socialt kompetent som en tomtatplanta då? Eller att du raggar på kvinnor som bara gillar män?
Citat:
5) Hur vet du att män och kvinnor inte är kopplade likadant i skallen?
Åh, det vet man. Mängden av diverse saker som könshormoner, dopamin, serotonin, det faktum att män och kommer har olika instinktiva reaktioner på samma situation. Visserligen är vi till största delen kopplade lika men naturen tenderar ju att fungera som så att behöver dom två könen inte ha vissa skillnader för artens fortlevnad, så har dom inte det. Evolutionsteorin är inget du tror på förstår jag.