2016-03-13, 04:59
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Fast du kan ju inte argumentera och du vistas ändå på ett forum så varför ska inte jag få se film utan att veta vad en sedan länge stendöd kärring hette

Edit: Dessutom posthorar du återigen!
Jag argumenterar bättre än vad du gör. Du får väl titta på film hur mycket du vill men du ska nog hålla lite lägre profil med tanke på dina urbota korkade påståenden och din dåliga koll.
Posthora?

Jag skriver flera inlägg efter varann om jag vill. Det är inte din ensak.
Citera
2016-03-13, 05:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag argumenterar bättre än vad du gör. Du får väl titta på film hur mycket du vill men du ska nog hålla lite lägre profil med tanke på dina urbota korkade påståenden och din dåliga koll.
Posthora?

Jag skriver flera inlägg efter varann om jag vill. Det är inte din ensak.

Någon är lite retlig idag. Då får man se upp! Man vill ju bli stungen.

Ja posthora är när man skriver flera inlägg så där som du gjorde nu precis.
Citera
2016-03-13, 07:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Men om man blir stimulerad utan DP så går det ju direkt att förkasta att DP skulle bara det enda som ger stimulering.

Vaginalt = bli petad på magen med 1 finger.

Analt = bli petad i örat med 1 finger.

DP = tennisboll i munnen + lite njutning.

Tycker du att det är stimulerande om en man petar dig på magen? Du kan byta ut vaginal penetration mot att du petar kvinnan på magen det är exakt sama sak för henne.
Citera
2016-03-13, 07:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
No dude det är ingen som känner något (man känner tryck men ingen fysisk njutning) så det är lika roligt som att bli petad på magen.
Vetenskapliga bevis för att alla kvinnor anser att vaginal penetration är "lika roligt som att bli petad på magen" tack.

Citat:
1) De får ingen fysisk njutning av det.
Se ovan

Citat:
2) Varför skule de tycka att det är roligt?
Du måste vara den enda vuxna personen i världen som man måste förklara det givande i att knulla med en person som man gillar.

Citat:
3) Tänk om de tycker att det är lika äckligt som du tycker att det är? Kan du tänka dig det?
Jag har inga som helst problem att tänka mig det. Kan du tänka dig att du har fel?

Citat:
1) Nej. Det är ingen som känner fysisk njutning för det finns ingen känsel inne i vaginan. Det känns lika mycket som att bli petad på ryggen eller att få armbågen gnuggad.
En snabb googling ger mig flera resultat som säger att vaginan visserligen inte alls är lika känslig som exempelvis klitoris men att den inte på något sätt är okänslig för sexuell beröring.

Citat:
1) Jag har sugit kuk i över 15 år. Jag kan berätta från min egen erfarenhet att det är exakt lika vidrigt för mig som det är för dig.
Men det betyder ju inte att det är lika vidrigt för min mamma, eller någon annan kvinna för den delen.

Citat:
2) Vad skulle vara annorlunda för kvinor? Tror du att kuk smakar som godis för kvinnor? Tro du att det är någon sorts rolig upplevelse att stå på knä med en kuk i munnen typ som att åka karusell?
Jag vet inte vad kuk smakar så jag kan inte riktigt uttala mig om det hela. Jag skulle inte vilja ha "fitta" som smak på ett tuggummi men jag kan verkligen inte påstå att det är äckligt. Varför skulle inte kvinnor kunna tycka samma sak om kuk?

Citat:
3) Varför testar du inte själv att suga kuk då får du se hur det är?
Sexuell läggning, det är fortfarande en grej som finns på riktigt. Men om det du säger är sant så är ju hela kvinnosläktet dumma i huvudet som knullar istället för jobbar. Jag menar, om sex nu är så äckligt så sparar man ju sig en jävla massa lidande om man bara skaffar sig ett jobb.

Citat:
4) Alla kvinnor tycker att sex är äckligt. Precis som att alla kvinnor tycker att rutten mat är äckligt.
Ingen av dom meningarna är sanna. Testa att åka till Island exempelvis som får du bevis för att mening två är falsk.

Citat:
1) Jag har träffat 1 kvinna i hela mitt liv som jag har diskuterat kuk-sugning med.
Okej, anekdotisk bevisföring är inget du har hört talas om märker jag.

Citat:
2) Om man som kvinna börjar prata om hur mycket man gillar att suga kuk framför andra kvinnor då får man samma reaktion som en hetero-man skulle få framför andra hetero-män.
Här vågar jag sätta hela min kuk och båda mina kulor på att det beror helt på vem kvinnan som börjar prata om det är, var hon börjar prata om det och vilka hon börjar prata om det med.

Citat:
De kanske hoppades på en relation det finns 100 olika anledningar som inte har med sex att göra.
Varför skulle dom hoppas på det? Många av dom har bott i andra städer, vissa har jag inte bytt nummer med, vissa vet jag inte vad dom heter och vissa vet inte vad jag heter. Jag har dessutom varit väldigt tydlig med biten "vi kommer inte att ha ett förhållande". Menar du att dom trodde att deras fittor är magiska och så fort jag fick stoppa dit kuken så skulle jag lyda deras minsta vink?

Citat:
Du tror inte att konceptet "sex med en man " är den springande punkten?
Nej, det tror jag inte.

Citat:
Svara på argumentet hur skulle det kännas om en man fick dig att spruta? Skulle du vara glad och nöjd efteråt?
Det är inget argument, det är en fråga och den är oväsentlig.

Citat:
1) Det är så objektivt eftersom bögar gillar att knulla män.
Absolut men det är också det enda som bögar och straighta kvinnor har gemensamt. Cineasten har ju redan förklarat för dig att sexdriften fungerar olika för män och kvinnor men det är inte alls samma sak som att "bara för att kvinnor inte vill ha sex med män på samma sätt som bögar har sex med varandra så är sex hemskt och vidrigt för kvinnan".

Citat:
2) Om kvinnor gillade att knulla män då skulle de bete sig som bögar. De skulle som minst säga ja när män vill ha sex. Eller säga ja när deras gifta partner vill ha sex.
Det här kommer chocka dig men få eller ingen av dom bögar jag känner säger ja när som helst, hur som helst och till vem som helst.

Citat:
3) Eller tror du att kvinnor gillar att knulla män egentligen men säger nej hela tiden för att det finns någon hemlig grej som gör att kvinnor släpper till?
Jag tror inte att kvinnor som gillar att knulla män säger nej hela tiden. Jag tror snarare helt enkelt att en del kvinnor vill bli, behöver och/eller gillar att man ska bevisa varför dom ska ligga med just en själv. It makes biological sense. Tror du på biologi? Vetenskap i allmänhet?

Citat:
4) Jag som kvinna har svårt att ragga upp andra kvinnor och jag vet hur kvinnor tänker + försöker inte köra in en kuk i dem. Fatta vad era chanser är typ -5000.
Förlåt att jag säger det med det beror inte på att du är ful och framstår som lika socialt kompetent som en tomtatplanta då? Eller att du raggar på kvinnor som bara gillar män?

Citat:
5) Hur vet du att män och kvinnor inte är kopplade likadant i skallen?
Åh, det vet man. Mängden av diverse saker som könshormoner, dopamin, serotonin, det faktum att män och kommer har olika instinktiva reaktioner på samma situation. Visserligen är vi till största delen kopplade lika men naturen tenderar ju att fungera som så att behöver dom två könen inte ha vissa skillnader för artens fortlevnad, så har dom inte det. Evolutionsteorin är inget du tror på förstår jag.
Citera
2016-03-13, 08:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ändå tjatar du om kändisar, snygga skådisar, att mannen måste ha en viss stil osv. Du säger emot dig själv igen.
Du har ju inga som helst vetenskapliga stöd för dina påståenden.

Citat:
In most females the walls of the vagina are devoid of end organs of touch and are quite insensitive when they are gently stroked or lightly pressed. For most individuals the insensitivity extends to every part of the vagina. Among the women who were tested in our gynecologic sample, less than 14 per cent were at all conscious that they had been touched

Citat:
Du har ju redan fåt det förklarat för dig. Alla människor tänder inte på alla. Du gör det ju inte själv. Att tycka om sex betyder inte att man har urskiljningslöst sex med vem som helst.

Män som inte tänder på män själva har förklarat för mig (en kvinna som tänder på män) hur kvinnors attraktion till män fungerar?

Citat:
Frigida behöver inte vara rädda för smärta. De kan vara frigida av andra orsaker, exempelvis som resultat efter ett övergrepp eller pga en dömande omgivning under uppväxten som berättade hur fult och äckligt sex är.

Men tänk om sex är fult och äckligt för kvinnor?

Citat:
Om det ska gå att diskutera med dig måste du acceptera att
- andra personer har andra åsikter än vad du har
- andra personer har andra erfarenheter än vad du har
- andra personer har andra kunskaper än vad du har
- ingen kan veta exakt vad alla andra tycker om något
- ingen kan med säkerhet uttala sig om något som är subjektivt och säga "det här är objektivt sant". Visst kan man säga så men det är oseriöst och helt ohållbart.
- när du generaliserar, blandar in bögsex mm så ser folk dig som oseriös

Har du erfarenhet av att ha sex med män?

Citat:
Du påstår att alla män är oattraktiva i alla kvinnors ögon. Ändå tjatar du om att Robert Redford är attraktiv och du nämner att "din man" anses som attraktiv av alla kvinnor.

1) Robert Redford är en mans-hora det är det som gör honom attraktiv.

2) Min man är en arrogant mobbare det är det som gör honom attraktiv.

Citat:
Det är ohederligt att kalla alla som uttrycker andra åsikter än dig för fulgubbar, lögnare, e-transor etc. Det är personangrepp och rent trollande.

Men tänk om det är uppenbart att de är fulgubbar och e-transor.

Citat:
Det har kontaterats av många att
- kvinnor tycker om sex. Inte med alla män och inte när som helst men generellt sett tycker kvinnor om sex

1) Det har konstaterats av män som aldrig har haft sex med män att kvinnor tycker om sex.

2) Samtidigt kan du gå på olika kvinno-forum och läsa om hur mycket kvinnor som har sex med män ogillar det.

Citat:
- hetrosexuella kvinnors intresse för sex med män har noll att göra med bögars intresse för sex med män eller för heterosexuella mäns intresse för bögsex. Alla som inte är efterblivna eller svårt psykiskt sjuka, psykotiska eller schizofrena begriper det.

Hur vet du att sex med en man inte är exakt likadant för kvinnor?

Citat:
Att skribenter försöker provocera och väcka reaktioner är kul till en gräns. Men när de håller på och håller på och håller på och kommer med mer och mer bisarra påståenden blir det till slut tröttsamt. Ditt trollande är inte roligt längre och jag står fast vid att det är jävligt respektlöst när du skriver att alla kvinnor njuter av våldtäkt och att i princip alla som påstår att de blivit utsatta för sexövergrepp ljuger. Du spottar på folk och hånar människor som råkat ut för något somär bland det värsta man kan utsättas för. Det är inte roligt utan tyder på att du är någon sorts psykopat.

Om du vet att vaginal penetration känns ungefär som att bli petad på magen då inser du att våldtäkt är bullshit. Det är som att det skulle vara våldtäkt att pressa sitt ben mot en annan person på tunnelbanan.
Citera
2016-03-13, 09:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vetenskapliga bevis för att alla kvinnor anser att vaginal penetration är "lika roligt som att bli petad på magen" tack.

Here you go,

Citat:
In most females the walls of the vagina are devoid of end organs of touch and are quite insensitive when they are gently stroked or lightly pressed. For most individuals the insensitivity extends to every part of the vagina. Among the women who were tested in our gynecologic sample, less than 14 per cent were at all conscious that they had been touched (Table 174). Most of those who did make some response had the sensitivity confined to certain points, in most cases on the upper (anterior) walls of the vagina just inside the vaginal entrance. The limited histologic studies of vaginal tissues confirm this experimental evidence that end organs of touch are in most cases lacking in the walls of the vagina, although some nerves have been found at spots in the vaginal walls of some individuals.

Kinsey, Sexual behavior in the human female, p. 579-581.

Du kan se att om en gynekolog pressar försiktigt inne i vaginan då känner kvinnor inte det.

Citat:
Du måste vara den enda vuxna personen i världen som man måste förklara det givande i att knulla med en person som man gillar.

Betyder det att det är givande för dig att knulla med dina manliga vänner?

Citat:
Jag har inga som helst problem att tänka mig det. Kan du tänka dig att du har fel?

Jag har haft sex med män, så nej.

Citat:
En snabb googling ger mig flera resultat som säger att vaginan visserligen inte alls är lika känslig som exempelvis klitoris men att den inte på något sätt är okänslig för sexuell beröring.

Länk?

Citat:
Men det betyder ju inte att det är lika vidrigt för min mamma, eller någon annan kvinna för den delen.

Varför skulle det inte vara vidrigt för alla kvinnor? Kan du förklara hur det skulle fungera?

Citat:
Jag vet inte vad kuk smakar så jag kan inte riktigt uttala mig om det hela. Jag skulle inte vilja ha "fitta" som smak på ett tuggummi men jag kan verkligen inte påstå att det är äckligt. Varför skulle inte kvinnor kunna tycka samma sak om kuk?

1) Varför testar du inte? Du kan gå på en bög sida och få suga kuk redan idag.

2) Smaken i sig är inte så farligt men det är hela situationen med att du står på knä och suger en mans kuk. Varför tycker män inte att det är roligt om kvinnor tycker det?

Citat:
Sexuell läggning, det är fortfarande en grej som finns på riktigt. Men om det du säger är sant så är ju hela kvinnosläktet dumma i huvudet som knullar istället för jobbar. Jag menar, om sex nu är så äckligt så sparar man ju sig en jävla massa lidande om man bara skaffar sig ett jobb.

1) Ja sexuell läggning finns på riktigt. Men bara för att du har en viss läggning kan du fortfarande ha sex med folk som du inte gillar. Du kan ha bög sex utan att vara bög. Du kan ha sex med feta kvinnor utan att tända på feta kvinnor. Ja det är vidrigt men om du gör det tillräckligt mycket då vänjer du dig.

2) Tänk dig att du kan jobba i 1 månad eller så kan du ha bög sex 1 gång/månad och slippa jobba vad skulle du välja? Kvinnor väljer det äckliga för att de tycker att de behöver inte göra det så ofta.

Citat:
Ingen av dom meningarna är sanna. Testa att åka till Island exempelvis som får du bevis för att mening två är falsk.

Men om du tänker på alla kvinnor som du har velat ha sex med och som inte har velat ha sex med dig varför tror du att du inte fick ligga med dem? Kan konceptet "alla kvinnor tycker att sex är äckligt" förklara varför du inte får ligga?

Citat:
Här vågar jag sätta hela min kuk och båda mina kulor på att det beror helt på vem kvinnan som börjar prata om det är, var hon börjar prata om det och vilka hon börjar prata om det med.

Det är OK att säga att man gillar sex så länge alla förstår att det är "på skoj". Som att män kan skoja om att ha sex med feta kvinnor.

Citat:
Varför skulle dom hoppas på det? Många av dom har bott i andra städer, vissa har jag inte bytt nummer med, vissa vet jag inte vad dom heter och vissa vet inte vad jag heter. Jag har dessutom varit väldigt tydlig med biten "vi kommer inte att ha ett förhållande". Menar du att dom trodde att deras fittor är magiska och så fort jag fick stoppa dit kuken så skulle jag lyda deras minsta vink?

Ja självklart. Kvinnor utgår ifrån att sex = mannen gör allt som du vill. För det är den erfarenhet som kvinnor har av sex.

Citat:
Det är inget argument, det är en fråga och den är oväsentlig.

Poängen är att om du har sex med en man och får orgasm då är det ännu värre än om du bara har sex med en man och inte kommer. För du har liksom njutit av "bög sex".

Citat:
Absolut men det är också det enda som bögar och straighta kvinnor har gemensamt. Cineasten har ju redan förklarat för dig att sexdriften fungerar olika för män och kvinnor men det är inte alls samma sak som att "bara för att kvinnor inte vill ha sex med män på samma sätt som bögar har sex med varandra så är sex hemskt och vidrigt för kvinnan".

Du delar in det på fel sätt,

1) Det finns folk (män och kvinnor) som gillar att ha sex med män. De funkar på ungefär samma sätt för att sex med män funkar på ungefär samma sätt. Det är kanske 1% av männen som gillar bög sex. Enligt mig är det ungefär 10% av kvinnorna som gillar sex med män. Det beror på att alla kvinnor testar sex med män och många fler börjar gilla det.

2) Det finns folk som inte gillar sex med män. Det är 90% av befolkningen både män och kvinnor.

3) Så det som räknas är om man gillar att ha sex med män inte vilket kön man har.

4) Om man gillar att ha sex med män då är man ungefär som en manlig bög. Om en kvinna inte är som en manlig bög då gillar hon inte sex med män.

Citat:
Det här kommer chocka dig men få eller ingen av dom bögar jag känner säger ja när som helst, hur som helst och till vem som helst.

De kanske inte är riktiga bögar aka hard gay, https://www.youtube.com/watch?v=QSAUlzpm8eI många bögar är inte bögar på riktigt de orkar bara inte med kvinnor.

Citat:
Jag tror inte att kvinnor som gillar att knulla män säger nej hela tiden. Jag tror snarare helt enkelt att en del kvinnor vill bli, behöver och/eller gillar att man ska bevisa varför dom ska ligga med just en själv. It makes biological sense. Tror du på biologi? Vetenskap i allmänhet?

Ja det finns kvinnor som gillar upmärksamhet, som har sex för uppmärksamhet, men det är lite som att en snygg man har sex med en fet kvinna för att han gillar att bli beundrad, det är en ego grej inte en sex grej.

Citat:
Förlåt att jag säger det med det beror inte på att du är ful och framstår som lika socialt kompetent som en tomtatplanta då? Eller att du raggar på kvinnor som bara gillar män?

1) Jag är väldigt attraktiv enligt kvinnors standard och när man raggar på kvinnor är man rakt på sak.

2) Ja självklart man vill ju inte ha sex med en lebb.

3) Poängen är att om jag som kvinna har svårt att scora kvinnor vilka chanser tror ni att ni har?

Citat:
Åh, det vet man. Mängden av diverse saker som könshormoner, dopamin, serotonin, det faktum att män och kommer har olika instinktiva reaktioner på samma situation. Visserligen är vi till största delen kopplade lika men naturen tenderar ju att fungera som så att behöver dom två könen inte ha vissa skillnader för artens fortlevnad, så har dom inte det. Evolutionsteorin är inget du tror på förstår jag.

Jag talar om sex nu. Du kan inte veta om kvinnor är likadant eller annorlunda kopplade i skallen när det kommer till sex right? Men om du tittar på hur kvinnor beter sig verkar det mest sannolikt att,

a) kvinnor älskar att ha sex med män?

b) kvinnor hatar att ha sex med män?
Senast redigerad av Babianen 2016-03-13 kl. 09:36.
Citera
2016-03-13, 10:51
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Män som inte tänder på män själva har förklarat för mig (en kvinna som tänder på män) hur kvinnors attraktion till män fungerar?

Men tänk om sex är fult och äckligt för kvinnor?

Har du erfarenhet av att ha sex med män?

1) Robert Redford är en mans-hora det är det som gör honom attraktiv.

2) Min man är en arrogant mobbare det är det som gör honom attraktiv.

Men tänk om det är uppenbart att de är fulgubbar och e-transor.

1) Det har konstaterats av män som aldrig har haft sex med män att kvinnor tycker om sex.

2) Samtidigt kan du gå på olika kvinno-forum och läsa om hur mycket kvinnor som har sex med män ogillar det.

Hur vet du att sex med en man inte är exakt likadant för kvinnor?

Om du vet att vaginal penetration känns ungefär som att bli petad på magen då inser du att våldtäkt är bullshit. Det är som att det skulle vara våldtäkt att pressa sitt ben mot en annan person på tunnelbanan.
Jag har inget intresse av att trolla eller något annat. Du menar att sex som hävdar att de gillar sex antingen ljuger eller är trollande män?

och nog för att det står klart att du antingen trollar eller är vriden; att likställa våldtäkt med att stöta ihop med någon är nog det värsta du kommit med hittills.
Jag har vårdat kvinnor som varit utsatta för just våldtäkt och deras upplevelse var ett trauma, skulle du säga det till deras ansikten, att det var väl inte så farligt? Du får tycka vad fan du vill om mig eller kvinnors sexlust men ditt tåg har passerat vad som är empatiskt och anständigt för länge sedan.
Citera
2016-03-13, 11:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag har inget intresse av att trolla eller något annat. Du menar att sex som hävdar att de gillar sex antingen ljuger eller är trollande män?

1) Kvinnor som hävdar att de gillar sex på Internet är oftast fulgubbar eller transor.

2) Kvinnor typ sitter i en TV soffa och säger att de gillar sex ljuger oftast.

3) De kvinnor som gillar sex är de som kommer med ursäkter typ "jag jobbar med porr för pengarna inte för att jag gillar det". "Jag knullade runt för att jag mådde dåligt". "Jag var full och visste inte att jag sög av 20 män på Mallis".

Citat:
och nog för att det står klart att du antingen trollar eller är vriden; att likställa våldtäkt med att stöta ihop med någon är nog det värsta du kommit med hittills.

1) Tänk dig att en man petar dig på magen med 1 finger. Så känns det att bli knullad vaginalt.

2) Att en man håller dig i handen eller kramar dig känns mer än när du blir knullad.

3) Så vi talar om saker som att en man sätter en hand på din rygg mot din vilja. Det är den fysiska nivån som våldtäkt ligger på.

4) Det är bara att be en annan man att sätta en hand på din axel eller gnugga din armbåge i 10 minuter då har du också upplevt våldtäkt.

5) Tänk dig att en man brottar ner dig, lägger sig ovanpå dig och säger nåt som "nu ska jag våldta dig" samtidigt som han petar på din axel. Efter 10 minuter springer han iväg. Det första du kommer tänka är "varför gjorde han så?" , "om han ville peta på min axel så kunde han bara ha sagt det."

6) Om du sen gråter ut i tidningen och säger "det var en man som petade på min axel mitt liv är förstört" hur mycket psykvård behöver du då?

Citat:
Jag har vårdat kvinnor som varit utsatta för just våldtäkt och deras upplevelse var ett trauma, skulle du säga det till deras ansikten, att det var väl inte så farligt? Du får tycka vad fan du vill om mig eller kvinnors sexlust men ditt tåg har passerat vad som är empatiskt och anständigt för länge sedan.

Är du helt tappad? Om en man kom in och sa att det var ett trauma att en kvinna kramade honom mot hans vilja skulle du tro på det också?
Senast redigerad av Babianen 2016-03-13 kl. 11:21.
Citera
2016-03-13, 11:38
Medlem
Citat:
1) Men allt sex resulterar inte i graviditet eller hur? Om meningen med sex var reproduktion då skulle man automatiskt bli gravid när man har sex.

2) Men om du har sex med en man då gör han en massa saker för dig. Ha sex med flera män = flera män som gör saker för dig.

Men folk fortplantar sig on average 1-4 gånger i livet. Resten av tiden har de sex av en massa andra anledningar.

Många glömmer att våra sexuella instinkter formades långt innan det fanns preventivmedel....synnerligen historielöst.
Dessutom är det fullständigt logiskt att honor och hannar har olika instinkter.En däggdjurshanne producerar fler spermier under en sekund än vad honan producerar äggceller under sin livstid; hannar kan slösa med spermier, honor måste hushålla med sina ägg.
Citera
2016-03-13, 11:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Många glömmer att våra sexuella instinkter formades långt innan det fanns preventivmedel....synnerligen historielöst.

Ja exakt kvinnor kan bara bli gravida typ 3 dagar/månad med preventiv medel är det 0/månad så preventivmedel ger en skillnad på 72 timmar.

Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Dessutom är det fullständigt logiskt att honor och hannar har olika instinkter.En däggdjurshanne producerar fler spermier under en sekund än vad honan producerar äggceller under sin livstid; hannar kan slösa med spermier, honor måste hushålla med sina ägg.

Vad har det med sex att göra? En kvinna kan ta emot hur mycket sperma som helst utan att bli gravid.
Citera
2016-03-13, 14:19
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Kvinnor som hävdar att de gillar sex på Internet är oftast fulgubbar eller transor.

2) Kvinnor typ sitter i en TV soffa och säger att de gillar sex ljuger oftast.

3) De kvinnor som gillar sex är de som kommer med ursäkter typ "jag jobbar med porr för pengarna inte för att jag gillar det". "Jag knullade runt för att jag mådde dåligt". "Jag var full och visste inte att jag sög av 20 män på Mallis".

1) Tänk dig att en man petar dig på magen med 1 finger. Så känns det att bli knullad vaginalt.

2) Att en man håller dig i handen eller kramar dig känns mer än när du blir knullad.

3) Så vi talar om saker som att en man sätter en hand på din rygg mot din vilja. Det är den fysiska nivån som våldtäkt ligger på.

4) Det är bara att be en annan man att sätta en hand på din axel eller gnugga din armbåge i 10 minuter då har du också upplevt våldtäkt.

5) Tänk dig att en man brottar ner dig, lägger sig ovanpå dig och säger nåt som "nu ska jag våldta dig" samtidigt som han petar på din axel. Efter 10 minuter springer han iväg. Det första du kommer tänka är "varför gjorde han så?" , "om han ville peta på min axel så kunde han bara ha sagt det."

6) Om du sen gråter ut i tidningen och säger "det var en man som petade på min axel mitt liv är förstört" hur mycket psykvård behöver du då?

Är du helt tappad? Om en man kom in och sa att det var ett trauma att en kvinna kramade honom mot hans vilja skulle du tro på det också?
Dina jämförelser är bisarra på en helt ny nivå. Helt jävla bisarra.
Citera
2016-03-13, 14:38
Medlem
Klipp ihop babianens inlägg och posta i humortråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här