2016-03-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Playback ala karaoke allts lite roligt att det gick bra frut men inte nu med dagens teknik.
r inte mkt av ltarna playback?
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbsfil
dock verkar inte frans ha ngon strre ljusshow och saknar dansare
Precis som Mns. Gammal hederlig Schlagerfestival. Det r frmst lten det handlar om.
Tycker det har gtt fr lngt i flashighet och hr i Sverige r det ju rent orgiastiskt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Inte fan skulle jag flka ut mitt gifterml i tv iaf som en kndiskt talangls fjant.

Jag frstr din bitterhet.. du r ensam.. du har nog det inte s ltt. Kmpa p ! Det vnder.
2016-03-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbsfil
r inte mkt av ltarna playback?
Typ alla tnkte mer att tekniken har ju gtt framt men krut krde man live men inte nu ?
2016-03-12, 22:58
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Precis som Mns. Gammal hederlig Schlagerfestival. Det r frmst lten det handlar om.
Tycker det har gtt fr lngt i flashighet och hr i Sverige r det ju rent orgiastiskt.
Fast Mns vann vl p grund av sitt framtrdande?
2016-03-12, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Typ alla tnkte mer att tekniken har ju gtt framt men krut krde man live men inte nu ?
Knns som att det r en blandning kanske?
2016-03-12, 22:59
Medlem
Boooring sger jag bara. Frans, s trkig... Kommer bli fiasko a la Anna Bergendahl, fast vi i r r direktkvalificerade.
2016-03-12, 23:00
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av great123
Boooring sger jag bara. Frans, s trkig... Kommer bli fiasko a la Anna Bergendahl, fast vi i r r direktkvalificerade.

Nu nr jag lyssnar p ltarna r det ju fan skandal att hon vann ver Salem Al Fakir. Svenska folket r tyvrr idioter de flesta.
2016-03-12, 23:02
Medlem
Frixys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Folk visar det p olika stt. Han r frmodligen euforisk p insidan.

Fan vad folk blev bittra, han var ju verlgset bst. Folk knner inte igen en bra lt nr de hr den, mnga r blinda fr den snderproducerade, radio-anpassade musiken. GRATTIS FRANS!

Du skulle frmodligen inte valt Samir och Viktor och ngra fler urusla ltar som inte gick vidare till denna finalen. Kan du inte ringa Brjkman och tipsa lite om hur man ska tnka nr man vljer bort dliga ltar. r utbudet s dligt verkligen? Det r ju inte skert, det r ju mnga bidrag vinklarna ens fr hra.

Tnk en omgng dr ALLA ltar hade kvalitet! Vilken grej!
2016-03-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av great123

knner ocks att det kommer g som fr Anna Bergendahl, dock s r nstan alla ltar i Eurovision i r rtt s mediokra s vi kanske kommer hgt nd bara fr att allt annat r lika trkigt
2016-03-12, 23:04
Medlem
Allts med denna enorma musik export som Sverige haft med bde artister och producenter alltifrn abba till Max Martin hur har vi kunnat skunkigt till denna niv
2016-03-12, 23:04
Medlem
Det komiska r att Frans redan toppar listorna fr att vinna eurovision enligt bettingbolagen.

Har han ju ett perfekt utseende fr det i alla fall. Bttre n Mns. Han ser bra och snll ut fr smtjejerna och ldre kvinnor tycker han ser blyg och st ut med sitt babyface vilket vcker modersknslorna. Vi ska ju komma ihg att dessa mlgrupper utgr den stora majoriteten av eurovisions rster.

Sen tutar och kr ju flera lnder p Zelmerlvkonceptet med ljuseffekter och skit. Hamnar Frans mellan ngra sdana ltar i andra halvan av eurovision kan han mycket vl verraska.
Senast redigerad av Sisoedaersoet 2016-03-12 kl. 23:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in