Har hört det tidigare, länka gärna låten Frans har kopierat.
Någon låt som har vissa likheter, men en helt annan melodi. Till skillnad från de andra bidragen som var så grymt unika och originella att man redan glömt bort hur de lät.
Någon låt som har vissa likheter, men en helt annan melodi. Till skillnad från de andra bidragen som var så grymt unika och originella att man redan glömt bort hur de lät.
hahaha alla musikkännare i tråden .. "frans vann enbart på sin image", "han vann p.g.a. hypen" etc. Är ni tondöva? Jag säger inte att jag tycker Frans låt är den bästa låten ever, men fan hörde ni de andra bidragen?
De som tycker att Frans hade en dålig låt har tyvärr ingen koll på ämnet musik. De har knarkat/överdoserat Rix FM eller NRJ, med sönderproducerad, radio-anpassad, hjärndöd dynga! Så enkelt är det.
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
hahaha alla musikkännare i tråden .. "frans vann enbart på sin image", "han vann p.g.a. hypen" etc. Är ni tondöva? Jag säger inte att jag tycker Frans låt är den bästa låten ever, men fan hörde ni de andra bidragen?
Kan bara hålla med..
Och vadå plagiat? Bakgrundsgitarr-slingan gör ju låten och den melodin är ju inte i närheten av "Catch and release" ?
Senast redigerad av peterj76 2016-03-12 kl. 22:28.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!