2016-03-12, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Ser ut som vanligt klet-tjack.

Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Japp, har stött på liknande.

Bra skjuts när man intog det IV iallafall.
Gracias, boys.
Jag hörde att man även kunde bomba det, med typ 0,1? Tänker tyvärr inte testa just nu, ska försöka att få över en vän först. Men vill veta lite innan :P
Citera
2016-03-12, 19:02
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Japp, har stött på liknande.

Bra skjuts när man intog det IV iallafall.
Instämmer, man vart redigt påtänd när man vispade in det i armen.

Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Gracias, boys.
Jag hörde att man även kunde bomba det, med typ 0,1? Tänker tyvärr inte testa just nu, ska försöka att få över en vän först. Men vill veta lite innan :P
Visst kan du bomba det. Snorta är givetvis det enda sättet som är lurigt att inta klet-tjack på, men det säger sig självt kanske.
Citera
2016-03-12, 20:59
Medlem
Dölja tjack med tramadol?

Jag pluggar på universitetet och det blir en del nätter på tjack. Jag får massa gjort men problemet är att mina pupiller blir större och folk påpekar det ganska ofta. Vet att opiater får dem att minska, men hur fungerar det i kombination med amfetamin? Nu snackar vi små mängder tjack, runt 20mg varannan vecka. Tacksam för svar!
Citera
2016-03-12, 21:26
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Sitter du inte på ditt rum själv och pluggar på nätterna eller hur fungerar det? Tror inte tramadol kommer ta bort storleken på dina pupiller.
Citera
2016-03-12, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Sitter du inte på ditt rum själv och pluggar på nätterna eller hur fungerar det? Tror inte tramadol kommer ta bort storleken på dina pupiller.

Jo det gör jag men det blir problem när jag möter föräldrarna (bor hemma) och sen i skolan. Tror du inte tramadol funkar för att jag redan är påverkad av amfetamin eller menar du att någon annan substans skulle fungera bättre?
Citera
2016-03-12, 23:23
Medlem
danny79s avatar
Jag tror att det bara är du som tänker på det. Är inte så att du drar några gram och är uppe i flera dygn. Det lilla du tar märker ingen utan det är du som blir lite nojig att det syns. har någon nånsin påpekat dina puppiler? om inte så är det lugnt
Citera
2016-03-13, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danny79
Jag tror att det bara är du som tänker på det. Är inte så att du drar några gram och är uppe i flera dygn. Det lilla du tar märker ingen utan det är du som blir lite nojig att det syns. har någon nånsin påpekat dina puppiler? om inte så är det lugnt

Jo folk påpekar det varje gång, både föräldrar och kompisar
Citera
2016-03-13, 10:48
Medlem
Fitipaldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensoch
Jo folk påpekar det varje gång, både föräldrar och kompisar
Sen kan ju stora pupiller bero på en rad olika orsaker, så de flesta gör nog inte kopplingen att det handlar om tjack
Citera
2016-03-13, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitipaldi
Sen kan ju stora pupiller bero på en rad olika orsaker, så de flesta gör nog inte kopplingen att det handlar om tjack

Nej kanske inte, men skulle ändå vilja minimera risken att någon fattar varför
Citera
2016-03-13, 10:55
Medlem
Fitipaldis avatar
Är tjacket som säljs på gatan generellt sett sämre än det som säljs på exempelvis Flugsvamp? Har bara beställt tidigare, men igår köpte jag av en lokal kran pga tidsbrist. På en festkväll slängde jag i mig hela gubben jag köpte (på egen hand) vilket aldrig hade varit möjligt med det tjack jag fått hem från Flugsvamp (även de gånger jag fått dåligt därifrån). Jag blev förvisso lite speedad, men kunde somna direkt när jag kom hem, utan hjälpmedel, och idag finns inte ens en förnimmelse till AT (vilket ju är skönt, i och för sig).

Jag antar att det skittjacket jag fick tag på var bankat något oerhört, och att det var kanske 0,2-0,3g äkta vara i påsen. Vad är era erfarenheter? Håller tjack från darknet högre kvalitet än det som krängs på gatan? Eller hade jag bara riktigt oflyt med mitt första köp från gatan?
Citera
2016-03-13, 11:28
Medlem
Fitipaldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensoch
Nej kanske inte, men skulle ändå vilja minimera risken att någon fattar varför
Förstår - fram för allt är det ju alltid skönt att slippa noja öht dagen efter.

Läste runt lite och det verkar som att Tramadol + Amfetamin inte är så farligt som man hört. Eller iallafall inte i modesta doser enligt flashbacks knarkelit. Antar att andra opiater/opioider också skulle fungera för ändamålet - men det kanske inte är värt att ta steget till att börja snorta sub/horse bara för att få till ett par minst lika suspekta knappnålspupiller.

Ta det lugnt med dosering och tajming bara. Jag får alltid stora pupiller dagen efter jag har kört, och skulle därför ta Tramen till AT:n. Men kom ihåg att det aldrig är direkt hälsosamt för hjärtat att blanda uppåt och nedåt - men i mindre doser torde det inte vara någon livshotande kombo.

Har även för mig att jag läst någonstans att vissa benso drar ihop pupillerna hos en del brukare. Tror att det var framförallt ikto detta gällde. Den är ju lite mildare än opiater, och helt ofarlig att blanda med amfetaminet. Kan dock inte gå i god för att ikto faktiskt drar ihop pupillerna dock - det var bara något jag vill minnas att jag läste här för ett tag sedan.

Edit: grävde vidare om pupil constriction från benso. Verkar vara högst individuellt - vissa menar att ett gäng xanax ger utvidgade pupiller, andra menar att pupillerna drar ihop sig. Kanske kan vara värt att testa om du vill slippa opiater, men annars är nog opiaterna det säkrare kortet. Något som alla på forumet jag kikade på var överens om var att benso tenderar att ge glansiga ögon, hängande ögonlock samt att man (såklart) blir märkbart seg av dem. Så frågan är ju vad som är bäst; lite utvidgade pupiller som lätt går att skylla på fylla/trötthet och en rad andra saker, knappnålspupiller (från opiater), eller en chansning med benso där du antigen kan få större eller mindre pupiller till priset av att utstråla seghet och disträa.

Hoppas du lyckas hitta något sätt som passar dig!
Senast redigerad av Fitipaldi 2016-03-13 kl. 12:26.
Citera
2016-03-13, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitipaldi
Är tjacket som säljs på gatan generellt sett sämre än det som säljs på exempelvis Flugsvamp? Har bara beställt tidigare, men igår köpte jag av en lokal kran pga tidsbrist. På en festkväll slängde jag i mig hela gubben jag köpte (på egen hand) vilket aldrig hade varit möjligt med det tjack jag fått hem från Flugsvamp (även de gånger jag fått dåligt därifrån). Jag blev förvisso lite speedad, men kunde somna direkt när jag kom hem, utan hjälpmedel, och idag finns inte ens en förnimmelse till AT (vilket ju är skönt, i och för sig).

Jag antar att det skittjacket jag fick tag på var bankat något oerhört, och att det var kanske 0,2-0,3g äkta vara i påsen. Vad är era erfarenheter? Håller tjack från darknet högre kvalitet än det som krängs på gatan? Eller hade jag bara riktigt oflyt med mitt första köp från gatan?

Det finns både bra och dåligt tjack på gatan och på nätet. Skillnaden är väl att på flugsvamp finns omdömessystem mm så om det är riktigt kasst kommer färre beställa. Lättare att komma undan med sånt vid en försäljning till någon okänd på gatan. Men hittar du en bra kontakt så finns det mycket bra varor även irl såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in