Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-12, 19:08
Bannlyst
såg ni kommunistflaggan i cnn? rofl!!! kommer bli en bra tisdag för trump!
2016-03-12, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han vart anmäld efteråt, han greps inte på plats.

Eller har du något som säger tvärtom, att han som vart slagen inte vart nedtryckt i marken och han som slog vart gripen på plats?

Ja, den som blev slagen blev såklart gripen. Inte på grund av att han blev slagen utan på grund av det du har valt att kalla "yttrandefrihet".

Försök inte antyda att han som slog inte blev gripen. Nu räcker det.
2016-03-12, 19:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Ja, den som blev slagen blev såklart gripen. Inte på grund av att han blev slagen utan på grund av det du har valt att kalla "yttrandefrihet".

Försök inte antyda att han som slog inte blev gripen. Nu räcker det.

Fast jag bad dig komma med källor för detta för det jag finner är att han som slog endast vart anmäld i efterhand.

Men du brukar ha svårt att komma med källor på dina påståenden så intet nytt när det kommer till dig, hur ställer du dig för övrigt till att Donald Trump menade att det slaget var rättfärdigat genom att demonstranten skulle ha varit våldsam och hotfull när detta skedde trots att videobevis säger motsatsen?
2016-03-12, 19:15
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Trump intervjuas på Fox nu. Tyvärr verkar han ta en mild linje, och halvförsvarar "motdemonstranterna".

Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vad sa han?

Överlag så känns det som att Trump antagit en mer försonlig och "presidential" attityd i och med att Florida börjat närma sig på allvar. Vi såg det i den senaste debatten exempelvis.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det kommer säkert ett klipp. Han klagade lite på att mötet tvingades avbrytas men var väldigt tillbakahållen, lugn, ingen passion till försvar för "sina".

Trump är smart. Medan negerungdomarna är ute och härjar på stan så sitter han i TV och försöker värva deras föräldrars röster. Allt han säger är alltid optimerat efter kontext. Hade han attackerat för hårt just då, så skulle han ha stött sig med deras känslor och identitet. Fast han visar ju i andra sammanhang precis vad han tycker i frågan (helt utan omsvep).

Just i denna frågan behövde han inte uttala sig alls. Cruz och Rubio gjorde hans jobb åt honom genom att skjuta sig i foten.
2016-03-12, 19:16
Medlem
Citat:
Fast jag bad dig komma med källor för detta för det jag finner är att han som slog endast vart anmäld i efterhand.

Du "finner" säger du. Jag tror att du hittar på.

Citat:
Men du brukar ha svårt att komma med källor på dina påståenden så intet nytt när det kommer till dig, hur ställer du dig för övrigt till att Donald Trump menade att det slaget var rättfärdigat genom att demonstranten skulle ha varit våldsam och hotfull när detta skedde trots att videobevis säger motsatsen?

"Källa"? Du har ju själv sagt att han som slog blev gripen!

Och du säger "källa" utan att ha någon själv!
2016-03-12, 19:16
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Secret service! Vilka proffs!

Detta är gossar som är tränade att i sömnen ta en kula för den blivande presidenten.

Vill ni se mer Secret Service-proffs i aktion rekommenderar jag mordförsöket på Ronald Reagan.
2016-03-12, 19:18
Medlem
Hahaha måste vara jobbigt att vara Rubio nu inget media utrymme och när han får det så är om Trump.
2016-03-12, 19:19
Bannlyst
Citat:
Videon som jag har länkat längre ner är ifrån Cumberland rallyt som Trump förklarade som att det var demonstranten som var våldsam.
Hans förklaring att det var demonstranten som var våldsam har du dock i följande videoklipp.
Trump sa inte det?
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Skojar du. Det där var ju den sämsta ljudkvaliteten av alla som fanns att välja på.
När även så pass döva röstar på Trump, då är jag säker vem som blir USA:s näste president
2016-03-12, 19:20
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Word is-early voting in FL is very dishonest. Little Marco, his State Chairman, & their minions are working overtime-trying to rig the vote.

https://mobile.twitter.com/realDonaldTrump/status/708715781199044609
2016-03-12, 19:23
Bannlyst
http://www.politico.com/story/2016/03/marco-rubio-donald-trump-gop-nominee-support-220664
Citat:
Marco Rubio and John Kasich on Saturday said they were no longer sure they could support Donald Trump should he become the GOP presidential nominee after protests and unrest sparked by a planned Trump rally in Chicago.
Vilka jävla horor
2016-03-12, 19:26
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
När även så pass döva röstar på Trump, då är jag säker vem som blir USA:s näste president

Jag kan tyvärr inte lova att jag ska rösta på Trump.
2016-03-12, 19:32
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
http://www.politico.com/story/2016/03/marco-rubio-donald-trump-gop-nominee-support-220664

Vilka jävla horor

Marco Rubio and John Kasich on Saturday said they were no longer sure they could support Donald Trump should he become the GOP presidential nominee after protests and unrest sparked by a planned Trump rally in Chicago.

Är inte det avtalsbrott? Jag har förstått det som att alla presidentkandidater som kör i Republikanska partiets namn har skrivit under på att stödja den som blir vald?

Så sa de iallafall på en debatt för någon vecka sedan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in