Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-12, 02:35
Medlem
Det här borde Trump fattat skulle hända demografin är ju helt fucked upp. Som att åka till Rinkeby och säga att man hatar muslimer.
2016-03-12, 02:35
Medlem
MrSkargards avatar
Jag är lite nyfiken på hur Lying Ted, Little Marco och Kass-ich kommer uttala sig om det här. Inte kan väl dessa tre nollor vara så korkade så att dem skyller på Trump? Det lär inte ge många röster i så fall. Om Trump inte vinner i Florida så kommer jag förresten utgå från att det skett valfusk.
2016-03-12, 02:36
Medlem
Han sa att islam hatar västvärlden, inte att han hatar muslimer.
2016-03-12, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag är lite nyfiken på hur Lying Ted, Little Marco och Kass-ich kommer uttala sig om det här. Inte kan väl dessa tre nollor vara så korkade så att dem skyller på Trump? Det lär inte ge många röster i så fall. Om Trump inte vinner i Florida så kommer jag förresten utgå från att det skett valfusk.
Jag förstår inte varför detta skulle vara Trumps fel egentligen? Mer än enligt media och andra tomtar då.
2016-03-12, 02:38
Medlem
Shit vilken propagandakanal CNN är lite skrämmande faktisk.
2016-03-12, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Shit vilken propagandakanal CNN lite skrämmande faktisk.

clinton news network brukar man skämtsamt säga...dom älskar hillary.
2016-03-12, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Fyfan för denna folkmördarmedia, särskilt CNN. Vilken jävla fitta programledaren är som skyller allt på Trump. Det är för i helvete media som har skapat den här situationen från första början genom all divide and conquer-hets.

Nu sitter en ur Mitt Romneys fd stab och vräker it sitt hat mot Trump, verkligen lågvattenmärkt av CNN som är styrt av etabessimanget naturligtvis - både njuter av hela situationen men samtidigt äcklas av parasiterna i PK o media som gör all in av denna situation.

Nu verkar delar av pöbeln stoppa bilar, hoppas dom börjar plundra snart så det visas vilka anarkister de är.
2016-03-12, 02:40
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bootypleaser
Jag förstår inte varför detta skulle vara Trumps fel egentligen? Mer än enligt media och andra tomtar då.

Det är inte Trumps fel och av just den anledningen kan exempelvis ett stolpskott som Rubio komma att påstå motsatsen. Men det är föga sannolikt.
2016-03-12, 02:41
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Trump och hans gäng är smartare än dig. Detta kommer att gynna Trump då de tystade demokratin inför hela världens kameror. Det handlar inte om att man ska vara snäll och tillmötesgående mot dem för de gjorde samma sak mot Bernie Sanders och tog mikrofonen från honom trots att de ska föreställa hans supportrar.

Hoppas att Trump går på den linjen. Knappast att han kommer att be om ursäkt.
Trump intervjuas på Fox nu. Tyvärr verkar han ta en mild linje, och halvförsvarar "motdemonstranterna".
2016-03-12, 02:42
Medlem
CNN, sveriges svar på Aftonbladet - det säger allt!
2016-03-12, 02:44
Medlem
När ska Bernie Sanders ta avstånd från hans supportrars (jag vet, det var inte endast Sanders-fans) horribla demokratisyn?

Föreställ er vad som hade hänt om Trump-supportrar begett sig till ett rally där Bernie skulle tala och betedde sig på samma sätt?
2016-03-12, 02:46
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Trump intervjuas på Fox nu. Tyvärr verkar han ta en mild linje, och halvförsvarar "motdemonstranterna".

Vad sa han?

Överlag så känns det som att Trump antagit en mer försonlig och "presidential" attityd i och med att Florida börjat närma sig på allvar. Vi såg det i den senaste debatten exempelvis.
Senast redigerad av MrSkargard 2016-03-12 kl. 02:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in