2016-03-11, 23:06
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Sedan skyller alla varenda nedgång på blankare. Själv skyller jag på judar. Min judiska vän skyller på antisemiter.
Men FING har trasats sönder av blankare så det är en rättvis beskyllning. Kanske är alla blankare judar?
2016-03-11, 23:18
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Zorb skrev faktiskt när han gick in senast, så mörkläggning kan man inte anklaga hon för.
Gick in ja, det har han ju snackat om,, men sällan "innan" han gått ut då det dyker
är det en seriös snubbe tycker du?
2016-03-11, 23:20
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Zorb skulle bli mer trovärdigt NÄR du säger när du går ur,, den har sällan hörts från dig eller så kommer den i efterhand
Kan du köra den nästa gång innan du skriver att du går in igen,,,OK?
Låt din mamma hjälpa dig tolka så fattar du nog också inom sinom tid.
(FB) Fingerprint Cards - FING B
2016-03-11, 23:21
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Gick in ja, det har han ju snackat om,, men sällan "innan" han gått ut då det dyker är det en seriös snubbe tycker du?
Njet, förtroendet för Zorb är förbrukat sedan han prisat aktien i åratal och plötsligt drog sig ur utan att säga något. En quisling. Vi långliggare är Decemberöverenskommelsen medan Zorb är Kristdemokraterna.
2016-03-11, 23:28
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Njet, förtroendet för Zorb är förbrukat sedan han prisat aktien i åratal och plötsligt drog sig ur utan att säga något. En quisling. Vi långliggare är Decemberöverenskommelsen medan Zorb är Kristdemokraterna.
Alla hänger på twitter numera. Forum är ute och infon finns där. På twitter kan man blocka
2016-03-11, 23:44
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Alla hänger på twitter numera. Forum är ute och infon finns där. På twitter kan man blocka
Jag hänger också på Twitter. Du har PM förresten.
Senast redigerad av Kirk.Douglas 2016-03-12 kl. 00:05.
2016-03-12, 13:44
Medlem
Det är oerhört tråkigt samt jobbigt att se kursen tryckas ner, gång på gång. Allt tyder på att det går bra för Fingerprint, till och med riktigt bra. Ändå ser vi dessa röda siffror alldeles för ofta.

Vid en eller flera positiva nyheter, kanske kursen rör sig någon procent upp, eller ner!

Vid minsta lilla negativa nyhet, dyker kursen!

Vid en urstark rapport (Q4-15), dyker kursen!

Allt talar för högre kurser. Jag håller tummarna ett tag till
2016-03-12, 13:49
Medlem
Jag sitter med 1000 st fingerprint som jag köpte för 3 år sedan. Jag har väl inte direkt något behov av pengarna just nu men om ca 1 år. Ska jag sälja nu eller ska jag vänta?
2016-03-12, 15:21
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matsve
Jag sitter med 1000 st fingerprint som jag köpte för 3 år sedan. Jag har väl inte direkt något behov av pengarna just nu men om ca 1 år. Ska jag sälja nu eller ska jag vänta?
Givetvis ska du vänta. Snart trycks det uppåt, senast till sommaren eller hösten.
2016-03-16, 08:49
Medlem
Citat:
Jag hänger också på Twitter. Du har PM förresten.

Om ni har inte tid att stanna hemma och kolla FPC hela dagen, och vill ha en snabb kurs i vissa intresanta inlägg idag, här kommer det:
( källan:

http://fingerprints.club/viewforum.php?f=5 Kursen idag

- Verite) (2764 views vecka10)
2016-03-18, 15:59
Medlem
Fingerprint Cards....

OMX30's leksaksaktie nr 1!!

Företaget står enbent med en produkt som inte når konsumentleden utan bara till kinestillverkade mobiltelefoner.

De flesta tunga banker och analytiker inser att denna aktie är "very risky" och kan lätt bli obsolete i den otroligt omvälvande teknikutvecklingen som sker gällande mobiltelefoner.

Alla håller med om att för 2016 så är FPC hemma med en bra omsättningen och ett starkt resultat men vad kommer att hända 2017 och framöver??

FPC behöver stå med båda benen stadigt i marken. De behöver ha mer ägg i sin produktkorg annars så lär blankarna inte köpa tillbaka i år utan kommer att avvakta till 2017 innan de köper tillbaka och då under en riktig rysardipp.

Tills dess så styr de kursen som de vill. De sänker lätt Q1 rapporten och de kommande rapporterna om nu inte det finns några större tyngre investerare. Squeeze...glöm det!

Kursen kommer att stabiliseras av blankarna runt 450 - 500 kr. 500 och däröver ser vi aldrig mer!

Sen är väl frågan om en blankare lämnar så kommer säkert en ny hungrig baisseblankare..
Senast redigerad av Builder123 2016-03-18 kl. 16:56.
2016-03-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Builder123
Fingerprint Cards....

OMX30's leksaksaktie nr 1!!

Företaget står enbent med en produkt som inte når konsumentleden utan bara till kinestillverkade mobiltelefoner.

Enbent? De tillverkar ju en (nåja) produkt, så det är inte en rättvis beskrivning.

Kinestelefonerna du skriver om omsätter enorma pengar, men du vet såklart att FPC sitter i mobiler som i allra högsta grad finns i resten av världen också. Min Nexus 5x ligger här bredvid, för att nämna ett exempel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in