Citat:
Ursprungligen postat av
datan.
Hehe ja vad ska man säga om nivån på skribenterna i tråden? Smått komiskt och underhållande är det i alla fall

Jaha..vad är det för fel i mitt inlägg då? Jag är övertygad att förr eller senare kommer FPC att uppnå en kurs mot 450 kr. 500 kr var väl lite att ta i...men du måste också beakta att mitt tidigare inlägg var för ett tag sen...mycket förändras under tiden...
Idag ser vi att FPC kan komma upp mot 450 kr, kanske redan denna vecka!!! Och då är det sälj läge förståss!!!
Sen har jag så svårt att förstå att haussare på Placera forum som hela tiden haussar aktien på alla möjliga sätt. I höstas, november, var det "kanske Samsung" som haussade kursen..sen OMX30..."det blir trångt när alla skall in" och sen "uppköp kommer att ske..blankarna bye bye"...sen Samsung igen..och desperat.... "FPC kommer att köpas för 1500 kr eller därutöver per aktie"..
och nu "när alla blankare skall köpa tillbaka kommer kursen att gå rocket!!!!"
Så länge inte FPC har några större stöttor i form att större banken, kreditinstitut, så lär aktien vara
blankarnas och traidernas favorit. Vill de att aktien skall dippa så fixar de en dipp och vice versa.
Skall Du traida i aktien...gå på dagstraiding!!!
Jag säger bara...lyssna inte på sekten på Placera...De är bara efter att haussa aktien upp till onåbara höjder!!