Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
1). Gör man inte? Då har jag och mina väninnor sysslat med något unikt (eller så utgår du utifrån din mycket snäva världsbild som inte har någon bäring i verkligheten)
1) Hela den här grejen med att kvinnor pratar med varandra om sex kommer från bög-serien Sex And The City. Sen har 1000 tals fulgubbar runkat till det och tror att det är så kvinnor är. Jag har nyheter för er, kvinnorna i serien är egentligen män i drag alltså de representerar
homosexuella män.
2) Om ni använder sunt förnuft nu, vi talar om att
suga kuk och bli knullad av en man. Hur ofta sitter
heterosexuella män och talar om att "Anders satte på mig igår och sen fick jag svälja". "Johan gillar att jag klär ut mig till skolflicka sen kör han ner den i halsen på mig". Om män blev utsatta för sånt då skulle de inte prata om det de skulle försöka glömma bort det. Det är samma sak för kvinnor.
3) Det som kvinnor brukar prata om är hur mycket de vägrar sex och hur äckliga deras män är. Fraser som "min man skiljde sig för att jag vägrade ha sex" och "han är som ett djur" har nämnts av gifta kvinnor som jag känner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
2) Åter igen, varför skulle man inte känna något vid sex som kvinna om man inte är förlamad eller blivit utsatt för könsstympning? Heterosexuella kvinnor vill gissningsvis ha sex med män
1) För att det inte finns några nerver inuti vaginan för att om det fanns det skulle det göra extremt ont att föda barn. Att bli knullad vaginalt är ungefär lika skönt som att bli petad på ryggen.
2) Varför skulle man vilja ha sex med män bara för att man är kvinna? Om du skaffar silikon bröst kommer du att vilja ha sex med män bara för det?
3) Att ha sex med män är
objektivt en vidrig grej. Det är lika vidrigt oavsett om man är kvinna eller man. Det är som med äcklig mat ni vill inte äta äcklig mat bara för at ni är män right?