Citat:
Ursprungligen postat av
SvenneMelon
Ja, det är dags att ändra konceptet nu rejält!
Kan vi få ett invandrar/flyktingpar som varit i Sverige några år, inte jobbat en dag, skickar ner pengar till släkten varje månad, sedan klagar att dom inte lever drägligt ens.
Sedan skylla allt på den rasistiske svensken som inte låter dom jobba i fred, utbildade kirurger/astronauter som dom är...
Nån som kan fylla på konceptet? =)
Haha tänk er när Patrik och Magnus säger "Vi har förhandlat med eran handläggare på socialförvaltningen och han/hon har gått med på att betala alla era skulder och höja erat bidrag med 3000kr varje månad."