2016-03-06, 23:10
  #14053
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenneMelon
Ja, det är dags att ändra konceptet nu rejält!

Kan vi få ett invandrar/flyktingpar som varit i Sverige några år, inte jobbat en dag, skickar ner pengar till släkten varje månad, sedan klagar att dom inte lever drägligt ens.

Sedan skylla allt på den rasistiske svensken som inte låter dom jobba i fred, utbildade kirurger/astronauter som dom är...

Nån som kan fylla på konceptet? =)
Haha tänk er när Patrik och Magnus säger "Vi har förhandlat med eran handläggare på socialförvaltningen och han/hon har gått med på att betala alla era skulder och höja erat bidrag med 3000kr varje månad."
Citera
2016-03-10, 11:27
  #14054
Medlem
Trumpeters avatar
Ett riktigt wt-par i kväll vad det verkar.
I stället för att betala avgiften för barnens förskola köper de energidrycker och godis för drygt 19 000 kronor varje år.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22413544.ab
Citera
2016-03-10, 13:17
  #14055
Medlem
Freders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Ett riktigt wt-par i kväll vad det verkar.
I stället för att betala avgiften för barnens förskola köper de energidrycker och godis för drygt 19 000 kronor varje år.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22413544.ab

19 000 / 2 / 365 = 26. Tänk om aftonbladet hade skrivit "de köper energidryck och godis för 26 kr person om dagen". Sedan skriver de att dem minsann röker för 3000 kr i månaden. Det är 50 kr per person och dag, vilket är vad en paket cigaretter kostar. Det är knappast anmärkningsvärt att röka ett paket cigaretter om dagen, anmärkningsvärt är de som röker två paket om dagen.
Citera
2016-03-10, 20:08
  #14056
Medlem
svampgaffels avatar
Vad jag inte fattar med Lyxfällan och vissa andra liknande program är hur produktionen får dem att stå och röka på balkongen, skrapa trisslotter, visa när de går in på nätcasinon etc. Är de helt clueless, eller går de helt enkelt med på att ses som totalt WT i tv?

"Kan inte ni stå på balkongen och röka, så filmar vi er lite".
"Köper ni trisslotter sa ni? Det vore ju kul för våra tittare att se. Kan ni inte skrapa lite så filmar vi".

Hur går det till? De måste ju fatta hur det kommer vinklas...eller?
Citera
2016-03-10, 20:09
  #14057
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Ett riktigt wt-par i kväll vad det verkar.
I stället för att betala avgiften för barnens förskola köper de energidrycker och godis för drygt 19 000 kronor varje år.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22413544.ab
Hujedamig...

Överviktig lat kvinna med pattatueringar och en dvärg med dålig hållning. Månne ett klassiskt avsnitt på g.
Citera
2016-03-10, 20:14
  #14058
Medlem
Min brors kusins avatar
"11 000 back, dom pengarna kunde vi använda till nått annat"
Citera
2016-03-10, 20:16
  #14059
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
"11 000 back, dom pengarna kunde vi använda till nått annat"

En klassiker. Men den logiken förstår man varför de går back.
Citera
2016-03-10, 20:22
  #14060
Medlem
Mår fan illa allltså. Vilka jävla parasiter till detta samhälle. Samhällets bottenskrap. Iqbefriade idioter.
Stackars barn som lär gå sina föräldrars fotspår.
__________________
Senast redigerad av Spark7 2016-03-10 kl. 20:26.
Citera
2016-03-10, 20:23
  #14061
Medlem
mjohan84s avatar
stor och liten 😅😅😅
hon ser ut som hans mamma , killen är huvudet kortare än henne
Citera
2016-03-10, 20:30
  #14062
Medlem
ArzeniXs avatar
Jag tycker det är förbluffande hur de gamla WT-markörerna står sig än idag. Överviktig, dålig klädsmak, uttvättat färgad hår, barn som man inte har råd med och framförallt noll grepp om privatekonomin. Det måste vara något genetiskt eftersom det ser lika dant ut år efter år efter år......
Citera
2016-03-10, 20:34
  #14063
Medlem
RobieBwois avatar
Vet inte varför men pallar inte med "arbetsintervjuerna". Blir skämskudde varje gång.
Citera
2016-03-10, 20:35
  #14064
Medlem
T34Panzers avatar
Herrejisses. Detta kan ju som nån annan nyss skrev bli en klassiker! Är han på riktigt? Han ser ju nästan efterbliven ut. Hon hade tydligen timanställning på ett LSS-boende..är det där hon hittat honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in