Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
BOs pappa ska vara "engelsman" men jag antar att dom menar brittisk medborgare, han kan ju rimligtvis inte vara etnisk britt när mamman är så pass ljus. BO är ju väldigt mörk, således måste farsan vara av den svartmuskiga fenotypen... Så möjligt att motivet kan vara, som några spekulerat i, att hon misstagits för att vara muslim/arab och agerat västerländskt vilket har gjort GMs arga och gått till attack.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sibboratorn
Pappan är en blatte det har jag luskat fram vet vad han heter också men honom ska vi inte outa

Ni får väl komma med något bättre i så fall...
Gener fungerar ju så att om man blandar en vit med en icke-vit så syns det rätt tydligt direkt.
Är det personen på bilden så är det näst intill omöjligt att uppnå det utseendet om det är en blandning med en utomeuropé. Typiskt nord/väst-europé. Ljus hy och mellanbrunt hår. Nu kanske det finns fler bilder (som jag inte har sett, facebook och så) men jag utgår från den bilden och profilbilden på twitter.
https://az316141.vo.msecnd.net/5154787.jpg
Ångande motiv så behöver det inte finnas så mycket till motiv. Behöver inte vara så mycket tänkande och planerande bakom.
GM1: Ey, titta en svenne!
GM2: Aboo, vi cuttar!