2016-03-08, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Denna djäkla asylinvandring funkar inte längre, det ser ju alla utom center- och miljöpartister nu.

Tiden är inne för att helt neka ensamkommande män. Endast kvinnor och familjer bör gälla från och med nu.

Det är en mardröm vi hamnat i, fy fan. Tur att man inte har döttrar men sjukt att de som har det ska behöva oroa sig på det här sättet, så ovärdigt Sverige.

Dessa GMs måste utvisas blixtsnabbt och dagens politiker bör känna djup skam över det de gjort mot så många flickor och kvinnor.

Hoppas nu att hon blir helt återställd, jag kan inte tro att det är sant det som händer i Sverige nu, så otroligt djävla främmande.

Kommer inte ske sålänge polisen skyddar dem med speciella koder för varje brott de begår så att allmänheten inte ska få veta sanningen, media väljer att inte skriva ut vissa saker för etc.

Citat:
Ursprungligen postat av Larzx
På Sophie´s facebook ser hon lite persisk ut, men det finns fler bilder bl.a på mamman´s och pappan´s facebook och där har hon inte den looken. Bra Engelsk/Svensk stam.

Länk plz.
Citera
2016-03-08, 20:10
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Det jag tycker är märkligt är att en tjej blir misshandlad och ett dygn senare kommer namn och bild upp på AB och en mamma som låter uppåt och positiv i intervjun därtill. Om nu familjen mått så dåligt av spekulationer så kan man väl meddela sånt på facebook t.ex

Förmodar att du är väldigt ung. Men okej, låt oss säga att något så orimligt som 10.000 delar mammans inlägg på Facebook som du tipsar om kontra 1 miljon läsare på Aftonbladet. Vad skulle du göra för att nå ut?

Att hon tagit beslutet om att gå ut i media och be folk sluta spekulera är väl bara det en gest nog för att hon mår dåligt av det.

Moral och respekt försvinner inte bara för att du är online.
Citera
2016-03-08, 20:11
Medlem
Borkasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Ska vi fortsätta vara arga på "flyktingarna" som kommer hit, eller ska vi ta fram högafflarna och jaga rätt på de kriminella som sett till att de är här?
Stackars tjej och stackars familj. Förhoppningsvis ännu en familj som vaknar upp från PK-bubblan iaf.

Jag hade samma förhoppningar, men PK-ismens vägar äro outgrundliga.
Eftersom jag vet att Sophies mamma är inne här och läser, vill jag passa på att vädja till dig:
Berätta sanningen. Ge oss hela historien. Var GM asylanter från flyktningförläggningen bredvid, så säg det! Folk behöver varnas. Låt inte andra behöva gå samma helvete till mötes som din dotter, bara för att du vill ha hjärtan och styrkekramar på Facebook.
Det finns en anledning till att det spekuleras hej vilt. Jag misstänker att du har svar som skulle kunna stävja alla dessa spekulationer.
Citera
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
När har det hänt att ett svenskt brottsoffers mor gått ut och bekräftat att "vi och vår dotter är svenska"? Allt talar för att familjen är "svenskar".
OK.

Precisera gärna "allt". Vi har sett bilder på mor och dotter. Vi har även sett en bild som ska föreställa pappan. Ingenting på bilderna talar för att de har utländskt ursprung.

Just det ja, höll på att glömma. Det är ju roligt, det vi diskuterar så:
Citera
Medlem
Hax.Pains avatar
Citat:
När har det hänt att ett svenskt brottsoffers mor gått ut och bekräftat att "vi och vår dotter är svenska"? Allt talar för att familjen är "svenskar".

Är det bekräftat?
Citera
2016-03-08, 20:12
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:

Dom är ju "svenskar" pappan är ju onekligen vad vi vet från England.

Oavsett är det väl ointressant vart BO är från och mer intressant vad GM heter?
Citera
2016-03-08, 20:13
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borkason
Jag hade samma förhoppningar, men PK-ismens vägar äro outgrundliga.
Eftersom jag vet att Sophies mamma är inne här och läser, vill jag passa på att vädja till dig:
Berätta sanningen. Ge oss hela historien. Var GM asylanter från flyktningförläggningen bredvid, så säg det! Folk behöver varnas. Låt inte andra behöva gå samma helvete till mötes som din dotter, bara för att du vill ha hjärtan och styrkekramar på Facebook.
Det finns en anledning till att det spekuleras hej vilt. Jag misstänker att du har svar som skulle kunna stävja alla dessa spekulationer.
Men hur ska mamman kunna veta om de är asylanter? Asylanter har ju ingen stämpel i pannan som säger att de är just asylanter till skillnad från alla andra som bor här och har utländskt utseende.
Citera
2016-03-08, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Men hur ska mamman kunna veta om de är asylanter? Asylanter har ju ingen stämpel i pannan som säger att de är just asylanter till skillnad från alla andra som bor här och har utländskt utseende.

Bor inte några asylanter i Kungsbacka eller Onsala
Citera
2016-03-08, 20:16
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
hon kan säkert misstolkas som en invandrarbrud i mörkret. många invandrartäta förorter/områden har shariapoliser som patrullerar i bmw.
Eller är det någon tönt som ville sätta på henne som hon dissade.. hedern måste återupprättas .. farbröder/äldre bröder hämnas.

Jag visste inte att Kungsbacka vsr ett invandrartätt område med shariapoliser som du påstår. Trodde det var en ganska vit kommun.
Citera
2016-03-08, 20:18
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Det harzredan utretts att familjen verkligen är vit. Så det resonemanget håller inte.
Citera
2016-03-08, 20:18
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag visste inte att Kungsbacka vsr ett invandrartätt område med shariapoliser som du påstår. Trodde det var en ganska vit kommun.
Det är en av Sveriges vitaste kommuner..än så länge..
Citera
2016-03-08, 20:19
Avstängd
jugbandbluess avatar
men håll käften nu om hennes etnicitet. bilderna på facebook och från fotbollslandslaget dementerar att hon skulle vara annat än av etniskt svensk-brittisk härkomst. varför MSM valt den mörkaste bilden de kunnat hitta kan man spekulera i, förmodligen för att lura läsarna att invandrare i det här fallet är brottsoffer istället för förövare.

pappan verkar vara en vanlig snubbe. men jag undrar lite över fb-grupperna kod 291 och sweden pedophile network som han är med i, vad är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in