2016-03-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitchhora
Du tycker att tråden är en skräptråd eftersom den äntligen avslöjade varför kvinnor vill ha muslimsk invandring?

Artikeln publicerades i MSNBC.
waybackmachine säger att länken handlar om Springsteen:

http://web.archive.org/web/20100822161600/http://www.msnbc.msn.com/id/38566570
Citera
2016-03-08, 17:57
Medlem
MagisterBisters avatar
Du kan vara lugn för att tråden om "våldtäktsorgasmerna" är en ren trollning. En effektiv sådan också, fortfarande efter sex år triggar den aktivitet.

Länken till den påstådda artikeln fungerar inte, och har enligt inläggen i tråden, aldrig fungerat.
Citera
2016-03-08, 18:07
Medlem
MissAndris avatar
Det är inte jag som är konstig, det är ni som är konstiga som vill frånta halva Sveriges befolkning sin rösträtt, ni är konstiga som tycker att våldtäkt är ok och tom önskar kvinnor att bli gruppvåldtagna. Det är inte jag som är konstig, det är ni - ni allihopa. Kvinnohatare. Jag förstår inte varför ni är så rädda för oss. Vi vill ju bara ta över världen o måla den rosa.
Citera
2016-03-08, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAndri
Vi vill ju bara ta över världen o måla den rosa.

Möjligtvis att jag tillfälligt kan tänka mig den här. Räcker det?
Citera
2016-03-08, 18:14
Medlem
MissAndris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Möjligtvis att jag tillfälligt kan tänka mig den här. Räcker det?
Japp. Men ni män får stå för arbetet, det vet ni!
Citera
2016-03-08, 18:19
Bannlyst
Citat:
Det är inte jag som är konstig, det är ni som är konstiga som vill frånta halva Sveriges befolkning sin rösträtt, ni är konstiga som tycker att våldtäkt är ok och tom önskar kvinnor att bli gruppvåldtagna. Det är inte jag som är konstig, det är ni - ni allihopa. Kvinnohatare. Jag förstår inte varför ni är så rädda för oss. Vi vill ju bara ta över världen o måla den rosa.

Det är ni kvinnor som vill ta ifrån er eran egen rösträtt eftersom ni tagit hit muslimer som inför sharia som snart kommer ta ifrån er eran rösträtt

Det är ni kvinnor som gillar våldtäkt, inte vi svenska män. Det är därför ni tagit hit muslimerna eftersom ni törstar så mycket efter våldtäkt.

Det är ni kvinnor som är kvinnohatare eftersom ni tagit hit muslimer så att de ska kunna våldta era döttrar.

Det är ni kvinnor som är värdsförstörare eftersom era muslimer snart kommer göra Europa till en krigisk islamisk terrorstat.
Citera
2016-03-08, 18:33
Medlem
MissAndris avatar
Citat:
Det är ni kvinnor som vill ta ifrån er eran egen rösträtt eftersom ni tagit hit muslimer som inför sharia som snart kommer ta ifrån er eran rösträtt

Det är ni kvinnor som gillar våldtäkt, inte vi svenska män. Det är därför ni tagit hit muslimerna eftersom ni törstar så mycket efter våldtäkt.

Det är ni kvinnor som är kvinnohatare eftersom ni tagit hit muslimer så att de ska kunna våldta era döttrar.

Det är ni kvinnor som är värdsförstörare eftersom era muslimer snart kommer göra Europa till en krigisk islamisk terrorstat.
Ursäkta? Röstade alla kvinnor på fi menar du? Här har du minsann en sverigedemokrat!

Sluta dra alla över en kam, släpp din lilla kepa o kliv in i matchen lilla pojk.
Citera
2016-03-08, 18:38
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:

Frågor på detta?

Page not found
Bortsett från det så är sällan våldtäkter genomförda samlag då mannen inte får stånd.
Citera
2016-03-08, 18:46
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Våld är en av dom mest primitiva och grundläggande sätten att utöva dominans vilket man tydligt kan se hos alla sociala djur med hiearkier. Dock inte det enda sättet.

Instämmer men i en civiliserad värld så är våld barbari men dominansen finns kvar.
Att våldet ökar är oroande. Ett civiliserat samhälle är ingen självklarhet.
Citera
2016-03-08, 19:03
Medlem
Freebops avatar
Det intressanta här är hur de fick reda på det? Frågade psykologen rakt ut om hon fick orgasm eller sa brottsoffret det själv?
Citera
2016-03-08, 19:06
Medlem
Kate80s avatar
Trådar sammanfogade//Mod
Citera
2016-03-08, 19:08
Medlem
Citat:
Ursäkta? Röstade alla kvinnor på fi menar du? Här har du minsann en sverigedemokrat!

Sluta dra alla över en kam, släpp din lilla kepa o kliv in i matchen lilla pojk.

Vad har FI med saken att göra? De kom inte ens in i riksdagen.
De allra flesta kvinnor röstade något annat än SD och det är samma sak som att rösta för ett sverige fyllt av muslimer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in