2016-03-08, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Detta är ju vad Babianen har sagt i flera år. Jag är övertygad om att kvinnor älskar våldtäkt och faktiskt är den enda gången som de gillar sex. Ställ regelrätta våldtäkter i relation mot traditionella dejter med fika så förstår ni hur omanligt det är.

Babianen var den enda kvinna på flashback som sa sanningen.
Citera
2016-03-08, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitchhora
På vilket sätt är vetenskaplig fakta kvinnohat?

Det är inte män som propagerar för våldtäkt utan ni kvinnor.
Har du någon fungerande länk till studien som du hänvisar till?

Länk: http://www.msnbc.msn.com/id/38566570 fungerar ej!
Senast redigerad av artid 2016-03-08 kl. 16:29.
Citera
2016-03-08, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
Men varför har du inte ens ett enda argument?

och varför har ni inte ett enda belägg för era påståenden.
Det enda ni har är era misogyna åsikter som ni kommer med, detta håller inte.
Ni får väl ha era medeltidsåsikter, men kom inte med att ni har någon vetenskaplig grund i era åsikter.
Citera
2016-03-08, 16:19
Medlem
pocahontas väns avatar
Om inte TS kan presentera studien bör tråden stängas.

Information jag hittar om forskaren:

"Scholar, educator, and philanthropist Herschel W. Leibowitz died on February 13, 2011 in State College, Pennsylvania at the age of 85. Leibowitz was widely recognized for his research in visual perception and for his approach to conducting research that both advanced theory and helped in the understanding and relief of societal problems.

Leibowitz’s research investigated basic issues of visual psychophysics, perception of size, distance, and motion, peripheral vision, and oculomotor functioning. He also studied problems of aviation, traffic safety, motion sickness, postural instability (especially during stair descent), and the effects of stress on perception.
"

Summa summarum, TS är en idiot. Han presenterar ett anonymt inlägg som vetenskaplig fakta utan att ha läst den påstådda studien eller kunna referera till den.

Vad du tror: Att Herschel Leibowitz som var en professor inom synuppfattning/visuell perception skulle bara några månader innan hans egna bortgång skulle presentera en studie inom våldtäkter inriktat på orgasm ur ett evolutionärt perspektiv(?!).
Senast redigerad av pocahontas vän 2016-03-08 kl. 16:28.
Citera
2016-03-08, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitchhora
Vetenskaplig fakta = kvinnohat?

Denna "vetenskapliga" fakta vill du använda för att trycka ned kvinnor och skylla samhällsproblem på dessa = kvinnohat!
Citera
2016-03-08, 16:24
Medlem
Det här är anledningen till att dagens aversion av feminism får så mycket utrymme.
Citera
2016-03-08, 16:30
Medlem
Inhalators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge85
och varför har ni inte ett enda belägg för era påståenden.
Det enda ni har är era misogyna åsikter som ni kommer med, detta håller inte.
Ni får väl ha era medeltidsåsikter, men kom inte med att ni har någon vetenskaplig grund i era åsikter.

För att man ska förstå ditt inlägg här ovan måste du först definera "er" så att man kan ens få en uppfattning om vilka "påståenden" och "'misogyna' medeltids åsikter" du inte håller med om.

Du har ingen substans i dina inlägg. De betyder ingenting. Kom med ett enda giltigt och läsbart argument för din sak så att vi kan förstå och bemöta dig. Börja t ex med "nej, kvinnor får aldrig orgasm under våldtäkt därför att..."
Citera
2016-03-08, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavjohansen
Det här är anledningen till att dagens aversion av feminism får så mycket utrymme.

ja de skjuter sig verkligen i foten.
Citera
2016-03-08, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavjohansen

Vilket tänker du på, obefintlig läsförståelse? Total oförmåga till källkritik? Eller bara simpel dumhet i dess renaste form?
Citera
2016-03-08, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
För att man ska förstå ditt inlägg här ovan måste du först definera "er" så att man kan ens få en uppfattning om vilka "påståenden" och "'misogyna' medeltids åsikter" du inte håller med om.

Du har ingen substans i dina inlägg. De betyder ingenting. Kom med ett enda giltigt och läsbart argument för din sak så att vi kan förstå och bemöta dig. Börja t ex med "nej, kvinnor får aldrig orgasm under våldtäkt därför att..."

det funkar inte så och i och med att du säger så tvivlar jag att du har någon som helst akademisk bakgrund eller ens förstår vad vetenskapligt bevis eller argument innebär.

om jag gör ett idiotisk påstående utan något som helst belägg är det inte motpartens ansvar att bevisa att jag har fel utom att peka på bristande belägg.
Hittills finns det ingen orsak att tro att kvinnor bara kan få orgasm vid våldtäkt eller att alla kvinnor får orgasm vid våldtäkt. Finns inte ens en orsak att tro att majoriteten eller en stor del får det.

Ansvarsbördan ligger alltid hos den som påstår något.
Citera
2016-03-08, 16:42
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolitisktKlarsynt
Är det ingen som kan pålitligt bekräfta dementera om studien är seriös eller inte?

Studier kan ofta vara falska och tillfuskade, så man ska intervjua vanliga tjejer och se hur dom beter sig i verkligheten. Min erfarenhet är att min ogasmfrekvens är något förhöjd när penisägaren ger mig ett par snytingar under samlaget. Tjejkompisar har berättat samma sak, så verkar finnas sanning i det där.

Det är inte våldtäkten i sig, utan just dessa sällsynta män som vågar dominera oss kvinnor som gör att vi lättare får orgasm.
Citera
2016-03-08, 16:48
Medlem
MissAndris avatar
Vad kul att ni icke-kvinnor verkar veta exakt allt om vad kvinnor vill ha.
Säg mej, hur kan du, i form av icke-kvinna, berätta för kvinnor o pungdjur om hur VI vill ha det? Då kan jag i form av icke-pungdjur påstå att alla pungdjur älskar att bli analknullade av håriga islamister medans de utropar sina böner.

Så är det. Män älskar det. I smyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in