Citat:
Ursprungligen postat av
Ydrik
NB har, till skillnad mot dig, knappast haft tid att kolla nätporr då han jobbat hårt och tungt 10 tim 6 dagar i veckan. Efter jobbet har han tydligen släpat sig hem, varvat ned med några pilsner för att få lite lugn och ro innan det var dags att sova de få timmarna tills han skulle ut och jobba igen.
Att han efter det jobbet skulle få för sig att träna upp brottarklubben eller spänna på käringen är otänkbart.
Jaså, han har inte haft tid till det? Säker på det?
Druckit pilsner har det nog gjorts ganska flitigt och ett visst släääpande från jobbet om
kvällarna tillsammans med snart hemvändande brorsan är inte otänkbart med tanke på
att denne herr Arne nog kräver rejält av sin arbetskraft för att det ska utbetalas
några penningar vid månadsslutet.
Ivar Lo lider i sin himmel när han tittar ner och konstaterar att det finns feodalherrar och ett
slags statare även i dessa postmoderna tider även om de senare har sin härkomst företrädesvis
i öststatsländerna. Selma som sitter bredvid honom på en molntapp är inte fullt så
bedrövad kanske.
Jobbat på har Nero och bror Aivaras gjort om dagarna onekligen. Att Nero inte lämnade
något halvdant efter sig vid ett arbete vittnar fönsterblecket om som det på ett osvikligt
noggrant och skickligt sätt togs itu med den ödesdigra junisöndagen. Eller hur var det nu?
Skrev jag fel där kanske?
Jag vet inte varför bror Aivaras säger att Nero brukade ta äran åt sig av dennes väl
utförda arbeten, men han gjorde visst det i alla fall framgår vid förhör.
Nero kanske lite slarvig då och då trots att det släääpades hem efter arbetsdagarnas slut?
"Spänna på kärringen" var Nero visst inte så särdeles road av.
Det visade sig att han föredrog att ordna sexet för egen maskin så att säga.
Vissa väggar och golv vittnar om den saken.
Tyvärr blev nog Lisa vittne till det också. Nero lämnade ju ett öga öppet hos henne.
Det fanns nog en bestämd tanke bakom det misstänker jag.
Citat:
IB däremot har haft all tid i världen att kolla nätporr. Det framgår ju tydligt i FUP att det är hon som har ett större sexintresse av de två så troligt är ju att hon, som ständigt trånande, har hälsat på NB där i ladans hörnrum då och då precis som alla andra normalt hormonstyrda kvinnor brukar.
Trevligt av dig att envetet och så strävsamt, med minst 500 inlägg om dina egna sexsadistfantasier, försöka hjälpa den drabbade familjen att glömma sin sorg men det är väl tveksamt att din omtanke uppskattas ... - Men du tycks ju veta bäst
Jag tillåter mig att betvivla att hon hälsade på där. Faktiskt.
500 sadistinlägg? Hur är det med matematiken egentligen?
Har släppt ifrån mig några hundra mindre än så i själva verket och vad det handlar om
är att försöka ringa in ett tänk hos en skoningslös lustmördare som Nerijus vilket han ju är
överbevisad om att vara och därför två gånger dömd till det allra hårdaste straff detta land
mäktar med att utdela. Ringa in ett tänk och hur det troligen agerats när det agerades.
Jag utgår från faktiska omständigheter: ett sadistiskt sexualmord då jag inte är benägen
det minsta att föreställa mig gärningen som något annat än vad det
verkligen var.
Jag hoppas att du i din moraliska uppbragdhet å Lisas familjs vägnar även noterar
poster som i frustande alternativistisk yra förespråkar en pappas inblandning eller
att dödsfallet skulle vara självförvållat.