Citat:
Ursprungligen postat av htpc
Det är en parkering som man inte går förbi till något men någon som bor i KBA nu borde veta om det hänger ungdomar där på kvällarna. Ca 300 m till bankomat.
Förr så var det tillhåll för alkisar och pundare .
Helt riktigt, jag undrar lite hur man hamnar på själva hamntorget utan att ha en bil som man ska till eller lämnar där?
Kanske hade hon en cykel där eller så stannade dom henne i kröken och jagade ner henne på själva torget?
Låter så himla suspekt att bli slumpmässigt sönderslagen just där. Känns mer som en plats man väljer att mötas upp på om man inte vill bli sedd.
Kan hennes pojkvän varit skyldig pengar för droger till några ess från Göteborgs förorter?
Hon dyker upp i hans ställe för att ursäkta uteblivna pengar och dom väljer att strunta i oskrivna regler och ger henne samma smörj dom tänkt ge honom?
I det faktafattiga nuläget väljer jag att satsa hela min röv på etablerade andra generationens MENA från Göteborg.
I dagsläget kan man knappast luta sig mot att svenska med brytning skulle betyda nykomlingar, det är så gott som standard att bryta ute bland kriminella MENA som är födda på Sahlgrenska.
Det ingjuter viss skräck i Svensson med så det lär knappast ändra på sig inom en överskådlig framtid.
Ska bli intressant att se hur detta utvecklar sig, hoppas tjejen repar sig fysiskt.
Psykiskt tror jag aldrig hon gör det tyvärr.