Citat:
Ursprungligen postat av
pederN
Det hade faktiskt varit intressant och se hur det hade varit om inga invandrare fanns här, tror inte det hade varit helt säkert ändå, svenska män har ju samma drift nämligen, när det gäller sex.
Fast grejen är ju att svenska män ganska lätt får i säng tjejer om dom går på krogen och raggar lite, hade det varit svårare få till det hade säkert våldtäkterna ökat också.
Klart som fanken att svenskar också kan begå brott av liknande karaktär, men som du nämner, det vore intressant att se vad som hänt och "invandrare" eller flyktingarna vill jag påpeka, hur det förhållit sig då. Kan vara rätt säker på att både du och jag vet att det hade varit en väsentlig skillnad och vi inte släppt in folk som vi gjorde föra året och har gjort sedan dess.
De brott svenskarna begå, brukar vara av mindre våldsammare slaget i de flesta fall om det nu inte rör sig om någon speciell händelse och inte i denna ut sträckningen på långa vägar.
Sedan är det sjukt vem det än må vara som gör så, men detta bör ses som extra allvarligt om det rör sig om nykomlingar eftersom det förväntas att dom ska visa respekt och tacksamhet, detta är dock väldigt långt från att visa tacksamhet till landet som ska skydda dessa individer.
Bara på ett ända år har Sverige blivit väldigt otryggt och då överdriver jag inte.
Tänk att man kan förstöra något så fort som kändes självklart innan, och som Sverige kunde vara ganska stolta över, nu fallerar hela den bilden.