2016-03-07, 22:41
Medlem
Borkasons avatar
Nu finns inte ens nyheten på SVT´s förstasida längre. Fyfan vilka vidriga as dom är! Inget nyhetsvärde månne? Dock så har vi ena riktiga tungviktar-rubriker i topp. Tar dom fem översta:
*Hon har utsetts till näringslivets mäktigaste kvinna -igen.
*Bolagen blir jämställda först 2040.
*Vad har skolidrotten betytt för dig?
*Översyn av lag mot tvångsäktenskap.
*Braskamin spar ved och miljö.

Aftonbladet skriver att flickan har tappat känseln i båda benen
Hoppas fan att det bara är tillfälligt.
Senast redigerad av Borkason 2016-03-07 kl. 22:47.
Citera
2016-03-07, 22:42
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Vem har påstått att hon "skallat sig själv"???

Skador kan uppkomma på massor av sätt!
Hon har säkerligen blivit misshandlad dock känns en oprovocerad misshandel långsökt då hon borde även ha utsatts för våldtäktsförsök.
I Nora blev tjejen misshandlad av svartingar när hon försvarade sig.
Här kan man undra om det är hedersrelaterat eller någon annan form av hämnd bakom.
Citera
2016-03-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Hon har säkerligen blivit misshandlad dock känns en oprovocerad misshandel långsökt då hon borde även ha utsatts för våldtäktsförsök.
Här kan man undra om det är hedersrelaterat eller någon annan form av hämnd bakom.
Ja om hon ljuger så är hon riktigt sjuk i skallen . Men det är väl inte det första man misstänker.
Citera
2016-03-07, 22:47
Medlem
RonPaul2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T|N|X
Jag växte upp strax utanför Kungsbacka och var där allt som oftast under min uppväxt. Bättre ställe var svårt att finna. Älskade verkligen den staden. Men nu börjar det spåra ur.
Tacksamt att politikerna klarade av att stå emot sålänge som det gick innan besluten tog över deras huvuden om nu rådande tvångsfördelning.

Hoppas vi får se en lösning på detta mysterium med den misshandlade tjejen.

Nu är ju detta redigt Off Topic... MEN spelet finns redan! Sök på "Mojaffa Spillet".

Ok då vet jag.

Är det någon som vet vem BO är? Förlora känsel i bägge benen låter inte bra, låter som hon fått väldigt mycket stryk.
Citera
2016-03-07, 22:49
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Ja om hon ljuger så är hon riktigt sjuk i skallen . Men det är väl inte det första man misstänker.
Nej det tror jag inte men omständigheterna känns underliga, visst en galning spöar en vilt främmande tjej? Men tre?
Citera
2016-03-07, 22:49
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Ok då vet jag.

Är det någon som vet vem BO är? Förlora känsel i bägge benen låter inte bra, låter som hon fått väldigt mycket stryk.
Kan räcka med en spark i ryggen.
Citera
2016-03-07, 22:50
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Jag trodde du skulle förstå att det va ett exempel. Kan du inte göra ett undantag från vänsterregeln och ge mig ett svar istället? Vad tror du skulle ligga bakom hennes beteende? Varför tror du att det mest sannolika är att hon skadar sig själv och ljuger? Hur tänker du?

Av samma skäl som tjejen i Göteborg som ljög om "våldtäkten". Om nu denna tjej också ljuger, vilket vi ännu inte vet. Det kan ju vara en familj-eller släktrelaterad händelse, även om hon påstår att förövarna var okända.

Min poäng är att man alltid ska vara skeptisk till alla sådana här påstådda händelser. Där det t.ex saknas vittnen.
Citera
2016-03-07, 22:50
Medlem
ace_secs avatar
Intressant att varken Aftonbladet eller P redogör för signalementet på förövarna, TROTS att polisen gått ut med det
Citera
2016-03-07, 22:52
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Det är väl fortfarande lite oklart vad som egentligen hänt i Nora.
Citera
2016-03-07, 22:53
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Det är väl fortfarande lite oklart vad som egentligen hänt i Nora.
Är det?
Citera
2016-03-07, 22:54
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Kan räcka med en spark i ryggen.
Kan räcka med att hyperventilera.
Citera
2016-03-07, 22:55
Medlem
locknlolls avatar
Citat:

Hade jag varit polis så hade jag tagit mej en ordentlig titt på flickans hela umgängeskrets såväl på nätet som irl. För Där kan det finnas en konflikt som nu Visat sitt fula tryne.
Ni som bor i Kungsbacka borde rimligen veta vem flickan är och med vilka hon umgås och träffar samt med vilka dessa träffar.
Lägg pussel nu Kungsbackabor så att dessa stollar får sitt straff !

Har möjligen bilen synts till vid BO skola eller där hon handlat ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in