2016-03-07, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sibboratorn
Vart får dom tag i bilar då? Stulna så hade polisen sett det med en gång för tror inte att papperslösa flyktingar har råd att köpa bilar.

De har dem. Många kommer hit med hundratusentals kronor i besparingar.
Citera
2016-03-07, 21:38
Avslutad
Citat:
Lisa Holms mördare är muslim eller? Du är så dum så inte ens värt att svara på dina korkade rasistiska inlägg

Men snälla människa! Vad i helvete har han med detta att göra?!

Hitlet hade snedbena so what?!

Du menar väl inte på fullaste almvar att detta är vanligt förekommade bland icke muslimska västeuropeiska män?!
Citera
2016-03-07, 21:44
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Om hon är svensk, så är de ute efter att roa sig. De får en kick av att slå ner och sparka någon - de tycker det är kul, helt enkelt.

Det är jämförbart med att många tycker att det är kul att sparka iväg en boll, som man hittar.

Hälften rätt. Det är inte bara kul, våld och sex med gänget är faktiskt en form av gruppbyggande verksamhet för kaosmänniskor. Det är genetiska orsaker bakom och inte kulturella fast postmarxistiska sverigedemokrater och vänsterliberaler hävdar tvärtom. Det handlar alltså inte om religion eller "patriarkala strukturer". Det handlar om fysiskt annorlunda hjärnor.

Svenskar är så fenomenalt inavlade att de inte ens kan tänka sig att det finns människor som inte fungerar mentalt precis som svenskar utan att vara mentalsjuka. Ur en arabs synvinkel så är svensken en individ med svår autism, så svår att han behöver en förvaltare för annars blir han plockad på allt han har.
Citera
2016-03-07, 21:47
Medlem
Citat:
Vart får dom tag i bilar då? Stulna så hade polisen sett det med en gång för tror inte att papperslösa flyktingar har råd att köpa bilar.

Men bilar ska du veta hittar alltid sånt här folk, finns fullt med skrot som funkar lika bra utan försäkring och besiktning att i princip få gratis
Citera
2016-03-07, 21:53
Medlem
pestloppans avatar
Jag tänker på gruppvåldtäkten som skulle begåtts av "män som pratade somaliska" i Göteborg häromåret. Och den påstådda slöjdragningen/misshandeln i någon Stockholmsförort. Och några andra invandrarrelaterade händelser. Dessa händelser visa sig ha en sak gemensamt: När polisen var klara med utredningarna kunde de konstatera att händelserna inte hade hänt...

Dock påstår jag inte att just denna händelse inte har hänt. Men vi får väl se vad polisen kommer fram till...
Citera
2016-03-07, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Jag tänker på gruppvåldtäkten som skulle begåtts av "män som pratade somaliska" i Göteborg häromåret. Och den påstådda slöjdragningen/misshandeln i någon Stockholmsförort. Och några andra invandrarrelaterade händelser. Dessa händelser visa sig ha en sak gemensamt: När polisen var klara med utredningarna kunde de konstatera att händelserna inte hade hänt...

Dock påstår jag inte att just denna händelse inte har hänt. Men vi får väl se vad polisen kommer fram till...
Varför skulle en 16-årig tjej en måndag skalla sig själv och ringa polisen? Ge mig ett svar på vad du tror hon har för "agenda".
Citera
2016-03-07, 22:07
Medlem
zergrushs avatar
Mycket fräckt av rasistynglet att försöka pådyvla skulden för denna händelse på en av samhällets svagaste grupper!

Citat:
Polisens presstalesman Peter Adlersson:
- Mig veterligen har vi inga direkta tips att gå på just nu, allt är väldigt oklart
Citera
2016-03-07, 22:20
Medlem
RonPaul2008s avatar
Hur gick det med flickan?

Bor inte i Kungsbacka men kommer ihåg när man passerade det, Super Mario stod längs motorvägen ^_^.
Citera
2016-03-07, 22:22
Medlem
Kipps avatar
Citat:
Vanligt att det hyrs bilar. Dels för att bilarna inte skall kopplas till en viss person och dels för att man då kan ha en liiite finare bil än man hade haft råd att köpa.
Citera
2016-03-07, 22:32
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Varför skulle en 16-årig tjej en måndag skalla sig själv och ringa polisen? Ge mig ett svar på vad du tror hon har för "agenda".

Vem har påstått att hon "skallat sig själv"???

Skador kan uppkomma på massor av sätt!
Citera
2016-03-07, 22:37
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Polisen meddelade vid 21.00 att flickan hörts på sjukhuset men de vill ej meddela vad som framkommit mer än att de initiala uppgifterna om signalement och liknande är oförändrade.

Polisen knackar dörr i området och vill ha in tips från allmänheten.

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/halland/1.3016498-tonarig-flicka-misshandlades-brutalt
Citera
2016-03-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Vem har påstått att hon "skallat sig själv"???

Skador kan uppkomma på massor av sätt!
Jag trodde du skulle förstå att det va ett exempel. Kan du inte göra ett undantag från vänsterregeln och ge mig ett svar istället? Vad tror du skulle ligga bakom hennes beteende? Varför tror du att det mest sannolika är att hon skadar sig själv och ljuger? Hur tänker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in