2016-03-07, 20:05
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Helt bisarrt. Det måste väl ändå vara prio 1 för snuten att haffa dessa? Att ge sig på okända människor helt oprovocerat en vardag måste väl rendera i fullt pådrag? Att tösen bara var 15 år gör ju det hela extra allvarligt.

Vad kan de ha varit ute efter?

Kan de ha slagit henne så allvarligt att hon blev förlamad eller varför tappade hon känseln i underkroppen? Hoppas dom åker in på åtta år för mordförsök.
Citera
Bannlyst
Vem är BO och vilka skador har hon fått? Facebook?
Citera
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Det måste ju finnas en mängd vittnen med tanke på klockslag och hur centralt det skedde?

Källor säger att de bar canada goose jackor, nike-skor, filmade med iphone 6or och doftade starkt av parfym. Inte kan det väl vara flyktingar? De har väl jackor från erikshjälpen och kommunicerar med klickljud hellre än iphones?
Riktigt trevlig sommar svenska tjejer har att se fram emot
Ska vi fortsätta vara arga på "flyktingarna" som kommer hit, eller ska vi ta fram högafflarna och jaga rätt på de kriminella som sett till att de är här?
Stackars tjej och stackars familj. Förhoppningsvis ännu en familj som vaknar upp från PK-bubblan iaf.
Citera
2016-03-07, 20:06
Medlem
Drozds avatar
Hmm, inte antastad sexuellt eller...?

Det kan ju teoretiskt vara en invandrartjej som läxats upp av släkten i Muhammeds anda för att hon begått en mycket svår moralisk synd, t.ex. att ha visat en hårlock eller innehav av läppstift. Sen vågar hon inte glappa om GMs identiteter av rädsla för ännu mera stryk. Vi får inte glömma att islam är en del av Sverige idag....
Citera
2016-03-07, 20:08
Medlem
Det finns ju en möjlighet att BO är av utländsk härkomst och blivit uppläxad av kusinerna också... Såvitt jag vet så har det inte framkommit nationalitet på BO?
Citera
2016-03-07, 20:09
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bussy
Det finns ju en möjlighet att BO är av utländsk härkomst och blivit uppläxad av kusinerna också... Såvitt jag vet så har det inte framkommit nationalitet på BO?
Eller av för henne okända landsmän?
Citera
2016-03-07, 20:10
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Larmet ska ha kommit in vid 17.40 i dag.

Förhoppningsvis har de registreringsnumret på bilen då den är efterlyst:
Citat:
Misshandeln ska ha varit helt oprovocerad och polisen har skickat ut en efterlysning efter den silverfärgade bilen som gärningsmännen ska ha lämnat brottsplatsen i.

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/halland/1.3016498-tonarig-flicka-misshandlades-brutalt
Citera
2016-03-07, 20:11
Bannlyst
Citat:

Det var min första tanke också för dom ger sig inte bara på en med svenskt utseende hux-flux det är väldigt sällsynt iallafall
Citera
2016-03-07, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Eller av för henne okända landsmän?

Är dom landsmän så är dom nog fan kusiner också...
Citera
2016-03-07, 20:12
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Helt bisarrt. Det måste väl ändå vara prio 1 för snuten att haffa dessa? Att ge sig på okända människor helt oprovocerat en vardag måste väl rendera i fullt pådrag? Att tösen bara var 15 år gör ju det hela extra allvarligt.

Vad kan de ha varit ute efter?

Kan de ha slagit henne så allvarligt att hon blev förlamad eller varför tappade hon känseln i underkroppen? Hoppas dom åker in på åtta år för mordförsök.

Om hon är svensk, så är de ute efter att roa sig. De får en kick av att slå ner och sparka någon - de tycker det är kul, helt enkelt.

Det är jämförbart med att många tycker att det är kul att sparka iväg en boll, som man hittar.
Citera
2016-03-07, 20:12
Medlem
Borkasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibboratorn
Vem är BO och vilka skador har hon fått? Facebook?

Citat:

Sant, fast ändå tveksamt i.o.m. att gärningsmännen var okända för flickan.
Forska ni vidare så ska jag dra och träna bort min ilska. Blev trots allt rekommenderad att skaffa en hobby igår av några IQ-befriade massinvandringsvurmare här på FB!
Citera
2016-03-07, 20:13
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Är dom landsmän så är dom nog fan kusiner också...
Jag tänker mig alltså - och detta är förstås bara spekulationer - att de har sett henne "around" och stört sig på att hon rör sig i deras ögon för fritt och slampigt.

Men äsch, nu när jag skrev det känns det inte lika troligt som när jag tänkte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in