2016-03-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Vad anser du är en farlig bieffekt?

jag vill inte att hjärtat stannar eller att pungen/kuken inte fungerar mer!?
Citera
2016-03-07, 21:57
Medlem
JillisLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaban11
tänkte fråga er som kan: jag är 184cm och väger 81kg och tänkte bulka upp till ca 88kg o gymma samtidigt och sedan deffa ner till 76kg. Finns det något bra preparat som inte är så farligt som man kan använda för att förbränna fettet? har hört om några men vill inte ha allt för farliga bieffekter..

En förutsättning för bra svar i nybörjartråden är att du faktiskt läst på lite själv och inte använder tråden som en uppslagsbok.
Citera
2016-03-07, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Vad exakt är tanken med att öka 7kg för att sedan cutta 12kg? Låter fullkomligt idiotiskt om du frågar mig. Med det sagt så är du på tok för oklok på träning och AAS för att kunna genomföra en lyckad kur.

Bra idé iaf att du hade tänkt gymma samtidigt som du bulkar upp.

ja men de va exempel. klart ja inte kan om sånt här därför är jag här? men något sånt vill ja göra fast ska fan inte ställa mig på en crosstrainer o tappa vikt. ge mig något som är bra bara. hur hade ni gjort? jag vill inte ta några tillväxthormoner de e för mycket bieffekter..så hur gör ni eller hur tycker ni man ska göra??
Senast redigerad av shaban11 2016-03-07 kl. 22:39.
Citera
2016-03-08, 00:34
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
ja men de va exempel. klart ja inte kan om sånt här därför är jag här? men något sånt vill ja göra fast ska fan inte ställa mig på en crosstrainer o tappa vikt. ge mig något som är bra bara. hur hade ni gjort? jag vill inte ta några tillväxthormoner de e för mycket bieffekter..så hur gör ni eller hur tycker ni man ska göra??

Tror du aas är något du får serverat på silverfat? Du får göra din egna forskning och därefter komma med en kurfeedback istället för att be någon annan göra jobbet åt dig.

Här har du massa trådar. Ta en kopp kaffe och läs igenom dem.

https://www.flashback.org/announcement.php?f=12
Citera
2016-03-08, 00:41
Bannlyst
Citat:
jag vill inte att hjärtat stannar eller att pungen/kuken inte fungerar mer!?
Då finns det inget för dig.
Citera
2016-03-08, 01:28
Medlem
påläst eller inte, behöver bara nåt för att tappa fett..vad är bra? därefter kan jag börja söka information om hur man gör osv men behöver något namn. är det en bättre fråga kanske?
Citera
2016-03-08, 01:48
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
påläst eller inte, behöver bara nåt för att tappa fett..vad är bra? därefter kan jag börja söka information om hur man gör osv men behöver något namn. är det en bättre fråga kanske?

(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
Citera
2016-03-08, 07:12
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Men lägg av, du kan ju absolut ingenting. Försök lite i alla fall.

Inget preparat ger effekt X och bieffekt Y, det är verktyg där man formar effekterna och bieffekterna med allt annat man gör. Tillväxthormoner är det preparatet som medför absolut minst bieffekter, så det va ju lustigt att du tog upp det. Ger inte så mycket heller när du flikar in hur lat du är, då du verkligen inte vill göra någon cardio. Spelar ingen roll vad vi rekommenderar för med din okunskap kommer alltid vända det till något negativt. För din egen skull borde du läsa på lite, finns massvis av stora trådar. Det är inte proteinpulver detta precis...
Citera
2016-03-08, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vad ska nolvan göra åt ditt östrogen?

Jo jag vet vad du menar. Testar iaf, att käka ai är ju int direkt hälsosamt heller
Citera
2016-03-08, 08:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Jo jag vet vad du menar. Testar iaf, att käka ai är ju int direkt hälsosamt heller

Det är 100000x hälsosammare än steroider så jag föreslår att du lägger av med allt och läser på mer.
Citera
2016-03-08, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Det är 100000x hälsosammare än steroider så jag föreslår att du lägger av med allt och läser på mer.

Jag vet endel om steroider och har kollat mina blodvärden måånga ggr och de har knappt påcerkats av aas. Har alltid haft dåliga kolesterol redan innan aas så att kasta in AI gör det knappast bättre?
Citera
2016-03-08, 09:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Jag vet endel om steroider och har kollat mina blodvärden måånga ggr och de har knappt påcerkats av aas. Har alltid haft dåliga kolesterol redan innan aas så att kasta in AI gör det knappast bättre?

Hur vet du det utan prov? Din dos är minimal och du verkar missat biverkningarna från östrogen som är tusen gånger värre än ditt kolesterol. Du prioriterar fel ordning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in