2016-03-07, 06:57
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan3
Kör halva nålen bara, det är väl inte hela världen?
Annars kan du skaffa kortare nålar, går ju hur bra som helst.

jag vet hur jag ska åtgärda problemet frågan är bara om jag slösat en del av testot jag redan har injicerat
Citera
2016-03-07, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Kan någon kunnig förklara för mig vad TUDCA är?

https://en.wikipedia.org/wiki/Tauroursodeoxycholic_acid

Verkar som att det är en "Must-have" grej om man tar orala, men jag kanske är trög nu, men är det taurin eller är det en annan variant utav det?

Som jag förstått/antar att det är just nu, är att det där är en _variant_ av "vanligt" taurin, men jag ANTAR att det har snarlika effekter?

Kan någon som är kunnig förklara den ev. skillnaden för mig? Finns väldigt tunnt med info online och hittar bara shoppar för vanligt taurin här i Sverige.
Bumpar detta.

TLDR; Är Tauroursodeoxycholic_acid detsamma som Taurin? Eller är det bara snarlikt?
Citera
2016-03-07, 12:03
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
men hur vet man om man har råkat komma in i skelettet då? Jag menar jag kan ju köra in hela 3cm nålen i axeln utan problem det tar aldrig stopp.

Skojar du eller???? Du tror inte att du känner att något är jääääävligt fel om du har kört in nålen i skelettet???? Asså lägg ner bruket för fan eller skaffa dig en coach som överser allt du gör. Det är en tidsfråga tills att du fuckar upp dig själv stenhårt pga din efterblivenhet.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-03-07, 13:11
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred

Skojar du eller???? Du tror inte att du känner att något är jääääävligt fel om du har kört in nålen i skelettet???? Asså lägg ner bruket för fan eller skaffa dig en coach som överser allt du gör. Det är en tidsfråga tills att du fuckar upp dig själv stenhårt pga din efterblivenhet.

Mvh,

-Alfred

jag hade en "coach" men han sitter inne nu tyvärr så jag måste klara mig själv jag ger inte upp. men iaf man borde märka att man är inne i skelettet va? de e bra då har jag antagligen inte injicerad i skelettet
Citera
2016-03-07, 13:19
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
jag hade en "coach" men han sitter inne nu tyvärr så jag måste klara mig själv jag ger inte upp. men iaf man borde märka att man är inne i skelettet va? de e bra då har jag antagligen inte injicerad i skelettet

Du aspirerar om du sätter i axeln va? Det finns ganska grova blodådror långt därinne.
Citera
2016-03-07, 13:22
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du aspirerar om du sätter i axeln va? Det finns ganska grova blodådror långt därinne.

ja försöker så gott det går men de e svårt. är väldigt bredaxlad så jag når knappt med armen till axeln om du förstår vad jag menar fett svårt att injicera pga det. ska börja köra i röven igen

btw nålen kan väl inte penetrera skelettet? det kmr väl antagligen bara ta stopp om man kör in i ett skelett ben?
Citera
2016-03-07, 15:51
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
ja försöker så gott det går men de e svårt. är väldigt bredaxlad så jag når knappt med armen till axeln om du förstår vad jag menar fett svårt att injicera pga det. ska börja köra i röven igen

btw nålen kan väl inte penetrera skelettet? det kmr väl antagligen bara ta stopp om man kör in i ett skelett ben?

Men sluta nu för helvete!! Du kan omöjligt hävda att du är seriös med dessa frågor? Eller är du på riktigt så slut att du inte hajar att skelettet är BENHÅRT jämfört med muskler och fett???

Du lär väl märka om du trycker mot skelettet för att 1) DET TAR TVÄRSTOPP 2) DET GÖR SVINONT 3) DU HAR TRYCKT IN MINST 5CM NÅL I AXELN.

Jösses. Jag måste fan ta ett break från f12 snart känner jag...
Citera
2016-03-07, 20:11
Medlem
Jag blir röd i fejjan av aas. Blodtryck och hemo bra. Kan det bero på estrogen? Tänkte pröva nolva nu, vill ej äta ai
Citera
2016-03-07, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Jag blir röd i fejjan av aas. Blodtryck och hemo bra. Kan det bero på estrogen? Tänkte pröva nolva nu, vill ej äta ai

Vad ska nolvan göra åt ditt östrogen?
Citera
2016-03-07, 21:12
Medlem
tänkte fråga er som kan: jag är 184cm och väger 81kg och tänkte bulka upp till ca 88kg o gymma samtidigt och sedan deffa ner till 76kg. Finns det något bra preparat som inte är så farligt som man kan använda för att förbränna fettet? har hört om några men vill inte ha allt för farliga bieffekter..
Citera
2016-03-07, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shaban11
tänkte fråga er som kan: jag är 184cm och väger 81kg och tänkte bulka upp till ca 88kg o gymma samtidigt och sedan deffa ner till 76kg. Finns det något bra preparat som inte är så farligt som man kan använda för att förbränna fettet? har hört om några men vill inte ha allt för farliga bieffekter..
Vad anser du är en farlig bieffekt?
Citera
2016-03-07, 21:43
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaban11

Vad exakt är tanken med att öka 7kg för att sedan cutta 12kg? Låter fullkomligt idiotiskt om du frågar mig. Med det sagt så är du på tok för oklok på träning och AAS för att kunna genomföra en lyckad kur.

Bra idé iaf att du hade tänkt gymma samtidigt som du bulkar upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in