Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-05, 01:14
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Har aldrig beskyllt någon för något baserat på etnicitet, det är det du och dina jämlikar gör och det är alltid lika komiskt att se hur upprörda ni blir när någon inte köper er skräpagenda.

det är visserligen OT men det tog ca två sekunder att hitta ett inlägg där du skrev:

Citera
2016-03-05, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sistamanniskan
OK, det förklarar saken. Inte för att jag är emot invandring för det är jag VERKLIGEN inte (tvärtom aktiv antirasist sedan tiotals år) men att dessa personer dyker upp som ständigt ägnar sig åt att ifrågasätta kvinnor som blivit utsatta för övergrepp. Ja, det är verkligen vidrigt!

Det är rent nonsens att jag ifrågasätter kvinnor som blivit utsatta för övergrepp, det var endast någon dag sedan då jag nästintill ensam försvarade en stackars tös på Flashback då en mobb kallade stackaren för "hora" och "slampa".

Hennes "brott" var att hon inte ansåg att det var fel att hon äger sin egna kropp och att hon var trött på objektifieringen av kvinnokroppar.

Så ja, du är verkligen fel ute och det är groteskt ut av dig att påstå att jag ständigt ifrågasätter kvinnor som blivit utsatta för övergrepp.

Anledningen till att jag ifrågasätter detta är för att tösen i fråga och alla i hennes närhet har kriminell bakgrund och att hon är tillsammans med en nazist som är helt besatt av våldtäkter och som gillar seriemördande våldtäktsmän på FB. Det finns väldigt mycket i detta som inte stämmer överens och många använder just "false flag"-händelser för att spä på propagandaelden.
Citera
2016-03-05, 01:18
Medlem
"– Det står i anmälan att hon fick jackan sönderriven liksom andra kläder, berättar Lotta Lindblad, vakthavande befäl vid Örebropolisen".

Källa: http://www.friatider.se/de-ropade-sv...der-mitt-br-st

"-De har även skurit sönder mitt ena bröst med något som måste ha varit en mattkniv eller ett rakblad, för det är så djupa och smala sår".

Källa: http://na.se/nyheter/nora/1.3619122-...sforsok-i-nora

Kan man få fram tag på hela anmälan?
De två sakerna ovan motsäger varandra. Det ena är personskada och det andra är något helt annat. Ganska viktigt att få fram vad som anmälts till polisen.
Citera
2016-03-05, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
det är visserligen OT men det tog ca två sekunder att hitta ett inlägg där du skrev:

Komiskt att du tar ett inlägg helt ur dess kontext, du tog texten från en tråd där några högerextrema individer med polsk bakgrund, varav någon av de gripna även blev gripen i en annan aktion bara någon vecka innan, hade beväpnat sig för att puckla på asylsökande.

I tråden hyllades den kriminella handlingen och asylsökande oavsett nationalitet förenades med våldtäkt och brott, samtidigt som i princip alla försvarade de polska männen som hade förberett sig för att begå en kriminell handling. Polacker är lika mycket invandrare som andra utrikesfödda individer som bosätter sig i Sverige, det blev därmed en rejäl dos av hyckleri.
Senast redigerad av Linsanity 2016-03-05 kl. 01:27.
Citera
2016-03-05, 01:29
Medlem
sistamanniskans avatar
Citat:
Det är rent nonsens att jag ifrågasätter kvinnor som blivit utsatta för övergrepp, det var endast någon dag sedan då jag nästintill ensam försvarade en stackars tös på Flashback då en mobb kallade stackaren för "hora" och "slampa".

Hennes "brott" var att hon inte ansåg att det var fel att hon äger sin egna kropp och att hon var trött på objektifieringen av kvinnokroppar.

Så ja, du är verkligen fel ute och det är groteskt ut av dig att påstå att jag ständigt ifrågasätter kvinnor som blivit utsatta för övergrepp.

Anledningen till att jag ifrågasätter detta är för att tösen i fråga och alla i hennes närhet har kriminell bakgrund och att hon är tillsammans med en nazist som är helt besatt av våldtäkter och som gillar seriemördande våldtäktsmän på FB. Det finns väldigt mycket i detta som inte stämmer överens och många använder just "false flag"-händelser för att spä på propagandaelden.

Så enda gången du ifrågasätter våldtäkter är när förövaren påstås vara "nazist"? Fy fan vad sjuk du är i så fall... vänsterextremister är verkligen sjuka i huvudet. Förövaren blir automatiskt offer enligt det kvinnohatande vänsterperspektivet...
Citera
2016-03-05, 01:34
Medlem
Citat:
Så enda gången du ifrågasätter våldtäkter är när förövaren påstås vara "nazist"? Fy fan vad sjuk du är i så fall... vänsterextremister är verkligen sjuka i huvudet. Förövaren blir automatiskt offer enligt det kvinnohatande vänsterperspektivet...

Haha, nej, du verkar ha lässvårigheter.
Var har jag ifrågasatt våldtäkter när förövaren påstås vara nazist?

Du måste ha lässvårigheter, om det är din slutsats efter mina inlägg, då är det på riktigt synd om dig. Jag ifrågasätter just denna händelse då det är frågan om en tös som som verkar befinna sig i en usel familjesituation då hela familjen befinner sig i brottsregistret samtidigt som hon är tillsammans med en nazist som är helt besatt av våldtäkter..

Fast ja, du kanske finner det sannolikt att hennes nazist till pojkvän plötsligt blir räddare i nöden, när samma person de senaste två månaderna har spammat sitt FB-flöde med propagandasidor om flyktingar och deras våldtäktsvanor.
Citera
2016-03-05, 01:41
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Komiskt att du tar ett inlägg helt ur dess kontext, du tog texten från en tråd där några högerextrema individer med polsk bakgrund, varav någon av de gripna även blev gripen i en annan aktion bara någon vecka innan, hade beväpnat sig för att puckla på asylsökande.

I tråden hyllades den kriminella handlingen och asylsökande oavsett nationalitet förenades med våldtäkt och brott, samtidigt som i princip alla försvarade de polska männen som hade förberett sig för att begå en kriminell handling. Polacker är lika mycket invandrare som andra utrikesfödda individer som bosätter sig i Sverige, det blev därmed en rejäl dos av hyckleri.

pinsam bortförklaring, av en tragisk hycklare. du skriver nedsättande om vita människor i var och varannan tråd

ska du inte fabulera ihop någon historia nu om att du bott i nora ett tag och känner BO? det är väl din andra paradgren
Citera
2016-03-05, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
pinsam bortförklaring, av en tragisk hycklare. du skriver nedsättande om vita människor i var och varannan tråd

ska du inte fabulera ihop någon historia nu om att du bott i nora ett tag och känner BO? det är väl din andra paradgren

Haha, du är en sådan pajas.

"Vita människor", du tog ett inlägg helt ur dess kontext för att det ska passa din agenda, du är upprörd för att jag menade att det inte är någon skillnad mellan kriminella polacker som invandrar till Sverige och andra invandrare från MENA-länder.

Att du sedan kallar mig för anti-vit, ja, det är så skrattretande och banalt att jag inte kan göra något annat än att skratta. Du som verkar så besatt av min posthistorik, var jag "anti-vit" för någon dag sedan också då jag försvarade den etniskt svenska tösen Sabine som kallade för "hora" och "slampa" av FB-mobben?
Citera
2016-03-05, 01:52
Medlem
Citat:
Du är uppenbarligen helt besatt att i din vänsterextremism försvara denna bestialiska våldtäkt. Men varför?

Är jag vänsterextrem för att jag påpekar att det finns många märkliga saker i denna incident?
Du menar alltså att den våldtäktsbesatta och kriminella nazistpojkvännen, en hel familj med kriminellt förlutet och ett märkligt händelseförlopp inte ska ifrågasättas för att det passar din agenda?
Citera
2016-03-05, 01:55
Medlem
sistamanniskans avatar
Citat:
Är jag vänsterextrem för att jag påpekar att det finns många märkliga saker i denna incident?
Du menar alltså att den våldtäktsbesatta och kriminella nazistpojkvännen, en hel familj med kriminellt förlutet och ett märkligt händelseförlopp inte ska ifrågasättas för att det passar din agenda?

Allt du skriver tyder på att du vill legitimera den bestialiska våldtäkten, vilket är helt sjukt. Vad har du för intressen av att legitimera brutala sexuella våldsövergrepp på privatpersoner?
Citera
2016-03-05, 02:04
Medlem
Citat:
Allt du skriver tyder på att du vill legitimera den bestialiska våldtäkten, vilket är helt sjukt. Vad har du för intressen av att legitimera brutala sexuella våldsövergrepp på privatpersoner?

Du är ju inte frisk, du verkar inte ha vidare koll på vad ordet "legitimera" innebär.
Att mena att mycket inte stämmer överens i det hela är inte förenat med att legitimera våldtäkter, att mena att hennes kriminella nazist till pojkvän, Victor, och hans absurda fetisch för seriemördande våldtäktsmän och hans besatthet kring våldtäkter är udda och likaså det faktum att hela familjen Hager har kriminellt förflutet.

Händelseförloppet är märkligt likaså, speciellt det faktum att samma Victor som de senaste två månaderna har lagt upp drygt 30 inlägg om våldtäkter och sexualövergrepp på FB, där gemensamma nämnaren är utlänningar plötsligt blir hjälten i dramat, ja, det är väldigt passande för Victor själv.
Citera
2016-03-05, 02:10
Medlem
sistamanniskans avatar
Citat:
Du är ju inte frisk, du verkar inte ha vidare koll på vad ordet "legitimera" innebär.
Att mena att mycket inte stämmer överens i det hela är inte förenat med att legitimera våldtäkter, att mena att hennes kriminella nazist till pojkvän, Victor, och hans absurda fetisch för seriemördande våldtäktsmän och hans besatthet kring våldtäkter är udda och likaså det faktum att hela familjen Hager har kriminellt förflutet.

Händelseförloppet är märkligt likaså, speciellt det faktum att samma Victor som de senaste två månaderna har lagt upp drygt 30 inlägg om våldtäkter och sexualövergrepp på FB, där gemensamma nämnaren är utlänningar plötsligt blir hjälten i dramat, ja, det är väldigt passande för Victor själv.

Att du är vänsterextremist verkar vara helt klarlagt. Frågan är varför du ägnar dig åt att systematiskt ifrågasätta svenska kvinnor som blivit våldtagna av araber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in