2016-03-04, 08:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna

Wunderbar: varför måste någon ha makt över huvud taget? Just i makt anser jsg att båda parter bör ha det. Att ta sig an ledarrollen är inte det samma som att ha makt, anser jag iaf.

För att ingen kvinna vill vara med en man som är svag?

Citat:
Sen det allra fjantigaste jag läste på sidan;
att man aldrig får visa känslor eller hjälpa till med hushållsarbete som matlagning.
Gör du det är du rökt enligt sidan. Vilket trams. Vi män är människor, inte robotar som kan stänga av känsloknappen på kommando.

1) Fast det här stämmer. Att laga mat och sköta hemmet är en kvinnlig grej. Det är som att säga "Sen det allra fjantigaste jag läste på sidan; att man aldrig får bära bh eller läppstift".

2) Mat och städning är som bh och läppstift det finns ingen kvinna som vill se sin man göra sånt om det inte handlar om att förnedra honom.

Citat:
De mobbade sönder en kille som grät framför sin tjej för att han fått sparken från jobbet och en förälder hade dött...

Hahahah vilken bög. Hon kommer att dumpa honom asap.
Citera
2016-03-04, 08:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Röda pillret stämmer. När kvinnor får relationen i hamn så har hon vunnit (i den mån hon vill ha en relation). De flesta vill dock inte ens ha en relation. De har alla möjligheter att välja kille men väljer hellre att vara singlar och ligga runt.

Det är kvinnor som vill gifta sig, knappast män. Män vill ha sex och tror att de ska få det regelbundet om de gifter sig men inser sen att sexet minskar mer och mer...

1) Om män ville ha sex skulle de köpa sex (vilken man orkar knulla samma kvinna hela tiden?). Eller i alla fall dumpa kvinnan när hon blir infertil typ över 40 och skaffa en yngre. Är det vad som händer? Nej det är kvinnor som dumpar män och män som gråter över det.

2) Erkänn att det är män som vill gifta sig och ha relationer för att de är töntar.
Citera
2016-03-04, 08:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om män ville ha sex skulle de köpa sex (vilken man orkar knulla samma kvinna hela tiden?). Eller i alla fall dumpa kvinnan när hon blir infertil typ över 40 och skaffa en yngre. Är det vad som händer? Nej det är kvinnor som dumpar män och män som gråter över det.

2) Erkänn att det är män som vill gifta sig och ha relationer för att de är töntar.
Nej, kvinnor vill gifta sig för att skilja sig. De vill få försörjning av honom medan om mannen gifter sig så tror han att han får regelbundet sex.
Citera
2016-03-04, 09:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, kvinnor vill gifta sig för att skilja sig. De vill få försörjning av honom medan om mannen gifter sig så tror han att han får regelbundet sex.

1) Män kan köpa sex om de vill ha sex. Det är 100 gånger bättre än att gifta sig för att få sex. De kan få nya kvinnor hela tiden, unga kvinnor när deras egen kvinna blir gammal och ful, ha sex med flera kvinnor på samma gång, med mera. Man måste vara helt dum i huvudet för att inte inse det. Ingen man är så dum.

2) Så det handlar inte om sex det är bara en ursäkt för att män gillar att göra bögiga saker som att gå på stranden, mysa framför TVn, laga mat till kvinnan, såna saker. Det är anledningen till att män gifter och att kvinnor tröttnar på det och skiljer sig.

3) Vad skulle en kvinna få ut av att skilja sig när hon redan har gift sig en gång? Ja det finns en del kvinnor som är galna och inbillar sig saker. Men för majoriteten av kvinnorna är att vara gift att bli försörjd + ha en personlig tjänare. Varför skulle kvinnor lämna det? För att de inte orkar med hur cringy och omanliga deras män är.
Citera
2016-03-04, 09:06
Medlem
Citat:
Sen det allra fjantigaste jag läste på sidan;
att man aldrig får visa känslor eller hjälpa till med hushållsarbete som matlagning.
Gör du det är du rökt enligt sidan. Vilket trams. Vi män är människor, inte robotar som kan stänga av känsloknappen på kommando.
.
Att överhuvudtaget bo i nåt hushåll är väl ganska mobbat män borde gå ut och kriga för att ta över världen som de alltid gjort.
Citera
2016-03-04, 09:12
Bannlyst
Citat:
1) Män kan köpa sex om de vill ha sex. Det är 100 gånger bättre än att gifta sig för att få sex. De kan få nya kvinnor hela tiden, unga kvinnor när deras egen kvinna blir gammal och ful, ha sex med flera kvinnor på samma gång, med mera. Man måste vara helt dum i huvudet för att inte inse det. Ingen man är så dum.

2) Så det handlar inte om sex det är bara en ursäkt för att män gillar att göra bögiga saker som att gå på stranden, mysa framför TVn, laga mat till kvinnan, såna saker. Det är anledningen till att män gifter och att kvinnor tröttnar på det och skiljer sig.

3) Vad skulle en kvinna få ut av att skilja sig när hon redan har gift sig en gång? Ja det finns en del kvinnor som är galna och inbillar sig saker. Men för majoriteten av kvinnorna är att vara gift att bli försörjd + ha en personlig tjänare. Varför skulle kvinnor lämna det? För att de inte orkar med hur cringy och omanliga deras män är.
1) Finns en hel del män som tror att relationer innebär regelbundet sex.

2) Nej, där har du fel. Det är kvinnor som gillar sånt och män bögar efter för att inte förlora henne. Ingen man gillar mys framför TVn men de går med på det för att inte förlora kvinnan.

3) För att byta upp sig. Få hälften av mannens tillgångar och slippa mannen är drömmen för kvinnor. De flesta kvinnor ogillar män utan att dölja det.
Citera
2016-03-04, 09:23
Medlem
Nihennas avatar
Citat:

2) Nej, där har du fel. Det är kvinnor som gillar sånt och män bögar efter för att inte förlora henne. Ingen man gillar mys framför TVn men de går med på det för att inte förlora kvinnan.

3) För att byta upp sig. Få hälften av mannens tillgångar och slippa mannen är drömmen för kvinnor. De flesta kvinnor ogillar män utan att dölja det.

Speak for yourself.

Jag älskar att ligga och mysa i soffan med nån tjej samtidigt som man ser nån skräckfilm eller scifi.
Hade jag fått välja ett liv utan sex eller ett liv utan slömys hade jag nog valt att vara utan första, ärligt talat

Nu vill jag ha båda, men hade jag bara fått välja en så... för mig är relationer så mycket mer än bara sex. Att ligga och krama om någon är för mig mycket viktigare.
Senast redigerad av Nihenna 2016-03-04 kl. 09:26.
Citera
2016-03-04, 09:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Jag är säker på att de tror det men de vet också att horor är ett mycket bättre alternativ.

2) Kvinnor gillar att titta på TV sure men det kan de göra som singlar också. Jag tror inte att någon man tofflar varje dag i flera år om han inte gillar det på något sätt.

3) Ja en del kvinnor byter upp sig men det är ganska ovanligt. I Sverige är det ingen som har några pengar att skilja sig för att få hälften av mannens tillgångar är en amerikansk grej. De flesta kvinnor skiljer sig för att de tröttnar på att mannen är omanlig.

Citat:
Speak for yourself.

Jag älskar att ligga och mysa i soffan med nån tjej samtidigt som man ser nån skräckfilm eller scifi.
Hade jag fått välja ett liv utan sex eller ett liv utan slömys hade jag nog valt att vara utan första, ärligt talat

Nu vill jag ha båda, men hade jag bara fått välja en så... för mig är relationer så mycket mer än bara sex. Att ligga och krama om någon är för mig mycket viktigare.

Case in point.
Citera
2016-03-04, 09:42
Bannlyst
Citat:
1) Jag är säker på att de tror det men de vet också att horor är ett mycket bättre alternativ.

2) Kvinnor gillar att titta på TV sure men det kan de göra som singlar också. Jag tror inte att någon man tofflar varje dag i flera år om han inte gillar det på något sätt.

3) Ja en del kvinnor byter upp sig men det är ganska ovanligt. I Sverige är det ingen som har några pengar att skilja sig för att få hälften av mannens tillgångar är en amerikansk grej. De flesta kvinnor skiljer sig för att de tröttnar på att mannen är omanlig.
1) Horor är dyrt och inte särskilt populärt.

2) Många gillar svenssonliv kanske. Själv kan jag inte relatera till det.

3) Nej, de flesta skiljer sig för att kvinnorna tjänar på det. Det har inte med om mannen är omanlig att göra. I Sverige lär sig kvinnor att ogilla män, klara sig utan man, att sex är förnedrande, att det är fel att lyssna på vad mannen vill och så vidare. Du kanske pratar om tillgångar på flera miljoner men det räcker med att mannen är ingenjör och kvinnan receptionist så är det en stor fördel för henne.
Citera
2016-03-04, 12:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Horor är dyrt och inte särskilt populärt.

1) Om du åker utomlands är det ganska billigt.

2) Jämför det med kostnaden för bostad, bil, semester som du måste betala för att få knulla en vanlig kvinna i en relation typ 1 gång/vecka.

3) Då får du inte välja hur hon ser ut eller när du ska få ligga + sexet är på kvinnans vilkor så om hon inte vill svälja till exempel då gör hon inte det.

4) Så om du räknar på det ger horor mycket mer sex för pengarna.

Citat:
3) Nej, de flesta skiljer sig för att kvinnorna tjänar på det. Det har inte med om mannen är omanlig att göra. I Sverige lär sig kvinnor att ogilla män, klara sig utan man, att sex är förnedrande, att det är fel att lyssna på vad mannen vill och så vidare. Du kanske pratar om tillgångar på flera miljoner men det räcker med att mannen är ingenjör och kvinnan receptionist så är det en stor fördel för henne.

1) Tänk dig att du var kvinna och hade en man som försörjde dig, köpte allt som du ville ha, och var bejänt i vardagen. Skulle du lämna det livet för typ några 100k?

2) Det finns en del kvinnor som gör det men alla som inte är helt tappade inser att det är ett mycket sämre liv att försörja sig själv och inte ha en "pet mangina".

3) Så vad skulle det krävas för att du som kvinna skulle lämna villan, utlands-semester varje år, bil, betjänt, deltids-jobb, och typ flytta till en 1a i Rinkeby och jobba heltid i äldrevården?
Citera
2016-03-04, 14:33
Medlem
Den stämmer väldigt bra. Trots att det alltid har gått bra i tjejfronten, har jag erfarenheter av tjejer som gör att jag vill vara "red pill".
Citera
2016-03-04, 14:55
Medlem
Den bästa lärdomen du kan dra är att det är alltid du som ska bry dig minst i relationen som man. Antingen på riktigt eller så får du få henne att tro att du bryr dig mindre än vad hon gör. De gånger saker gått åt skogen för mig har jag alltid varit den som brytt mig klart mest.

Sen är vissa saker skitsnack på sajten. Kvinnor är individer och de är också olika liksom vi män är. Man värderar olika saker olika mycket, dock gillar alla kvinnor någon som är självständig och inte tofflar för mycket. De kommer tröttna på någon som inte står upp för sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in