Citat:
Ursprungligen postat av
curtone
Jag har länge undrat över ett par saker. Ni som skriver att svenskar kommer bli etnisk minoritet i Sverige, skulle ni kunna svara på dessa frågor:
1) Hur ser %-satserna ut i nuläget? Hur många % etniska svenskar är det i Sverige?
2) Vad skulle det bli för FAKTISKA konsekvenser om vi skulle hamna i etnisk minoritet. Jag menar inte att det skulle införas sharia-lagar i lagboken då det är högst orimligt och endast finns på ett fåtal ställen i världen. Dessutom är Islam ingen etnicitet och således är argumentet ett logiskt felslut. Jag menar konkreta konsekvenser av att "vår genpool blandas ut".
3) Vad är ni rädda för?
4) Spelar det någon roll om det skulle komma, låt säga, kristna Ungrare? Vart skulle gränsen gå? Om det kom 1,5 miljoner tyskar på en gång, hur skulle ni ställa er till detta? Om det kom 1,5 miljoner finnar?
Jag ställer dessa frågor i ren nyfikenhet.
1. Vet ej. Det förs inte statistik på etnicitet eftersom makten är kulturmarxistisk och ser alla som svenskar. Kan tänka mig att de bokför folk som "svensk med två föräldrar födda i Sverige" "Svensk med föräldrar födda utomlands osv" Nu börjar vi ju få invandrare som varit här så pass länge att en "svensk med två föräldrar födda i Sverige" ändå kan vara en kolsvart neger.
2. Fler och fler områden som blir arabiska, t.ex. Etnisk segregation och mindre och mindre landsyta för de etniska svenskarna att leva på. På längre sikt kommer kanske olika babbegrupper vilja utropa egna stater osv. Malmö kan ju bli det nya Palestina kanske.. områden i Sverige som ser ut som vilket arabland som helst. Levnadsstandarden kommer att sjunka, sämre skolresultat, fattigdom, mer brottslighet i babbeområden och i hela landet som förr kallades Sverige. De vita kommer inte att bli behandlade så väl som vi idag behandlar invandrargrupperna då dessa är mer etnocentriska än vad vi är. De kommer att fortsätta att bry sig om sig själva och sin egna grupp och skita i svenskarna. Våldsamheter och rasistiska dåd, mobbing osv mot vita kommer att förekomma allt mer.
3. Att gå under som folk är det väl ingen som vill? Eller jo, möjligen skiter svenskarna i det eftersom deras etniska medvetenhet har blivit så totalt nedbruten de senaste 50 åren som en konsekvens av hjärntvätten från de judiska medierna. Om vi går under som folk så försvinner vi för alltid. Det kallas folkmord och var samma sak som judarna påstås blev utsatta för under ww2 (Även om det finns 14 miljoner judiska överlevare idag)
4. Tyskar, norrmän, danskar osv ser jag mer eller mindre som samma folk som svenskarna men så pass många som 1,5 miljoner skulle inte vara önskvärt oavsett. Mer närstående folk är såklart mer önskvärt och hade ändå gått bra på en generation medan 1,5 miljoner somalier hade varit en katastrof.