2015-12-27, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av warfighter
Den 20:e augusti 2073 är det kört. Då sjunker vi under 50%-strecket.

Vad definierar du som "svensk"? En, två, tre generationer? (Vad är man om farfar är dansk?)
Hur kommer invandringen se ut om sju år?

Citat:
Ursprungligen postat av Ali3nPredator
Definiera Svensk!

Att man ska dela upp människor i grupper och kategorisera dem, det är en av orsakerna till våld, konflikter, krig och hat.

Jag har inget som helst problem, om vad man tycker o tänker inom lagens ramar.

Sen finns det bra o dåliga människor och det är en helt annan sak.

Om man vill leva och bo i Sverige, så tycker JAG att man får anpassa sig efter våra seder o bruk och inte tvärtom.

Era dumma djävlar, vad fan tror ni själva? Det är på genetiken det beror. Det är så för alla folk här på jorden. Svenskar är ingen särart som kan förtryckas, negligeras och våldföras på.
2015-12-27, 22:18
Medlem
Inbördeskrig kommer innan svenskar är i minoritet.
2015-12-27, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Är det någon som betraktar de finska krigsbarnen som utländska i det här landet idag? Självklart inte! Är det någon som kommer att betrakta dagens flyktingar som utländska om femtio år? Lika självklart inte! Både vi och de måste bjuda till, så kommer integrationen att lyckas. På något årtionde har halloween blivit tradition i det här landet. Varför skulle ramadan etc vara konstigare? Svennebanan brukar vara glad över allt som går att fira som ger någon dag extra ledighet.
Invandrarna från mellanöstern och afrika har funnits här i bra många år nu. Ändå ses de inte som svenskar i Sverige. När omvärlden tänker på en svensk person så är en neger det absolut sista de tänker på.
2016-01-02, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Är det någon som betraktar de finska krigsbarnen som utländska i det här landet idag? Självklart inte! Är det någon som kommer att betrakta dagens flyktingar som utländska om femtio år? Lika självklart inte! Både vi och de måste bjuda till, så kommer integrationen att lyckas. På något årtionde har halloween blivit tradition i det här landet. Varför skulle ramadan etc vara konstigare? Svennebanan brukar vara glad över allt som går att fira som ger någon dag extra ledighet.
Är du en sån där idiot som hävdar att du är färgblind och ser inte hudfärg utan människor? Jo, icke-vita, icke-kristna sticker ut i Sverige och kommer fortsätta göra det så länge Sverige är ett vit makt land. Tror du att om du bjuder hem Ahmed på kaffe så kommer rasismen i Sverige att försvinna? Du är inte bättre än rassarna.
2016-02-03, 20:15
Bannlyst
Kan inte vara allt för många år fram i tiden, jag skulle gissa på ca 20 år. I Stockholm finns det många grundskolor med väldigt få vita barn
2016-03-03, 16:00
Medlem
Svenskar etnisk minoritet i Sverige

Jag har länge undrat över ett par saker. Ni som skriver att svenskar kommer bli etnisk minoritet i Sverige, skulle ni kunna svara på dessa frågor:

1) Hur ser %-satserna ut i nuläget? Hur många % etniska svenskar är det i Sverige?
2) Vad skulle det bli för FAKTISKA konsekvenser om vi skulle hamna i etnisk minoritet. Jag menar inte att det skulle införas sharia-lagar i lagboken då det är högst orimligt och endast finns på ett fåtal ställen i världen. Dessutom är Islam ingen etnicitet och således är argumentet ett logiskt felslut. Jag menar konkreta konsekvenser av att "vår genpool blandas ut".
3) Vad är ni rädda för?
4) Spelar det någon roll om det skulle komma, låt säga, kristna Ungrare? Vart skulle gränsen gå? Om det kom 1,5 miljoner tyskar på en gång, hur skulle ni ställa er till detta? Om det kom 1,5 miljoner finnar?

Jag ställer dessa frågor i ren nyfikenhet.
2016-03-03, 16:04
Medlem
Det handlar om flera generationer innan det sker, om det sker. Om svenskar blir minoritet i Sverige och MENA majoritet så förvandlas Sverige till ett MENA-land. Välfärden försvinner och folket blir fattigt. Det är ett lands invånare som bestämmer vad det blir för land.
2016-03-03, 16:15
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curtone
Jag har länge undrat över ett par saker. Ni som skriver att svenskar kommer bli etnisk minoritet i Sverige, skulle ni kunna svara på dessa frågor:

1) Hur ser %-satserna ut i nuläget? Hur många % etniska svenskar är det i Sverige?
2) Vad skulle det bli för FAKTISKA konsekvenser om vi skulle hamna i etnisk minoritet. Jag menar inte att det skulle införas sharia-lagar i lagboken då det är högst orimligt och endast finns på ett fåtal ställen i världen. Dessutom är Islam ingen etnicitet och således är argumentet ett logiskt felslut. Jag menar konkreta konsekvenser av att "vår genpool blandas ut".
3) Vad är ni rädda för?
4) Spelar det någon roll om det skulle komma, låt säga, kristna Ungrare? Vart skulle gränsen gå? Om det kom 1,5 miljoner tyskar på en gång, hur skulle ni ställa er till detta? Om det kom 1,5 miljoner finnar?

1. Vet ej. Det förs inte statistik på etnicitet eftersom makten är kulturmarxistisk och ser alla som svenskar. Kan tänka mig att de bokför folk som "svensk med två föräldrar födda i Sverige" "Svensk med föräldrar födda utomlands osv" Nu börjar vi ju få invandrare som varit här så pass länge att en "svensk med två föräldrar födda i Sverige" ändå kan vara en kolsvart neger.

2. Fler och fler områden som blir arabiska, t.ex. Etnisk segregation och mindre och mindre landsyta för de etniska svenskarna att leva på. På längre sikt kommer kanske olika babbegrupper vilja utropa egna stater osv. Malmö kan ju bli det nya Palestina kanske.. områden i Sverige som ser ut som vilket arabland som helst. Levnadsstandarden kommer att sjunka, sämre skolresultat, fattigdom, mer brottslighet i babbeområden och i hela landet som förr kallades Sverige. De vita kommer inte att bli behandlade så väl som vi idag behandlar invandrargrupperna då dessa är mer etnocentriska än vad vi är. De kommer att fortsätta att bry sig om sig själva och sin egna grupp och skita i svenskarna. Våldsamheter och rasistiska dåd, mobbing osv mot vita kommer att förekomma allt mer.

3. Att gå under som folk är det väl ingen som vill? Eller jo, möjligen skiter svenskarna i det eftersom deras etniska medvetenhet har blivit så totalt nedbruten de senaste 50 åren som en konsekvens av hjärntvätten från de judiska medierna. Om vi går under som folk så försvinner vi för alltid. Det kallas folkmord och var samma sak som judarna påstås blev utsatta för under ww2 (Även om det finns 14 miljoner judiska överlevare idag)

4. Tyskar, norrmän, danskar osv ser jag mer eller mindre som samma folk som svenskarna men så pass många som 1,5 miljoner skulle inte vara önskvärt oavsett. Mer närstående folk är såklart mer önskvärt och hade ändå gått bra på en generation medan 1,5 miljoner somalier hade varit en katastrof.
2016-03-03, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praele
4. Tyskar, norrmän, danskar osv ser jag mer eller mindre som samma folk som svenskarna men så pass många som 1,5 miljoner skulle inte vara önskvärt oavsett. Mer närstående folk är såklart mer önskvärt och hade ändå gått bra på en generation medan 1,5 miljoner somalier hade varit en katastrof.

1,5 miljoner var givetvis enbart ett exempel för att ta allt till det extrema.

Men låt säga om det skulle komma ett lika stort antal svarta från USA som vita från USA. Skulle det spela roll?
2016-03-03, 17:23
Medlem
praeles avatar
Citat:
1,5 miljoner var givetvis enbart ett exempel för att ta allt till det extrema.

Men låt säga om det skulle komma ett lika stort antal svarta från USA som vita från USA. Skulle det spela roll?
Jag ser inte varför vi ska ha ett mångetniskt samhälle oavsett. Vi ska ha en 98 procentig vit befolkning i Sverige och politiken ska gynna dem i första hand. Vi behöver skicka tillbaka invandrare till deras hemländer. Kommer det en stor mängd svarta, araber, muslimer eller vad som helst så kommer dessa organisera sig och umgås med varandra, inte känna sig som en del av majoritetsamhället, begå fler brott o.s.v. Varför ska vi ha det så när vi istället kan skapa ett homogent, tryggt och naturligt land?
2016-03-03, 18:13
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Jag ser inte varför vi ska ha ett mångetniskt samhälle oavsett. Vi ska ha en 98 procentig vit befolkning i Sverige och politiken ska gynna dem i första hand. Vi behöver skicka tillbaka invandrare till deras hemländer. Kommer det en stor mängd svarta, araber, muslimer eller vad som helst så kommer dessa orgpanisera sig och umgås med varandra, inte känna sig som en del av majoritetsamhället, begå fler brott o.s.v. Varför ska vi ha det så när vi istället kan skapa ett homogent, tryggt och naturligt land?

Därför att det gäller att vara PK till VARJE pris
2016-03-03, 19:08
Medlem
Magne.ms avatar
Citat:

3) Vad är ni rädda för?

1. 78.5 %, källa: http://www.scb.se/sv_/Hitta-statistik/Statistik-efter-amne/Befolkning/Befolkningens-sammansattning/Befolkningsstatistik/25788/25795/Helarsstatistik---Riket/26040/.
2. Det är väl något som du bör kunna resonera över själv. Många har olika uppfattningar och du måste själv sätta dig in i det.
3. Vad menar du med rädd? Menar du att konsekvensen kan bli fler utanförskapsområden där bilar brinner så är det såklart att jag är rädd för att min bil sätts i brand.
4. Hamnar de i arbete? Har de bostäder? Är de kulturellt nära oss? Frågor som är relevanta för att kunna svara på var gränsen går.
Senast redigerad av Magne.m 2016-03-03 kl. 19:16.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in