2016-02-14, 18:05
Medlem
santacls avatar
Trailer för en trailer

https://www.youtube.com/watch?v=Zen753JD5kI

GHOSTBUSTERS - Trailer Announcement
Citera
2016-02-14, 22:06
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Trailer för en trailer

https://www.youtube.com/watch?v=Zen753JD5kI

GHOSTBUSTERS - Trailer Announcement

Så vidrigt poänglöst att man nästan dör.
Citera
2016-02-14, 22:38
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FugitiveDuck
Så vidrigt poänglöst att man nästan dör.

Och man fick intrycket av att nu ska det bli "mörkt"... Snark
Citera
2016-02-14, 23:12
Medlem
Grym trailer, fast som vanligt så spoilade den hela filmen!
Citera
2016-02-17, 09:09
Medlem
Nochillss avatar
Aldrig nånsin att den här meningslösa re-booten kommer att skina som kultrullen gjorde -84.

Jag tänker på avsugningsscenen som gav den första sexuella preferensen åt oss oskyldiga barn på den tiden. Blir det feministisk petting med andar? Skulle inte tro det då familjefilmer har blivit alldeles för PK-inriktade.
Citera
2016-02-17, 09:15
Medlem
Nochillss avatar
Bill Murray tror fortfarande att han kan vara rolig, kolla bara in Rock the Kashbah och säg vad ni tycker. Han skulle kanske vara rolig som spöke i den kommande filmen.
Citera
2016-03-03, 15:59
Medlem
santacls avatar
Nu är första full längd trailer ute

https://www.youtube.com/watch?v=w3ugHP-yZXw
Citera
2016-03-03, 16:04
Medlem
Lotsos avatar
Positiva:

Gillar idén att de går med fyra kvinnor. För det första funkar det inte längre med original teamet då Bill Murray inte ville, samt Harold Ramis desvärre är avliden så när en av Ghostbusters medlemmarna inte finns med oss mer så är där ingen poäng. Där av känner jag detta är den enda vägen de kan ta för att göra en ny film.

De verkar ha tonen på originalet samtidigt som det känns nytt och fräscht i en modern era. Alltså att den tilltalar både fans samt nya.

Negativa:

Desvärre sålde inte skådespelarna mig i trailern. Melissa McCarthy verkar dock nertonad vilket jag gillar väldigt mycket, något hon varit nu på sistone. Men det gav mig inte den där komiska känslan att de är bra ihop. En av de bästa sakerna med just originalet är kemin mellan skådespelarnas och karaktärerna. Jag kan se Peter Venkman ha en två timmar lång diskussion med Raymond Stantz om äpplen. Och jag vet det är en trailer och jag vet inte fören jag sett filmen hur de kommer spela gentemot varandra. Men trailern sålde mig inte på skådespelarna och deras komik.

Det känns också som de tar mycket scener och handlingar från originalet. Jag vill inte att detta blir en film som känns som en remake på originalet och har många identiska scener. Jag vill den tillför något nytt och gör sin egen grej samtidigt som den hedrar originalet. Men där var många scener i trailern som var rakt av identiska med originalet. Spöket i biblioteket, Leslie Jones roll spelas exakt som Ernie Hudsons roll, spöken ramar amok i slutet och de måste rädda New York.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag hoppas innerligt filmen överraskar mig, för jag vill verkligen detta ska bli bra. Jag ser fortfarande mycket fram emot den och till skillnad från andra är jag helt öppen för en ny cast, för som sagt en av originalmedlemmarna är död så det hade inte funkat.
I nuläget är jag splittrad 50-50 utifrån trailern. Jag kommer i vart fall vara där öppningsdagen ivrig som ett litet barn.
Citera
2016-03-03, 17:10
Medlem
FugitiveDucks avatar
Såg ingenting i den där trailern som skulle kunna klassas som roligt. Eller ens småkul.
Citera
2016-03-03, 17:20
Medlem
Black.Lipss avatar
En nedtonad Melissa McCarthy? Det trodde jag då aldrig.
Citera
2016-03-03, 18:46
Medlem
S.Smythes avatar
Såg verkligen trailern med ett öppet sinne, men nej, det här ser precis lika dåligt ut som jag förväntade mig.
Citera
2016-03-03, 20:03
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Bill Murray tror fortfarande att han kan vara rolig, kolla bara in Rock the Kashbah och säg vad ni tycker. Han skulle kanske vara rolig som spöke i den kommande filmen.

Den filmen va riktigt dålig, och likaså Bill. Han är en favorit hos mig så det va smärtsamt att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in