2016-02-24, 13:26
Medlem
Greons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lastcaress1
Slut rapport på denna, 1g räckte ca 24tim, jobbigt när den går ur kroppen..
tjackballe nåttsåinihelvite..

Tack för rapporten!

Finns det någon annan substans som du tycker liknar 4-Me-TMP'n?

//G
Citera
2016-02-24, 13:27
Medlem
jokkolikercs avatar
Likt ritalin?
Då e det ju inte o betala för i mitt tycke . Kalle Anka knark haha

Var försiktiga iallafall mina vänner
Jokkolikerc
Citera
2016-02-24, 16:02
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lastcaress1
Nasalt ca 100mg, inget direkt rus, småskön/kittlig i kroppen, fått hem 1g idag precis testat så återkommer säkert med mera info, har testat på dom allra flesta rc cs tidigare.

Ganska stirrig nu efter ca 200mg och 1h senare, smyger sej på lite. ska lira lite CS eller warcraft och testa focus :P

Påminner mycket om nipp i konsistens, rätt fluffigt
Rätt bra svid i näsa och hals men inte alls som tex 2-mec som vad döden för min näsa.
Denna substans var i princip så subtil så att jag tom har svårt att beskriva ruset, inte mycket "bounce for the ounce" om jag säger så .
(Får väl dock även här lägga in en brasklapp om risk för korstolerans, då jag den senste tiden provat ett antal substanser och funnit majoriteten av dem högst mediokra)
Citera
2016-02-24, 18:41
Medlem
Ruset var svårt att sätta fingret på, smått euforisk med betoning på smått haha..
men som killen innan skrev så har jag testat för många rc på senaste, igår vart det hdep-28 och vilket jävla skit det var.. nej Nipp är nog den som funkar bäst och det är endast för man sover gott samma dag man intar det
Citera
2016-03-01, 05:29
Medlem
4-Me-TMP

Nån annan som tycker om denna rc? Jag har intagit ca 0.5 sedan igår 13:00. Inte sovit nåt självklart under natten, suttit och mått bra istället... men dilemmat just nu är att jag sitter på pendeln påväg mot jobbet.. och jag har inte fått at på denna rc, någon som vet hur den yttrar sig at? Så jag är förberedd på jobbet tänkte jag.
Tack på förhand / me ,my self and I
Citera
2016-03-02, 19:38
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbrownsugar
Nån annan som tycker om denna rc? Jag har intagit ca 0.5 sedan igår 13:00. Inte sovit nåt självklart under natten, suttit och mått bra istället... men dilemmat just nu är att jag sitter på pendeln påväg mot jobbet.. och jag har inte fått at på denna rc, någon som vet hur den yttrar sig at? Så jag är förberedd på jobbet tänkte jag.
Tack på förhand / me ,my self and I

Jag fick en rätt mild AT, om man jämför med Ritalin, hur var din?
Citera
2016-03-02, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Jag fick en rätt mild AT, om man jämför med Ritalin, hur var din?

Jag tror då jag doserade sparsamt ( 1 g på 3 dagar) så uteblev AT... men på ritalin har jag inte den disciplinen att dosera sparsamt, så ritalin är helt klart värst! !
Citera
2016-03-05, 16:54
Medlem
Jag tyckte den här var lite småmysig.
Körde på några timmar igår och avslutade med en benso när jag skulle sova.
Sov bra. Känner av benson än idag och har varit i påsen några gånger också.
Dom binder sig bra tycker jag. Nu är jag småseg men mår ändå hyffsat och får lite saker gjort till och med.
Citera
2016-03-14, 03:20
Medlem
Torzon9s avatar
70 mg bomb och 70 mg näsa efter ca 30 minuter gör mig lite småpirrig i kroppen under några timmar.
Kommer nog göra en jämförelse mellan 4f-mph och 4-me-tmp framöver.
Har kört många olika preparat sistappar tiden så toleransoch upplevelse blir väl därefter.
Citera
2016-04-14, 04:11
Medlem
TechoNisses avatar
Hur är denna jämnfört med typ Bk-etyl? Är den bättre lr sämre lr liknande? Samt är den mjölig lr kristallaktig lr bara pulvrig? Nån som har bild? Vill veta om det är värt att ta ut för 4**kr lr om man ska beställa Bk-etyl igen o ta ut det nu o denna när lönen kommer?
Citera
2016-04-14, 20:21
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Hur är denna jämnfört med typ Bk-etyl? Är den bättre lr sämre lr liknande? Samt är den mjölig lr kristallaktig lr bara pulvrig? Nån som har bild? Vill veta om det är värt att ta ut för 4**kr lr om man ska beställa Bk-etyl igen o ta ut det nu o denna när lönen kommer?
Tog ut denna iaf o är inte missnöjd
Fluffig men funkar kalas bra med vanliga dosen jag kör på allt 10-15 mg
http://i.imgur.com/2lGcIZh.jpg
Citera
2016-04-15, 06:09
Medlem
TechoNisses avatar
Den får stort plus för att hålla mig vaken utan sömn samt för insnöning igen haha, o så är den iallafall fungerande jämnfört (för mig iallafall) med nipp, 4f-php o alla andra nya förutom a-pihp som funkar hyfsat och Bk-etyl som jag fortfarande tycker är bäst. Men en 4/5 poäng haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in