2016-04-21, 08:09
Medlem
orrecrists avatar
Verkar lovande någon som blandat med 4f-NEB?
Citera
2016-05-22, 14:25
Medlem
G.D.Rs avatar
Diggar fan denna, krävs inte mycket för effekt och sitter i rätt länge. Riktigt goa känslor i kroppen o rysningar.
Citera
2016-05-24, 12:10
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.D.R
Diggar fan denna, krävs inte mycket för effekt och sitter i rätt länge. Riktigt goa känslor i kroppen o rysningar.

Jakten på bästa substans just nu fortsätter. 4F-mph har jag erfarenhet av, både pellets och pulver, men undrar om 4-Me-TMP kanske är annorlunda , mer eller mindre eufori osv.
Vilken föredrar ni som provat bägge?
Citera
2016-05-24, 12:27
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Jakten på bästa substans just nu fortsätter. 4F-mph har jag erfarenhet av, både pellets och pulver, men undrar om 4-Me-TMP kanske är annorlunda , mer eller mindre eufori osv.
Jag tyckte att tmp var bättre i både speedheten o behövde inte fylla så ofta som på mph, men gillar båda starkt (pulver formen)
Citera
2016-05-26, 13:38
Medlem
G.D.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt

Efter ett par dagars prövande tycker jag personligen att denna är bättre än både häxan och bk-ethyl. Jag har dock inte testat 4F-mph så kan inte jämföra med den. Jag använder inga större mängder, men med en liten lina (runt 15-20mg) blir det roligt att städa och väldigt lätt att snöa in sig på saker. Har inte testat större linor än utan legat på runt 15-20 mg x 3 linor om dagen och sovit utan problem. Den är även riktigt go att runka på och har inte haft någon AT alls
Citera
2016-06-03, 15:24
Medlem
Helvete vilken energiboost. Tyvärr så gav den jäävligt hög puls. Ingen eufori men bra CS om man vill få saker gjort och få energi. Ta det lugnt med doseringen dock pga hög puls.
Citera
2016-06-04, 03:25
Medlem
Kockistens avatar
Någon som har provat intrqvenös administration? Står relativt lite på andra sidor om denna.
Sköt Ritalin dagligen förr när jag hade det på recept, så vet ju doseringar på Rita.
Men ni som har provat denna IV, vilken dos rekommenderar ni för en riktigt fet?
Har förr varit uppe i 300mg som högst (idioti) I en psykos en gång.
Citera
2016-06-11, 01:29
Medlem
Fyfan vilka hallisar jag får på denna samt paranoia trots att jag äter neuroleptika. Ta det lungt på denna!
Citera
2016-06-11, 16:07
Medlem
pmsls avatar
Denna substans är riktigt nice
Citera
2016-06-17, 15:14
Medlem
Fan va svårt de va o sova efter denna för övrigt ok kemikalie
Citera
2016-06-18, 11:41
Medlem
dimitritabals avatar
har testat ritalin förut som en plugg/jobb drog och det gjorde sitt jobb.

sjklart är vanligt tjack min favorit men det är lätt o spåra ur på amfetamin.

Om man är varken efter euphori eller en fest drog utan bara en substans som hjälper man att fokusera o ha saker gjort (plugga, jobba, städa osv...) är 4-Me-TMP något o ha?
Citera
2016-06-20, 16:17
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
har testat ritalin förut som en plugg/jobb drog och det gjorde sitt jobb.

sjklart är vanligt tjack min favorit men det är lätt o spåra ur på amfetamin.

Om man är varken efter euphori eller en fest drog utan bara en substans som hjälper man att fokusera o ha saker gjort (plugga, jobba, städa osv...) är 4-Me-TMP något o ha?
jag testat askens batch för 30 minuter sen, tog ca 40mg i näsan(kan vara jobbigt att väga den pga den fluffiga konsistensen) , jag har också lagt en lite bit på läpparna.
-Bedövande egenskap
-Snäll mot näsan
-Ingen direkt kick ( viklet är bra för en plugg /jobb drog)
-Ger en mildare och finare ritalin rus.
-Saknar den tjack känslan( gå upp och gör nåt) man måste själv börja men något.
-Mild återdosering behov precis som alla DRI substanser fast inte lika farligt som på ritalin eller cocaine.
-Apetitdämpande med mild inslang av illamående, som kan botas med 2-3 glas vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in