2016-07-30, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cadaques
Jo samma här. Bedövar även tungan ifall man slickar på det.

Tycker detta är en jättebra vardags cs. Synd att den snart blir klassad.
Håller med😞 vet du hur lång halveringstid
Citera
2016-07-30, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.D.R
Efter ett par dagars prövande tycker jag personligen att denna är bättre än både häxan och bk-ethyl. Jag har dock inte testat 4F-mph så kan inte jämföra med den. Jag använder inga större mängder, men med en liten lina (runt 15-20mg) blir det roligt att städa och väldigt lätt att snöa in sig på saker. Har inte testat större linor än utan legat på runt 15-20 mg x 3 linor om dagen och sovit utan problem. Den är även riktigt go att runka på och har inte haft någon AT alls
Har inte fått något runkryck på denna, kanske kommer efter 0,5 (har bara tagit 0,4 ,första gången)
Citera
2016-07-30, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baglord
Håller med😞 vet du hur lång halveringstid

Metylfenidat har 2-3 timmar enligt Wikipedia. Kanske är samma för 4-me-temp.
Citera
2016-07-30, 18:57
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baglord
Har inte fått något runkryck på denna, kanske kommer efter 0,5 (har bara tagit 0,4 ,första gången)

Får heller inget sånt av denna. Dock så funkar den ganska bra för lite humörlyft, extra energi o göra saker.
Konstigt nog kan jag även käka på denna stimulant, vilket jag inte brukar kunna göra .

Halveringstid gissar jag att den ligger på kanske 3-4 tim ungefär. Kanske längre, osäkert som sagt om man inte får tag i nån studie lr lite bättre info.

Har denna drog ens någon lukt btw? frågar jag er alla . Jag själv tycks inte kunna känna någon lukt alls, eller så är det en väldigt väldigt svag lukt, men påminner inte om något kemiskt alls.
Senast redigerad av Mommejr 2016-07-30 kl. 19:05.
Citera
2016-07-30, 19:20
Medlem
Jag känner typ ingen lukt av det jag köpte på ask.
Citera
2016-07-30, 19:25
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadaques
Jag känner typ ingen lukt av det jag köpte på ask.

Tack för svar hehe, nej inte jag heller. Varken av 24an eller asken. Var mest nyfiken på varför det inte luktar något. Dem flesta droger luktar ju faktiskt kemiskt eller rent ut sagt äckligt. Denna luktar ju tamefan mindre än mjöl
Citera
2016-07-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Tack för svar hehe, nej inte jag heller. Varken av 24an eller asken. Var mest nyfiken på varför det inte luktar något. Dem flesta droger luktar ju faktiskt kemiskt eller rent ut sagt äckligt. Denna luktar ju tamefan mindre än mjöl
Luktarsom dålig koks(samma ämnen i båda och det är inte så trevligt när det fastnar i halsen, när det har bankats?)
Citera
2016-08-02, 12:13
Medlem
Vilket datum är det den klassas?

16 augusti?
Citera
2016-08-02, 14:56
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link76
Vilket datum är det den klassas?

16 augusti?
Yes som narkotika till och med, tyvärr :/
Citera
2016-08-04, 17:38
Medlem
Körde askens batch. Väldigt svag upplever jag denna som, jag behöver 100mg+. Ska väl nämnas att det är bomb för smärtan i näsan blir för mycket. Ger mig sämre mentalt fokus 4fmph. 4fmph gave mig lite obehaglig hjärtklappning men har inte upplevt det på ens höga doser av denna.

Att cykla runt och spela pokemon go på hög dos av denna var väldigt najs dock! Orkade betydligt mer än vanligt upp för backar och dylikt. Fick ingen hjärtklappning heller - prövade samma backe senare nykter och fick betydligt mer hjärtklappning, intressant. Verkar bra för träning.

Som någon annan sa bedövar den tungan när man ska få ut det sista Kanske kunda användas vid förkylning?
Citera
2016-08-27, 23:25
Medlem
Om jag blev snopen! Skulle skicka in min vanliga stororder på 4me-tmp! Men så hittade jag den ingenstans. Efter ett tags letande förstod jag varför! Den e jue klassad nu såg jag!
Frågan är jue var jag hittar den nu? Finns det ngn av våra svenska vänner som sitter kvar på ett lager o vill bli av med måntro?
Eller vilken utrikes är att rekommendera?
Citera
2016-09-05, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av link76
Om jag blev snopen! Skulle skicka in min vanliga stororder på 4me-tmp! Men så hittade jag den ingenstans. Efter ett tags letande förstod jag varför! Den e jue klassad nu såg jag!
Frågan är jue var jag hittar den nu? Finns det ngn av våra svenska vänner som sitter kvar på ett lager o vill bli av med måntro?
Eller vilken utrikes är att rekommendera?

Ingen som har ngn info?

Gärna PM!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här