2016-02-12, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
En sådan tråd passar i Laidback, men dit har du tillgång först när du har varit medlem i sex månader och skrivit 200 inlägg.

Hur det kan vara en tråd för Laidback övergår mitt förstånd, men tack för ett rakt och trevligt svar.
Syns i Laidback om sex månader om tråden inte välkomnas på annat håll innan dess.
Citera
2016-02-27, 08:08
Medlem
Om man skulle vilja diskutera vänlighet, snällhet, människokärlek, var passar det?
Citera
2016-02-27, 09:01
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokoluring
Om man skulle vilja diskutera vänlighet, snällhet, människokärlek, var passar det?

(FB) Relationer och samlevnad: allmänt
Citera
2016-02-29, 19:20
Medlem
DissociativePandas avatar
Har hittat en lista på pastebin med namnet "uthängda", vill fråga om någon har en anining om vad som menas med uthända och vilka typer som är med på listan.
Citera
2016-02-29, 19:46
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
Har hittat en lista på pastebin med namnet "uthängda", vill fråga om någon har en anining om vad som menas med uthända och vilka typer som är med på listan.
Beror väl på sammanganget. Vad har det med den här trådens ämne att göra?
Citera
2016-02-29, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Beror väl på sammanganget. Vad har det med den här trådens ämne att göra?

jag undrar var jag ska posta listan för att får reda på vad listan relaterar till
Citera
2016-02-29, 20:37
Medlem
najass avatar
Citat:
jag undrar var jag ska posta listan för att får reda på vad listan relaterar till

Ingenstans om det är FB-nick kopplade till IRL-identiteter. Gör du det blir du avstängd fortare än du hinner säga: "fan-vad-dum-jag-är-som-inte-läser-reglerna".

Är det inte det så är det ju som tempeZZt säger, det beror på sammanhanget. En lista med "uthängda", vad fan säger det? Vad består listan av? Vad är det du vill diskutera?
Citera
2016-03-01, 12:53
Medlem
http://pastebin.com/sJnJpahA är listan, namn och företag bara.
Citera
2016-03-01, 15:37
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
http://pastebin.com/sJnJpahA är listan, namn och företag bara.
Vi som inte vill gå in på länken vill gärna veta varför listan finns. Eller är det en hemlis? Eller står det bara namn och företag. Ingenting annat? Absolut ingenting? Ingenting om varför listan existerar?
Citera
2016-03-01, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Vi som inte vill gå in på länken vill gärna veta varför listan finns. Eller är det en hemlis? Eller står det bara namn och företag. Ingenting annat? Absolut ingenting? Ingenting om varför listan existerar?

Ingenting annat? Absolut ingenting? Ingenting om varför listan existerar?

Det är det som jag vill ta reda på. Det är en lista med namn "uthängda", i listan står det olika namn och företag.
Citera
2016-03-01, 18:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare

Jag som skiter i om jag går in på länken eller ej postar härmed ett högst random utdrag:

Vikt*ria Robertss*n
Kungs*ägen 1*0A, 35*44 VÄX*Ö

Villa*arm i mellans*åne AB
Åk*riv. 12, 24* 38 ESL*V

Vi*le J*lli
Sanatori*vägen 2, 28* 60 BR*BY

Viltgro*sisten I Löddekö*inge AB
Oxe*g. 2, 2*4 41 LO*MA

Vis*ja Joha*sson
Lil*a löv*ulta 17, 63*07 ESKILTUNA

Viv*ca Han*en
Sofielund*vägen 14, 21*25 MA*MÖ

Så där ser det ut. I mängd.

Sista utvägen?
Citera
2016-03-02, 18:50
Medlem
Lite off topic men jag visste inte vart jag skulle skriva annars.

Jag har bara en enkel fråga som säkert alla kan svara på, hur startar jag min egen tråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in