Citat:
Det hjälper inte att behålla dem på. Har gjort det vid ett par tillfällen men har ändå fått försvara min dygd.
Men, har någon här låtsat inte förstå när det erbjuds extratjänster. Kan var rätt intressant om inte språkkunskaperna är så goda. Till slut går de ganska handgripligt tillväga.
Eller att låtsas halvsova så man inte är med när erbjudandet kommer. Vid ett sådant tillfälle ruskade tjejen om mig ordentligt för att skulle vakna när jag inte responderade på hennes erbjudande.
Normalt får jag inte stånd under själva massagen. Men vid ett speciellt tillfälle gick det inte att hålla igen. Tjejen teasade så det stod härliga till. Men det var som om hon läste ur instruktionsboken.
OK nu är punkt 1 avklarad då går jag över till punkt 2 osv. Ganska underhållande och effektivt.
När det var dags för vändning hade jag ett praktstånd och hon började genast komma med erbjudanden men jag förstod ju inte alls vad hon menade. Hon blev mer och mer frustrerad när hon på dålig engelska försökte sälja in sina tjänster och jag hela tiden bara svarade I do not understand, what do you mean? I want to have massage. Det slutade med att hon tog av sig shorts och trosor, grenslade mig och gned kuken mot fittan. Do you understand now, frågade hon. Då kapitulerade jag och det blev åka av kan man lugnt säga.
Om hon gjorde så för att hon var kåt eller för att hennes yrkesstolthet blev knäckt vet jag inte. OK pengar kan ju vara en orsak men med hennes utseende och sätt så tror jag inte att en förlorad exratjänst gjorde så mycket och hon verkade njuta av det lika mycket som jag.