2016-02-28, 00:19
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Helnäck. Kallingar riskerar att sända ut signaler om att du inte är intresserad av extratjänster.

Det hjälper inte att behålla dem på. Har gjort det vid ett par tillfällen men har ändå fått försvara min dygd.

Men, har någon här låtsat inte förstå när det erbjuds extratjänster. Kan var rätt intressant om inte språkkunskaperna är så goda. Till slut går de ganska handgripligt tillväga.
Eller att låtsas halvsova så man inte är med när erbjudandet kommer. Vid ett sådant tillfälle ruskade tjejen om mig ordentligt för att skulle vakna när jag inte responderade på hennes erbjudande.

Normalt får jag inte stånd under själva massagen. Men vid ett speciellt tillfälle gick det inte att hålla igen. Tjejen teasade så det stod härliga till. Men det var som om hon läste ur instruktionsboken.
OK nu är punkt 1 avklarad då går jag över till punkt 2 osv. Ganska underhållande och effektivt.

När det var dags för vändning hade jag ett praktstånd och hon började genast komma med erbjudanden men jag förstod ju inte alls vad hon menade. Hon blev mer och mer frustrerad när hon på dålig engelska försökte sälja in sina tjänster och jag hela tiden bara svarade I do not understand, what do you mean? I want to have massage. Det slutade med att hon tog av sig shorts och trosor, grenslade mig och gned kuken mot fittan. Do you understand now, frågade hon. Då kapitulerade jag och det blev åka av kan man lugnt säga.
Om hon gjorde så för att hon var kåt eller för att hennes yrkesstolthet blev knäckt vet jag inte. OK pengar kan ju vara en orsak men med hennes utseende och sätt så tror jag inte att en förlorad exratjänst gjorde så mycket och hon verkade njuta av det lika mycket som jag.
Citera
2016-02-28, 19:31
Medlem
Hmm nyligen börjat prova på Thaimassage...
Dels för att jag verkligen behöver någon typ av relax och även för spänningen - om det skulle hända något mot slutet.
Hittills har det endast blivit massage - vilket är helt okej!

Någon som vet om det är möjligt att finna ett ställe i - eller i närheten av Helsingborg där man kan få ett BJ eller mer?
Bör jag leta vidare eller skita it - och köra med ett ställe där man helt enkelt får en skön massage?
Citera
2016-02-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimpyroo
Dels för att jag verkligen behöver någon typ av relax och även för spänningen - om det skulle hända något mot slutet.

Någon som vet om det är möjligt att finna ett ställe i - eller i närheten av Helsingborg där man kan få ett BJ eller mer?
Bör jag leta vidare eller skita it - och köra med ett ställe där man helt enkelt får en skön massage?

Kolla på thaimassageguiden, verkar finnas många salonger där. Några erbjuder tantra på sina hemsidor, och då är steget inte långt till mer.
Citera
2016-02-28, 20:20
Medlem
Citat:

Inte för jag vet något ställe som garanterat har extratjänster, men väl att några hemmamassöser som ger all service.
Citera
2016-02-29, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UGEbladet
Inte för jag vet något ställe som garanterat har extratjänster, men väl att några hemmamassöser som ger all service.

Då gäller det nog att veta var man skall leta.
Citera
2016-02-29, 14:24
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:

Vad räknas som "närheten"?
Hade jag varit i Helsingborg, så hade min första tanke handlat om en båt!
Men då försvinner "spänningen" såklart! :-)
Citera
2016-02-29, 21:00
Medlem
Hobbybondes avatar
Är det någon som vet om det finns ställen i Norrköping med omnejd som kan tänkas erbjuda lite extratjänster? Om man rent hypotetiskt skulle vara intresserad av det..
Citera
2016-03-01, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Är det någon som vet om det finns ställen i Norrköping med omnejd som kan tänkas erbjuda lite extratjänster? Om man rent hypotetiskt skulle vara intresserad av det..
Norrköping gränsar mot bibelbältet. Inget extra innan bröllopsnatten.
Citera
2016-03-01, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jk2r
Norrköping gränsar mot bibelbältet. Inget extra innan bröllopsnatten.
Ha ha!!!
Citera
2016-03-02, 07:40
Medlem
Jag hat varit ute i thaidjungeln nu ett antal år och har följt denna tråd under lång tid med stort intresse. Min fråga är var i Stockholm har man störst chans att få en fyrhandsmassage? Jag har aldrig blivit erbjuden det och jag är väldigt nyfiken.
Citera
2016-03-02, 08:01
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pompe77
Jag hat varit ute i thaidjungeln nu ett antal år och har följt denna tråd under lång tid med stort intresse. Min fråga är var i Stockholm har man störst chans att få en fyrhandsmassage? Jag har aldrig blivit erbjuden det och jag är väldigt nyfiken.
Fråga om det när du kommer dit eller ring och boka. De flesta erbjuder det i fall tjejerna inte är fullbokade. Som du säkert märkt efter en tid i djungeln så kan allt köpas om du är beredd att betala, speciellt om du besöker de mer omtalade bordellerna. Lycka till där ute!
Citera
2016-03-02, 10:19
Medlem
Tillslag mot Thamassage salonger i Uppsala i veckan...

http://www.unt.se/uppland/uppsala/tva-anholls-for-grovt-koppleri-4136381.aspx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in