Citat:
Ursprungligen postat av
HubertNorlen
Donald skriver själv i Aftonbladet om Barbro och mordet.
http://www.aftonbladet.se/debatt/article22337725.ab
Snälle Donald. Vad skall du vinna på sådant som detta? Du snärjer bara in dig i omöjligheter.
Citat:
Det finns information om personer som gått omkring i Stockholm City med walkie-talkies. Det stämmer och de tillhörde också en Stay Behind-grupp i Stockholm. De var ute och övade och jag har i en intervju med Aftonbladets reporter John Granlund förklarat vad det var de övade. Men för konspirationsteoretikerna tycks det räcka med att någon gått omkring med en walkie-talkie i city för att bli misstänkt för delaktighet i mordet.
Varför har då detta aktivt dolts i 30 år och varför fanns dessa oidentifierad WT observationer där från gamla stan till bion där de uppehöll sig just den tid Palme vistades där och fram till Mordplasen och att det inte skulle vara relevant utan grundlösa konspirationsteorier. Allvarligt! Tror du det kommer att hålla att efter 30 år när andra grävt fram det säga. Ja vi var där men det var helt oskyldigt egentligen. En sen lönefredagkväll mitt i vintern mitt i Stockholm.
Det har gått 30 år. Tala ur skägget. Vilka personer, vilka platser? Just vad övade de just där? Hade man tillgång till kontoret i Skandiahuset, fordon etc? Vem såg till att er övning var så viktig att en kostsam och omfattande Knarkspaning fick avbrytas! Hur gavs tillstånd till "övningen" och vem samordnade den från Polisens sida?
Frågor frågor frågor med inga konkreta svar. Det blir så mycket lättare Donald om man säger hela sanningen...
Skall man bli trodd kan man inte komma med så svepande bortförklaringar utan måste ge oss möjlighet att utvärdera det hela.
Ps har du läst Jallais uppgifter från Olle? Antingen får du hålla dig till manus eller så får du säga sanningen nu!