2016-02-25, 02:09
Medlem
Terrace har börjat med upp till -60% och Borstahusen Clothing upp till -70%.

Nu kommer det till att gå varmt från Klarna eller ifrån lönekontot

Även båda två har fyllt upp butikerna med Nemen och massa annat nytt.
Citera
2016-02-25, 12:52
Medlem
5400:- för en vårjacka från Nemen - hej hybris.
Citera
2016-02-25, 14:22
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LjugHeffner
Ser en för 3.9 och en för 4.8 på brittiska sidor... är ju typ monclerpris.. hybris indeed
Citera
2016-02-25, 17:08
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av LjugHeffner

Jag reagerade också på det. Tyckte att den ljusa jackan borstahusen hade var riktigt snyggt, men 5400?!

Hur motiverar de sin prishöjning? Någon som upplever att kvalitén har förbättrats? Har nämligen aldrig ägt ett Nemen plagg.
Citera
2016-02-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Jag reagerade också på det. Tyckte att den ljusa jackan borstahusen hade var riktigt snyggt, men 5400?!

Hur motiverar de sin prishöjning? Någon som upplever att kvalitén har förbättrats? Har nämligen aldrig ägt ett Nemen plagg.

Började relativt billigt under Fabios tid på Nemen och har nu gått till en överdrift. Tycker att Terrace köpt in är snygga jackor men priset är iklass med Stone Island och då väljer jag Stone Island före Nemen.
Citera
2016-02-26, 15:58
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattC
Började relativt billigt under Fabios tid på Nemen och har nu gått till en överdrift. Tycker att Terrace köpt in är snygga jackor men priset är iklass med Stone Island och då väljer jag Stone Island före Nemen.

håller med fullständigt!
Citera
2016-02-26, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Tips på schysst "bortamatchjacka" nu när fotbollen börjar dra igång? Vind/regn jacka alltså

http://www.oipolloi.com/collections/new-stuff/products/patagonia-torrentshell-pullover-navy-blue-ss16#product
Citera
2016-02-27, 02:09
Medlem
beshliks avatar
Jag vet att Tachinni brukar man gå upp i storlek. Men dock köpte jag en Polo från sports direct som var M och i en annan affär ( TK MAXX I Tyskland ) köpte jag en Tachinni polo i storlek L som satt perfekt. Båda satt perfekt. Den här gången tänkte jag beställa från England igen, dock inte från sports dirext . vilken storlek bör jag välja
Citera
2016-02-27, 23:20
Bannlyst
Vad tycker ni om att gå runt med SI hoodie? exempel, finns det nackdelar med det? (Ungefär som att de finns risk o bli påhoppad osv. för att det är ett "huliganmärke")
Citera
2016-02-28, 00:01
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icrbeast
Vad tycker ni om att gå runt med SI hoodie? exempel, finns det nackdelar med det? (Ungefär som att de finns risk o bli påhoppad osv. för att det är ett "huliganmärke")

På dagtid är det launa.

Kvällstid (efter 19.00) i centrala stockholm så får du vara beredd att stå för din patch. Händer flera gånger att folk får sin patch avsliten och att man får be om förlåtelse..
Citera
2016-02-28, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
På dagtid är det launa.

Kvällstid (efter 19.00) i centrala stockholm så får du vara beredd att stå för din patch. Händer flera gånger att folk får sin patch avsliten och att man får be om förlåtelse..
Aldrig sett eller hört talas om. Kan det stämma verkligen?
Citera
2016-02-28, 03:47
Awaiting Email Confirmation
Jag bor inte i Stockholm men har under mina besök i stadens förorter noterat att Stone Island är relativt vanligt där. Även i musikvideos från unga förortskillar så förekommer märket. Börjar det inte bli väldigt mainstream? Någon jämförde det med det nya canada goose vilket jag förstår.
Jag bor själv i Malmö där det inte är lite exploaterat men det ökar mer och mer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in