2015-10-03, 21:40
Medlem
Hon är hård som sten. Är det en bra förebild? Hon är FÖR hård, och det skrämmer bara folk. och hennes texter är mer skrytsamma "jag är rappens taratino" än relevanta, hon borde slipa sina texter. och aggressivitet skrämmer folk, hon kommer sluta upp ensam.
Citera
2015-10-03, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Satt med min kära gamla mor och såg hennes "uppträdande" på nyhetsmorgon, hon fattade ingenting, inte jag heller.

Så fruktansvärt kasst, antar att hon är någon sorts vänsteraktivist eller antirasist. Hon utstrålade det med sin uselhet.

hon har blivit galen.
Citera
2016-02-24, 19:00
Medlem
emma80s avatar
Hon vann Grammis för årets artist idag, höll tacktal på något tungomål. Ingen aning om vad hon pratade om alltså, men hon verkade inte lika påtänd och spårad som när hon stod och skrek hysteriskt under QX-galan härom året.

QX-utspelet: https://www.youtube.com/watch?v=uhElcYLUIoY

Hon hade kanske tagit sin medicin idag.
Citera
2016-02-24, 19:44
Medlem
Hon är så edgy
Citera
2016-02-24, 20:04
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Hon vann Grammis för årets artist idag, höll tacktal på något tungomål. Ingen aning om vad hon pratade om alltså, men hon verkade inte lika påtänd och spårad som när hon stod och skrek hysteriskt under QX-galan härom året.

QX-utspelet: https://www.youtube.com/watch?v=uhElcYLUIoY

Hon hade kanske tagit sin medicin idag.

Spola fram till 1h05 får man höra hennes risiga arabiska..
http://www.svtplay.se/video/6132891/...-prisutdelning

Ja, men den gick ju att se på utan att man ville försvinna från jordens yta åtminstone. Kryper i kroppen mer än den värsta gore när man ser på talet från qx-galan.
Citera
2016-02-24, 22:18
Medlem
sxephils avatar
Hur kan Silvana Imam vinna en grammis när hennes låtar knappt har 100k views på YouTube?

Känns som väldigt få lyssnar på hennes musik och är helt framlyft.
Citera
2016-02-24, 22:23
Medlem
NeutronStars avatar
Herregud, vad hade människan på sig på Grammisgalan?! Ser ut som en träningsoverall från campingsemestern -82. Sen lite blingbling på det, stripigt hår, flaxiga armar och säger "fakking" vartannat ord. Helt omöjligt att tro att hon är nästan 30....
Citera
2016-02-24, 22:23
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Hur kan Silvana Imam vinna en grammis när hennes låtar knappt har 100k views på YouTube?

Känns som väldigt få lyssnar på hennes musik och är helt framlyft.

Antalet lyssnare har jävlart inget med huruvida du ska kunna få dig en Grammis, det är en jury som belönar den de tycker är bäst.
Tyvärr är Silvana redigt dålig.
Citera
2016-02-24, 22:30
Medlem
pelle49s avatar
Måste erkänna att jag aldrig förr hört namnet Silva Imam. Skulle kolla vädret på Aktuellt, men kom rakt in i Kulturnyheterna där damen ifråga visades. Hon hade vunnit någon typ av pris, men verkade inte överdrivet glad eftersom Sverige stängt gränsen mot Syrien. Lite sent påtänkt enligt min mening eftersom hon uppenbarligen slunkit in.
Citera
2016-02-24, 22:32
Medlem
Håller sitt tacktal på grammisgalan genomgående på arabiska. Dessutom påpekar hon att publiken är vit. Oh, well, du är i Sverige ditt äckel. Vafan har hon för färg på sin hud själv förresten?

Trött som fan på att folk som invandrat hit skall ha synpunkter på en jävla massa skit. Inte hennes land och kommer aldrig bli det heller.

Sen ska hon inte klaga. Det var fan inte "ljust" på vinnarsidan. Var och varannan är ju mörk. Mörkhyad och feminist så vinner du priser i detta kvoteringssjuka land.
Citera
2016-02-24, 22:38
Medlem
Såg henne för första gången på nyheterna idag och min spontana tanke var vilket jävla ufo.
Att sådana människor får pris för årets artist sänker värdet totalt på det priset.

Vem vill ha det i framtiden när det är årets skämt som belönas.
Citera
2016-02-24, 22:43
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bassershass
Håller sitt tacktal på grammisgalan genomgående på arabiska. Dessutom påpekar hon att publiken är vit. Oh, well, du är i Sverige ditt äckel. Vafan har hon för färg på sin hud själv förresten?

Trött som fan på att folk som invandrat hit skall ha synpunkter på en jävla massa skit. Inte hennes land och kommer aldrig bli det heller.

Sen ska hon inte klaga. Det var fan inte "ljust" på vinnarsidan. Var och varannan är ju mörk. Mörkhyad och feminist så vinner du priser i detta kvoteringssjuka land.
Hon verkar vara halvlitauiska, ha ha va fan Litauen är mjölvitt jmf med Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in