2018-07-31, 06:10
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Under en manifestation i Kärrtorp 2013 blev hon ett ansikte för antirasism.
Nu vill Silvana Imam att fler artister tar ställning.
– Jag tycker det är dåligt att så många inte gör mer, säger hon.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ka-rosta-pa-sd

Nääää nu blir jag alldeles chockad! Hade jag aldrig trott! Trodde hon skulle spela live på Jimmies samtliga stopp under valspurten! Vill se henne gråta efter valet, sådär härligt som hon skrek och grät på QX-galan. Så sjukt less på politiska artister, som bara för att dom kallar sig feminister eller är anti-sd, upphöjs till och likställs med typ Martin Luther King av Aftonbladet! spyr på det! Zara Larsson drar en kondom på foten = femisitisk geni, och opinionsbildare/gud för en hel generation unga tjejer, som ju hade varit fast vid spisen om inte Zara hade dragit denna kondom över foten...orkar inte
Citera
2018-07-31, 08:13
Medlem
Qusimotos avatar
Fruktansvärt kass rappare hon borde inte ens få kalla sig rappare

Inte många kvinnliga MC som är bra och hon är inte den som ligger i topp direkt
Citera
2018-08-05, 13:53
Medlem
sajebiss avatar
Nu får ni allt ta och hjälpa mig lite, vem är superstjärnan som de skriver om på svt.se?

Citat:
Superstjärna på besök
I år har festivalen samarbete med Pride. Under söndagen kommer ordförande från både Stockholm Pride, Britta Davidsohn, och West Pride, Tasso Stafilidi, att besöka festivalen och tala.
Under kvällen visas filmen ”Silvana – väck mig när ni vaknat” och i samband med det kommer huvudpersonen själv, hip hop-artisten Silvana Imam, att besöka festivalen.
– Hon kommer kanske säga några ord, träffa barnen och ta bilder med dem. Hon är en stor förebild för många här, säger Ahmed Abdirahman, grundare och ordförande The Global Village.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...a-filmfestival
Citera
2018-08-10, 07:42
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
Den verkar flyta på bra, och hon är fortfarande populär. Bara för att du ogillar henne behöver du inte förneka att hon har en musikkarriär. Hon gjorde en till exempel en omtyckt spelning bara häromdagen, och flera av hennes låtar har flera miljoner lyssningar. Men fortsätt låtsas du.
Populär på Södermalm är inte att vara “ framgångsrik”.
Citera
2018-08-11, 08:31
Medlem
Hon ser ut som Gollum
Citera
2018-08-11, 21:00
Citat:
Ursprungligen postat av Lambrusco
Hon ser ut som Gollum
Faktiskt.

Jag såg henne nyss i nån slags melodikryss på TV4 och hon ser bannemig ut som Gollum. Dessutom har hon ett rörelsemönster som bättre hade passat en somalisk neger.

Vilket avskyvärt fruntimmer. Jag skulle hellre runka.
Citera
2018-08-14, 23:43
Medlem
Flus avatar
Ikväll på Malmöfestivalen stod Silvana Imam på scen och anklagade SD och NMR för att ligga bakom gårdagens bilbränder i Västsverige, där 150 bilar brann upp eller skadades. Härligt.
Citera
2018-08-15, 00:09
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Ikväll på Malmöfestivalen stod Silvana Imam på scen och anklagade SD och NMR för att ligga bakom gårdagens bilbränder i Västsverige, där 150 bilar brann upp eller skadades. Härligt.
Publiken buade läste jag. VIlken nöt hon är alltid tyckt. Ser så jävla svensk ut och pratar som om hon bott i Sverige i 3 månader. Riktig pinsam individ. Mer pinsam än Sebbe StaxXxxxXx.
Citera
2018-08-15, 00:35
Medlem
Adelaides avatar
Ironiskt att hon försöker visa upp sin blatteidentitet alltför mycket när hon ser rätt nordeuropeisk ut. Förvånar mig nästan att hon inte färgat håret svart ännu.
Citera
2018-08-15, 00:36
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Ironiskt att hon försöker visa upp sin blatteidentitet alltför mycket när hon ser rätt nordeuropeisk ut. Förvånar mig nästan att hon inte färgat håret svart ännu.
Det är nog det jag anser vara mest patetiskt. Hela hennes image, approach osv passar inte in till hennes utseende. Kanske är hon ett konstprojekt? S
Citera
2018-08-15, 00:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide

Hon är urtypen för en Wigger, hon känns dessutom inte genuin/äkta utan verkar spela en roll som är tvångsmässigt politiskt korrekt.

Hennes rörelsemönster på scen avslöjar rätt mycket, vad går hon på?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2018-08-15 kl. 01:03.
Citera
2018-08-15, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu

En sjuk människa, det värsta av allt är att hon har rösträtt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in