2016-02-20, 16:15
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Sluta hitta på, ingen skriver så. Jag har provat att vara kvinna på både sexsajter och vanliga nätdejtingsajter och det är försvinnande få som skriver så. Du diskuterar bara extremiteterna och det är irrelevant.

Om vi backade tillbaka hundra år så skulle ni inte ha särskilt många rättigheter. Killar skulle få sex och ni skulle bli försörjda av oss. Så som det ska vara. Många gnäller om att kvinnor ska stå i köket som om det vore tillräckligt, men kvinnor ska inte stå överhuvudtaget. Det gäller de snygga, förstås, resten borde avlivas som boskap.

Jag önskade att jag hittade på. har fått betydligt grövre förfrågningar än så dessutom. Och det händer DAGLIGEN. Sen är det många som inte anspelar på sex direkt men som försvinner för att de inte har tagit sig en sekund att läsa ens presentation eller börjar med något intetsägande som "hej sötis".

det låter som att du behöver en kram och en påse kanelbullar.
Citera
2016-02-20, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag önskade att jag hittade på. har fått betydligt grövre förfrågningar än så dessutom. Och det händer DAGLIGEN. Sen är det många som inte anspelar på sex direkt men som försvinner för att de inte har tagit sig en sekund att läsa ens presentation eller börjar med något intetsägande som "hej sötis".

det låter som att du behöver en kram och en påse kanelbullar.
Jag ska träffa en kvinna ikväll så jag behöver varken någon kram eller kanelbullar. Du kan spara dem till dig själv...

Däremot kan ni ställa in om ni har en dejt ikväll så slipper ni träffa en obehaglig kvinnohatare som mig.

En sak är märkligt, min ordlista rättar ordet kvinnohatare som kvinno altare. Kanske är det där man ska slakta kvinnorna ha ha...
Citera
2016-02-20, 16:37
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Jag ska träffa en kvinna ikväll så jag behöver varken någon kram eller kanelbullar. Du kan spara dem till dig själv...

Däremot kan ni ställa in om ni har en dejt ikväll så slipper ni träffa en obehaglig kvinnohatare som mig.

En sak är märkligt, min ordlista rättar ordet kvinnohatare som kvinno altare. Kanske är det där man ska slakta kvinnorna ha ha...

Jamen dåså. Håll kvinnohatet i schack så ska du se att det går bra.
Citera
2016-02-20, 16:41
Bannlyst
Citat:
Jamen dåså. Håll kvinnohatet i schack så ska du se att det går bra.
Oroar du dig för mig? Kvinnorna beskriver mig som en glad kille så det är nog lugna gatan.

Ingen som vågar ställa in sin dejt?
Senast redigerad av chirho 2016-02-20 kl. 16:45.
Citera
2016-02-20, 16:44
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Oroar du dig för mig? Kvinnorna beskriver mig som en glad kille så det är nog lugna gatan.

låt bli att nämna det där om kvinnoaltare bara...
Citera
2016-02-20, 16:46
Bannlyst
Citat:
låt bli att nämna det där om kvinnoaltare bara...
Och jag lär ju göra det... Chirho har aldrig kommit med någon groda, ha det i åtanke.
Nu ska jag göra mig i ordning. Sug kuk.
Citera
2016-02-20, 16:48
Avslutad
Citat:
Och jag lär ju göra det... Chirho har aldrig kommit med någon groda, ha det i åtanke.
Kör hårt mannen.
Citera
2016-02-20, 16:53
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
det där sista var väl lite onödigt. Lycka till.
Citera
2016-02-20, 16:59
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Att påstå att kvinnor inte är intresserade av sex, är förstås fel. Däremot tycker jag det finns väldigt lite som pekar på att kvinnors sexuella begär, både till antal partners och hur ofta dom vill ligga, står i paritet med vad som många män önskar sig. Det här visar ju även de flesta vetenskapliga studier som gjorts i ämnet.
Citera
2016-02-20, 17:03
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS
Att påstå att kvinnor inte är intresserade av sex, är förstås fel. Däremot tycker jag det finns väldigt lite som pekar på att kvinnors sexuella begär, både till antal partners och hur ofta dom vill ligga, står i paritet med vad som många män önskar sig. Det här visar ju även de flesta vetenskapliga studier som gjorts i ämnet.

Jag tror inte att någon påstått någon annat, bortsett från Chirho och babianen som fått för sig att kvinnor har noll sexdrift. Men det är nog mest deras egna tillkortakommanden som visar sig där.
Citera
2016-02-20, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Kör hårt mannen.
Tack min vän.
Citat:
det där sista var väl lite onödigt. Lycka till.
Tycker inte jag. Tack!
Citera
2016-02-20, 17:12
Medlem
Citat:

Tycker inte jag. Tack!

Det illustrerar väl om inte annat hur mkt fingertoppskänsla och fason många män har på internet, något som avspeglar sig även på dejtingsajter vilket du verkar förneka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in