2015-11-13, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Vad tror du händer med barnet? (för hon är väl fortfarande gravid?)

Omhändertaget hoppas jag!
Citera
2015-11-20, 17:30
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodwizard
Intressant. Och fy fan vad hemskt. Nu läste jag inte hela tråden men tjejen är alltså etnisk svensk? Terroristslyngeln ska givetvis inte tillåtas återvända till Sverige, förhoppningsvis dör han i sanden där borta. Men den svenska tjejen... Intressant situation.

Vad säger ni om tjejen fullblodsrasister - ska hon välkomnas hem och räddas?
Och vad säger ni politiskt korrekta, tycker ni att terroristen ska välkomnas tillbaka?

Jag säger att tjejen, som faktiskt är en gravid ungjävel, måste hem till Sverige och tas omhand. Hon har ju knappast krigat och våldtagit för IS under sin vistelse i sandhelvetet. Stackars unge...

Hudfärg har inte med detta att göra. Det är du som drar rasparalleller. Det är alltid sk antirasister som påpekar raser och som man i princip borde klassa som frenologer och äkta rasister.
Citera
2015-11-26, 14:07
Medlem
Nihennas avatar
Alltså, är hon hemma eller inte? Tyckte det stod att lösensumman betalades till den där legoknekts-gruppen som räddade henne.

Man tycker ju att någon form av intervju ska ha publicerats vid det här laget, men det har ju varit helt tyst ett bra tag nu
Citera
2015-11-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Alltså, är hon hemma eller inte? Tyckte det stod att lösensumman betalades till den där legoknekts-gruppen som räddade henne.

Man tycker ju att någon form av intervju ska ha publicerats vid det här laget, men det har ju varit helt tyst ett bra tag nu

Nja det kan ju vara så att hon är på något uppsamlingsläger, hennes papper måste väl vara i ordning om hon ska kunna åka hem, Passen brukar ju kidnappare behålla, om hon nu hade ett pass ? Men flygbolagen vill inte flyga höggravida alls ? Återstår privatflyg förstås ? Nu kan det ju hända att hon redan har fött ? Det är snart 5 månader sedan hon försvann ifrån Västsverige, så det är ju möjligt att hon redan har fött ?
Citera
2015-12-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Det hade du inte sagt om det var din mamma det gällde.
Min mamma är ingen terrorist.
Citera
2015-12-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Nja det kan ju vara så att hon är på något uppsamlingsläger, hennes papper måste väl vara i ordning om hon ska kunna åka hem, Passen brukar ju kidnappare behålla, om hon nu hade ett pass ? Men flygbolagen vill inte flyga höggravida alls ? Återstår privatflyg förstås ? Nu kan det ju hända att hon redan har fött ? Det är snart 5 månader sedan hon försvann ifrån Västsverige, så det är ju möjligt att hon redan har fött ?

sen är det väl inte omöjligt att med lite vilja hålla ett barn utanför all uppståndelse heller?
Citera
2015-12-15, 22:29
Medlem
Onanizts avatar
Jag förvånas lite av min egen grymhet men trots att både mor och barn är barn men jag vill inte ha tillbaka packet. Morföräldrarna kan hellre åka till Arabien om de nu saknar sin fallna dotter.

Tänker på hur tyskungarna blev behandlade i Norge. Här har vi att göra med en ISIS-unge.
Citera
2016-01-26, 21:31
Medlem
https://www.facebook.com/m*rr*h.nev*lainen.7?fref=ts *=a

Hennes fb
Citera
2016-02-23, 14:04
Medlem
InternetExplorers avatar
Fritagen nu.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/svensk-flicka-fritagen-fran-is-1/
Citera
2016-02-23, 14:14
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InternetExplorer
Fritagen nu.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/svensk-flicka-fritagen-fran-is-1/

?? Hon var ju fritagen för ett gott tag sen? I november eller när det nu var? Vad är skillnaden nu? Är det ingen annan tjej nu?

Edit: Ok läste nu. Hon fritogs alltså förr en gång, det som det pratades om i November? Blev hon tillfångatagen igen eller vad?
Senast redigerad av Nihenna 2016-02-23 kl. 14:16.
Citera
2016-02-23, 14:24
Medlem
InternetExplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
?? Hon var ju fritagen för ett gott tag sen? I november eller när det nu var? Vad är skillnaden nu? Är det ingen annan tjej nu?

Edit: Ok läste nu. Hon fritogs alltså förr en gång, det som det pratades om i November? Blev hon tillfångatagen igen eller vad?

Jag förstår inte riktigt heller, men det verkar väl som att hon måste ha tagits till fånga igen. Nu var hon dessutom i Irak, förut befann hon sig väl i Syrien?
Citera
2016-02-23, 14:30
Medlem
polagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifehacker112
https://www.facebook.com/m*rr*h.nev*lainen.7?fref=ts *=a

Hennes fb

Verkar ha haft tillgang till Facebook sen januari och matt helt okej om man ser kommentarerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in