2016-12-30, 22:48
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gidon
är det samma?
http://nemfie.soclog.se/?start=1352674801
Dottern rymde redan vid 12 års ålder,
dysfunktionell familj, stackars dotter!
Efterlyser min dotter Marilyn, även kallad Marrah, som varit försvunnen sen i tisdags. Är väldigt orolig då hon bara är 12 år.

Men för bövelen , hon trodde bara att hon träffat en RIKTIG MAN , i sin tonårsförvirring,när hon drog till MÖ!

Jag hatar de där religiösa islamsvinen men flickan begrep inte bättre.
Senast redigerad av Erik Öst 2016-12-30 kl. 22:52.
Citera
2016-12-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Va fn hetsar du upp dig för?

Sitt ner ist och håll käft , titta på spektaklet för du har förmodligen gjort din medborgerliga plikt tidigare när du röstat fram det här skräpet, och det gäller er andra också.

Det går 30 år tillbaka i tiden(minst) när alla blev indoktrinerade av allt tjafs vi ser nu , nu är det för sent.(kulturmarxsism, feminism osv osv bla bla bla)

Hur har ni röstat senaste 30 åren, ärthjärnor?

Som man bäddar får man ligga!

Den här tonåringen hade aldrig gjort det här felvalet i livet om det inte var pga de som röstat fram skräpet!

sitt ner och håll käften själv din pissluffare, jag har tittat på både avsnitt 1 och avsnitt 2. Nej jag har inte röstat fram skräpet som sitter nu, och jag röstade inte fram skräpet som satt innan heller, och det har ingenting med att dumma idioter drar med sin äckliga pojkvän till syrien för att gå med i IS.
Citera
2017-01-01, 21:45
Bannlyst
Efter att ha sett dokumentären "Ensamma mot IS" så vet vi hur tjejen ser ut.
Något som nämndes i dokumentären är att hon hänger i Nordstan.

Såg henne igår vid 14 tiden i Nordstan stå och prata med en Afghan...

Pinsam jävla tjej asså, hennes föräldrar går på knäna och tar hand om hennes IS barn samtidigt som hon springer runt i Nordstan och träffar massa grisar.
Citera
2017-01-02, 16:39
Medlem
milkmannenknas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omega6
Dör lite inombords när hon rappar och låtsas vara en ortenbrud

Ja fy verkligen. Hemsk dialekt har hon med.

Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Är Marilyn adopterad eller nått? Varrförr snakkarr hon på tuff blattesvenniska?? Identitets-skyltande fjortis?

Föräldrarna är väl WT-svennar?

Morsan svensk, farsan finsk som jag förstått det. Förstår inte hur hon adopterat blattedialekten.
Citera
2017-01-02, 19:53
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Men för bövelen , hon trodde bara att hon träffat en RIKTIG MAN , i sin tonårsförvirring,när hon drog till MÖ!

Jag hatar de där religiösa islamsvinen men flickan begrep inte bättre.

Ge dig nu. ALLA vet vad IS äcklen vill göra. Följer man dem är man en keff människa.
Citera
2017-01-02, 20:47
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Ingen har reagerat på bebisens ansiktsuttryck hittills.
Så usla är ni. Fy fan.
Alla NORMALA kan se att den nyfödde ser hatisk, bekymrad eller annat ut på foton.
Är ni normala eller?

När tanten på bvc byter på bebisen så LER bebisen.
Så en människa kan bli en som LER mot omvärlden, eller en som HATAR och ser hatisk ut.
De vuxna kan styra upp detta.

Man ser att mamman i familjen haft en asdålig uppväxt. Hon fick den dotter hon förtjänade.
Svt skildrar den här morsan perfekt.

Alla fattar väl att deras skjul till bostad ej kan bli belånat till den summa dessa "smugglare" cashat in?
Tragisk detta med alla psykiskt sjuka som tillåts agera ut.

Sluta nu ditt jävla kukhuvud, har du aldrig sett en sur bebis förut?
Växer bebisen upp under ordnade former kommer han bli som vilken svennebanan som helst.
Vad är det för jävla mumbojumboafrikafasoner att tro att lojalitet mot IS skulle gå i arv via generna? Tror du på häxkonst också eller?

Klart morsan hans är en jävla spånig brud och det vore väl lämpligt om han fosterhemsplacerades i en bra familj med stabila vuxna.
Citera
2017-01-03, 17:48
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Om det stämmer det någon påstod här, att även de andra döttrarna fått placeras i fosterhem eller liknande är det ju förfärligt.
Sånt kostar stora pengar. Skådespelerskan Lo Kauppi ("Bergsprängardottern som exploderade")som lyckats med att komma på rätt köl efter en strulig tonårstid med omhändertagande och behandlingshem, som hon inte ger mycket för, berättade i en dokumentär att hon räknat ut hur många miljoner hon kostat samhället. Man skulle önska att folk som inte är lämpade att vara föräldrar avråddes från att skaffa sig fyra barn.

Går ju eg inte göra en bedömning efter att bara sett en dokumentär, men enligt mig verkar det som att föräldrarna är två helt vanliga knegare, och bilden jag får av dem är att de är fan så mycket vettigare än många IPA-drickande självcentriska mediastockholmare. Det enda är ju att de är arbetare och därmed inte har konsumtionsutrymme.

Att deras dotter blev så fucked up beror nog inte på uppväxt, eller kasst föräldraskap utan bara på att någonting i hennes huvud inte riktigt är rätt. Synd om socialtjänsten gått på teorin att det aldrig är barnets fel och att föräldrarna därför inte är byxade att ta hand om något barn.

Men visst. Det kan ju finnas saker som dokumentären inte visar.

Dessutom. Just för att Marlyn inte har alla hästar hemma så kommer inget miljöbyte förändra någonting. Tror inte att vi sett slutet på den här historien ännu. Kanske kommer hon åka ned igen med en ny krigare.
Senast redigerad av DirtyDiggerNick 2017-01-03 kl. 18:01.
Citera
2017-01-03, 18:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Går ju eg inte göra en bedömning efter att bara sett en dokumentär, men enligt mig verkar det som att föräldrarna är två helt vanliga knegare, och bilden jag får av dem är att de är fan så mycket vettigare än många IPA-drickande självcentriska mediastockholmare. Det enda är ju att de är arbetare och därmed inte har konsumtionsutrymme.

Att deras dotter blev så fucked up beror nog inte på uppväxt, eller kasst föräldraskap utan bara på att någonting i hennes huvud inte riktigt är rätt. Synd om socialtjänsten gått på teorin att det aldrig är barnets fel och att föräldrarna därför inte är byxade att ta hand om något barn.

Men visst. Det kan ju finnas saker som dokumentären inte visar.

Dessutom. Just för att Marlyn inte har alla hästar hemma så kommer inget miljöbyte förändra någonting. Tror inte att vi sett slutet på den här historien ännu. Kanske kommer hon åka ned igen med en ny krigare.

Det märkte man ju när hon pratade att nåt är fel i huvudet på henne. Och då menar jag inte blattesvenskan utan sättet hon resonerar på och formulerar sig. Förmodligen skulle hon behöva gå i särskola, om hon inte redan gör det. Man fick ju se nån online-studier som hon höll på och kämpade med.
Citera
2017-01-03, 19:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Varför skulle vi vilja ha tillbaka en 15årig tjej som direkt eller indirekt stödjer terrorism?
Ställer samma fråga. Hon åkte dit frivilligt, hon kan ruttna där.
Citera
2017-01-04, 13:11
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ställer samma fråga. Hon åkte dit frivilligt, hon kan ruttna där.

WORD!

Tänk om Sverige kunde fokusera på de som BEHÖVER hjälp o de som SKÖTER sig istället för alla idioter som bara vill förstöra, mörda, våldta o utnyttja samhället.
Citera
2017-01-06, 23:10
Medlem
LStilles avatar
Hade hon blivit LVU:ad tidigare eller var det bara frivilliga placeringar? Har för mig ifrån dokun att de sa att hon var frivilligt placerad. Man undrar ju när hon skulle kunna komma upp i risknivå för att kunna bli LVU:ad - rymma till Nordstan, knarka(?), IS-nostalgi mm borde väl i teorin räcka som underlag för ett sånt beslut eller?
Citera
2017-02-14, 16:23
Medlem
Ördögs avatar
Före detta jihadistmadrass Nevalainen skulle nu behöva stöd för att bearbeta sina upplevelser, men ingen tycks riktigt veta vems ansvaret är. Hur många liknande fall har inte det mångkulturella fuskbygget producerat. Hur många liknande individer är inte i behov av stöd ...

Polisens kritik: Flickan som var fånge hos IS får inget stöd
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/polisens-kritik-flicka-fast-hos-is-far-inget-stod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in