Citat:
Ursprungligen postat av
KortStubin
Nej, du gjorde en falsk jämförelse och utelämnade alternativ.
Nej, faktum är att man i verkligheten måste tolka vilken text man än har framför sig, även nutida skrifter som t.ex. Aftonbladet. Aftonbladet kan lätt missleda en läsare genom att använda vissa ord i en ordföljd, som gör att läsaren vill köpa lösnumret, för att i efterhand inse att man blivit "lurad".
Dessutom som jag sade, man måste man tolka verbala och icke verbala uttalanden som människa, en människa är inte som en dator.
Citat:
Ursprungligen postat av
KortStubin
Ettor och nollor, binära tal. Säger det dig något?
Ja, det säger mig mycket, jag har hållit på med programmering sedan jag var 12 år, i början höll jag på med att programmera med assembler, det närmaste du kan komma maskinkod av ettor och nollor.
Säger det
dig något? Eller har du hittat det på Wikipedia för att verka beläst?
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av
KortStubin
Ibland behövs det en teistisk retorik, även kallad semantisk akrobatik, i en diskussion med en teist.
Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Ett sådant handlingssätt är inte vetenskapligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
KortStubin
Då tycker jag inte att du ska ha det förhållningssättet i fortsättningen.
Nu kommer tolkningen av vad du sade här eftersom du var så diffus i ditt uttalande.
Menar du att jag inte ska ha förhållningssättet att ditt handlingssätt inte är vetenskapligt?
Eller menar du att jag inte ska ha ett sådant förhållningssätt i fortsättningen där det "Ibland behövs en teistisk retorik, även kallad semantisk akrobatik"?
Eller något annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
KortStubin
Om det vore en tävling baserar jag det obefintliga värdiga motståndet på dina inlägg, bland annat.
Ge mig ett exempel, ditt bästa exempel på där jag är en ovärdig motståndare.