2016-02-20, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OntOmQ
.
Här har du ett axplock: https://judarisverige.wordpress.com/
.........
Kent Ekeroth och hans brorsa är sionister. De bytte bara judar mot svenskar och körde på samma spår........... hmmm.........
Citera
2016-02-20, 23:36
Medlem
Clawdices avatar
Det ser likadant ut över hela kontinenten.
Sionister har total kontroll över egentligen alla partier från höger till vänster, samt självklart bank och mediaverksamhet. Man kan räkna ut med röven att det hänger ihop med den kraschande ekonomin. Man hetsar med världskrig, men folk tycker inte det är trovärdigt.

Eftersom ekonomin är skuldbaserad och nu är i behov av massiv offentlig konsumtion, samtidigt som folk vägrar kriga så är massinvandring perfekt både som vapen mot nationalstaternas sammanhållning men också som injektion i pyramidspelet.

Folk kommer hetsas att gå på fel fiende.
Citera
2016-02-21, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdice
Det ser likadant ut över hela kontinenten.
Sionister har total kontroll över egentligen alla partier från höger till vänster, samt självklart bank och mediaverksamhet. Man kan räkna ut med röven att det hänger ihop med den kraschande ekonomin. Man hetsar med världskrig, men folk tycker inte det är trovärdigt.

Eftersom ekonomin är skuldbaserad och nu är i behov av massiv offentlig konsumtion, samtidigt som folk vägrar kriga så är massinvandring perfekt både som vapen mot nationalstaternas sammanhållning men också som injektion i pyramidspelet.

Folk kommer hetsas att gå på fel fiende.
Jag tror dig
Citera
2016-02-21, 11:52
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Hur långt tror vi det är tills det blir stadskupp i Sverige ?

1 år...
10 år..
20 år...
50 år...
100 år...
1000 år...

Jag säger att innan 2030 så har det hänt riktigt allvarliga grejer...
Citera
2016-02-22, 22:17
Medlem
Som mor till tre barn skulle jag ta dem och dra, alldeles oavsett vilket sorts krig och mellan vilka som hotade. Sedan skulle jag bosätta mig i Spanien, dricka cava och undra vad tusan det var som hände.
Citera
2016-02-22, 22:22
Medlem
Nehejs avatar
Ni tror alltså på riktigt att det kommer bli inbördeskrig? Pajasar, allihop!
Citera
2016-02-22, 22:42
Medlem
Necroghuls avatar
Totalt världsfrånvänt att hävda att Sverige är på väg mot ett inbördeskrig. Så pass världsfrånvänt påstående att de lik väl skulle kunna vara smetat med avföring på väggarna till en mentalsjukhus.
Citera
2016-02-22, 22:50
Medlem
Schlaktarnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Undra varför det alltid dyker upp en massa landsförrädande avskum i trådar likt denna! Ni är inte ett dugg bättre än de parasiter som nu väller in över Sveriges gräns. Samma fega ynkryggar hela bunten!

Skrämmande minst sagt. Media är nog den största boven. De är hjärntvättade. De vänder sig mot sin egna kultur och befolkning och jag kan inte förstå det. Kan någon förklara?
Citera
2016-02-22, 22:54
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Det är lite (o)lustigt att vänstertokarna anklagar oss för att romantisera krig. När det är de som kommer starta det.

Och de kommer att förlora det.

Citat:
Ursprungligen postat av Nehej
Ni tror alltså på riktigt att det kommer bli inbördeskrig? Pajasar, allihop!

Ja, för det har ju aldrig hänt förut. Läs en historiebok, pajas!
Citera
2016-02-22, 22:55
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
Skrämmande minst sagt. Media är nog den största boven. De är hjärntvättade. De vänder sig mot sin egna kultur och befolkning och jag kan inte förstå det. Kan någon förklara?

De ser sig som progressivitetens fanbärare. De vill förstöra nationerna och alla traditioner. De är de värsta av alla as vi har att göra med.
Citera
2016-02-22, 23:34
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghibellino
De ser sig som progressivitetens fanbärare. De vill förstöra nationerna och alla traditioner. De är de värsta av alla as vi har att göra med.

De är Sovjetunionens zombies som utnyttjas av globalistfascisterna för att bryta ner vårt land och göra det öppet för utländskt övertagande. De är som levande döda.
Citera
2016-02-22, 23:51
Medlem
nyreggad.veterans avatar
De syltryggar som talar om att fly till Spanien etc får gärna stanna kvar där sen och dom som är med och slåss bör få sitt efternamn uppsatt i riddarhuset för all framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in