2016-02-20, 06:39
Medlem
dekarons avatar
Är på Sveriges sida mot denna oansvariga invandring som hotar våra friheter.

Förslag.

Kan vi inte bara göra det enkelt? Bygg några blockader kring Stockholm, bemanna skiten och låt ingen komma ut. Fäll ut fällstolen, taburetten eller vad du nu än har, och sjunk ned med en suck. Ta för dig av valfri dryck och tilltugg. I snabbt följd kommer kollapsen att ske. Redan en halvtimma efter blockaden får Östermalms moraliska apostlar tokspel. I ren existentiell desperation attackerar de grannens Affenpinscher eller Bichon Frisé i syfte att skörda köttet och garva huden för framtida försvarssyften. De ynkliga benen efter detta makabra verk kommer gnuggas ivrigt mot närmaste kant till ett spetsigt vapen. Antalet döda börjar stiga, snabbt. De flesta dödsoffren har fallit under hårda ord och stränga blickar långt innan benen är spetsiga nog att rispa ögonglober. Brist på trendiga kaffedrycker tär även på de mest lögnaktiga av sinnen.

Strax efter att nyheten fått luft under vingarna att den Svenska armén upplever problem med renar och vilsna Araber på tågspåret slickar de första lågorna reveteringen på flertal inneställen för kultureliten. Absolut anarki bryter ut! Medan lokala vattenhål förtärs girigt av lågor; Åsa Romson, med Anna Kindberg Batra som Statsministerns ställföreträdare, utropar områdena mellan Fältöversten ned till strandvägen och Oxenstiernsgatan självständiga och öppna för asylmottagning. De storartade Svenskarna vallas ut på det forna exercisfältet och blir blomjord — deras identiteter måste gå till mer behövande, ett problem som är svårlösligt utan fungerande folkbokföring att registrera och dela ut nya ID-handlingar. De Svenska överlevarna har vida sinnen och uttrycker förstående för den snåriga situationen, några var ju ändå gångna till åren. Andra moraliska avantgardister tar sin medborgerliga plikt på så stort allvar att de sprider propaganda att ytterligare femtonmiljoner krigsdrabbande baaaaaaaaarn(!) ska just passera gränsen mellan Grevgatan och Skeppargatan in till landet Självhat. Fler blir blomjord, Svenskarna integreras, propaganda sprids, mer blomjord — livet i en evig cirkel.

Och så fortgår det tills det slutgiltiga sker: Stockholm vänder buken uppåt och sakteligen förgiftar vattnet. Nu är det bara att klättra ned från blockaden och installera en regering som jobbar för folket.

Man kan drömma.
Senast redigerad av dekaron 2016-02-20 kl. 06:54.
Citera
2016-02-20, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happymeat
Är nato bra eller inte bra.
Skriv .
Nato/Statsmakten lierar sig inför ett inbördeskrigsliknande situation, så ni som kommer att strida för Sverige är alltså beredda att kväsa varje folkliga uppror mot den EU/sionistiska makten. Serbien blev bombade och det kan ske här också om makten glider dem ur händerna. Scenariot har redan övats i "Noble Ledger".
https://www.nordfront.se/nato-ovar-krig-mot-svenskar.smr
Senast redigerad av Trilston 2016-02-20 kl. 13:11.
Citera
2016-02-20, 13:08
Medlem
Mad monks avatar
Det är lite (o)lustigt att vänstertokarna anklagar oss för att romantisera krig. När det är de som kommer starta det.
Citera
2016-02-20, 13:13
Medlem
Itons avatar
Vilka grupperingar skulle det bli krig mellan, menar du? Hela din tanke, TS, ar ratt absurd enligt min mening.
Citera
2016-02-20, 13:17
Medlem
mellan två stridande parter tar jag sällan parti, jag bevakar mina egna intressen och hur jag agerar gissar jag blir helt avhängt till hur jag själv skulle drabbas, men överlag är jag inte speciellt förtjust i att behöva anpassa mig eller begränsa mig pga andras skit så att sticka ligger inte så nära till hands om grejer inte skulle kuka ur fullständigt.
Citera
2016-02-20, 14:21
Medlem
Jag står på den västerländska civilisationens sida givetvis, på motsatt sida sionisterna & semit-rasisterna.

Men glöm det där med "Sverige", det är nog redan kört i princip. Nationalstater kommer och går. Det är rasen och folket som är det viktigaste. Alltså är det minst lika viktigt att känna samhörighet med norrmän, danskar, islänningar, finlandssvenskar och andra västeuropeiska folk, samt även med finländare, balter, ryssar och andra vita östeuropeiska folk, samt amerikaner, australiensare & nya zeeländare.
Citera
2016-02-20, 15:38
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmekanikern
Många PK-normisar skulle nog avfärda detta som konspirationsteorier, men jag håller med dig och det är mina ord du talar, om man säger så.

Därför undrar jag också: Har du någon bra teori om VARFÖR de vill göra så, vad har de att vinna på att göra Svensken till en förtryckt minoritet som på sikt kommer utrotas ?
Varför de vill detta vet jag inte. Vi pratar om ren ondska in action, en vanlig människa kan aldrig sätta sig in i såna tankebanor på ett sätt som bringar förståelse.

Just varför är inte heller helt intressant, det viktiga är att konstatera att det är så. Om vi ser, hör, förstår att landsförrädarna vill få de bruna i majoritet, så är det viktiga att stoppa det.

Och det är här sagan tar slut, då svensken är för feg. Den del som är nationellt sinnad alltså.

Den PKinfekterade hjärndöda blattekramande massan behöver vi inte ens blanda in i diskussionen.
Citera
2016-02-20, 15:52
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhesus-Minus
Varför de vill detta vet jag inte.
I ärlighetens namn så var jag för lat nyss, visst vet jag någorlunda väl varför de gör det. In fact, jag letade upp ett litet inlägg jag gjorde 2009 där jag beskrev huvudinriktningen:

(FB) En blattes bekännelser.

Till och med en hjärndöd rasist som mig själv minns från undervisningen i gymnasiet att det främsta målet med tillkomsten av EG som det hette då, var att så långt som möjligt hindra framtida krig.

Krig kommer framför allt av två anledningar. Viljan att röva tills sig andras tillgångar och mark. Och därnäst i hatet mot främmande raser, kulturer och livsåskådningar. Så hur hindrar man lättast krig ? Jo:
  • Upplös nationerna
  • Upplös raserna

Finns inte längre nationer, så finns det heller inte tillgångar/mark/lebensraum att erövra.
Om den nya supernationen också har gemensam militär, så finns i praktiken inte heller nån militär att använda för ändamålet.

Den vita civilisationen har i modern tid lyckats civilicera sig så mycket att risken för krig för att röva tillgångar och mark har varit obefintlig.
Istället för att nöja sig med det har den vita civilisationen via landsförrädande politiker och journalister bestämt sig för en global inkomstfördelning.
Bruna lägre stående folkmassor bjuds in till den (som snart historieböckerna kommer att förtälja) unika välfärd som de vita byggt upp.

Eftersom trycket från de lägre stående inte kommer att vika förrän det inte finns en endaste oas kvar av högre välstånd på planeten, så skulle man kunna säga att landsförrädaretablissemanget med god framförhållning bestämt sig för att dela ut godsakerna frivilligt.
Istället för att inse hur unika och förgängliga de vita moderna samhällena är, och istället slåss för deras bevarande.

Vår trådskapare och Arahant tycker förstås att det är övermaga att påstå att deras närvaro i vårt land är en del i en utrotning av sverige och svenskarna.

Men ni är redan 2 miljoner. Ni blir 100.000 fler per år i nyanlända, och ni förökar er som råttor.

Hur kan någon misslyckas med att förstå att Sverige och svenskarna redan är dömda till undergång?
Den mest basala förståelse för genetik, evolution och begreppet tidens tand, borde kunna sörja för den förståelsen.

Edit:

Satte lite fetstil för att poängera key issues
Senast redigerad av Rhesus-Minus 2016-02-20 kl. 15:57.
Citera
2016-02-20, 16:00
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Du menar att de kommer att få smaka på kallt stål som afghanerna fick av USA och Sovjet.
Gick ju sådär för de avancerade supermakterna vill jag minnas.

Vad har USA och Sovjet med ett inbördeskrig i Sverige att göra?
Citera
2016-02-20, 16:02
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Så du menar alltså att dessa "kaozblattar" skulle organisera sig i en fraktion som skulle hamna i krig mot "Svenskar"? Är det nån sorts raskrig du fantiserar om där det är "Kaozblattar" mot "blonda blåögda Arier" eller är det "Kaozblattar" mot resten av samhället?

Ungefär det tråden handlar om, vilka sidor skulle annars strida menar du?
Citera
2016-02-20, 18:23
Bannlyst
Citat:
Det finns 13,8 miljoner judar i världen. De utgör alltså 2 ‰ (två promille!) av jordens befolkning. Du behöver inte oroa dig över att de kommer att ta över världen. Det kommer aldrig att inträffa. Det är en helt annan religion du bör oroa dig för om du vill leva som (kristen?) västerlänning.

Nej han behöver inte oroa sig att det ska hända eftersom det redan hände för 201 år sedan: http://www.wisdom-square.com/nathan-rothschild-the-mastermind.html
Citera
2016-02-20, 21:42
Medlem
OntOmQs avatar
Citat:
Det finns 13,8 miljoner judar i världen. De utgör alltså 2 ‰ (två promille!) av jordens befolkning. Du behöver inte oroa dig över att de kommer att ta över världen. Det kommer aldrig att inträffa. Det är en helt annan religion du bör oroa dig för om du vill leva som (kristen?) västerlänning.

Har du ens tittat på vilka som sitter på maktpositionerna i Sverige?? Judarna i Sverige tillhör en mycket liten del, men deras makt är stor. Bonnier, många politiker viktiga positioner, journalister, jurister, lobbygrupper. Sedan finns det mängder med viktiga personer som är zionister men som inte är judar.

Här har du ett axplock: https://judarisverige.wordpress.com/

Det är många gånger värre i USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in