Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Du är själv sjufaldigt värre än TjockisMattias på varenda punkt som du anför här (och evidens för detta finns uppradat på varje sida av denna tråd). Kanske av andra psykologiska orsaker men det är utan tvekan så att du är den störste trådförstöraren av alla här och i varje enskild kategori: lögner, förtal, bråkstakeri och på det hela taget en fullständig ovilja att överhuvudtaget ägna sig åt normal och hederlig diskussion.
Men jag ska vända på det och säga att just precis därför är du väldigt väldigt lämplig för SD, med tanke på vad det har förvandlats till av din führer Mattias Karlsson. Du passar in som handen i handsken och du förtjänar detta parti som det är, och partiet förtjänar dig.
Du tycker det?
Det enda jag har sagt att är vi är många medlemmar i Stockholm som upplevt styrelsen som passiv och att det inte är motiverat att man tar ut 35 000 i månaden som en ekonomiskt oberoende ordförande (nästan alla ordförande i partiet tar inte ut lön alls). Inte speciellt märkvärdiga påståenden.
Däremot har det från andra förekommit hot, lögner och förtal. Kanske mer än vad du känner till då de drabbade inte velat skämma ut partiet genom att göra det offentligt.
Vi får väl hoppas att det är så, att du helt enkelt inte känner till hur smutsigt det spelas nu och att du skulle fördöma det om du kände till sanningen. Ibland ger du det intrycket, att du bara är okunnig - men sedan så sprider du själv lögner som du vet inte stämmer (som
"....förvandlats till av din führer Mattias Karlsson. Du passar in som handen i handsken och du förtjänar detta parti som det är, och partiet förtjänar dig").
Själv anser jag ju at ni som medvetet sprider lögner genom detta visar hur lite ni kan erbjuda oss medlemmar.