Citat:
Ursprungligen postat av
Jegoooooo
Han beskriver hur många kvinnor är rent ut sagt löjligt kräsna med hjälp av en matanalogi som normalbegåvade och uppåt förstår men det ska alltid läggas på killen vilket är sjukt.
Och det rör dig i ryggen då du fortsätter envisas med att chiro skulle ha fel när han inte har det. Det är samma när Babianen är online så jagas det och avfärdas men det kan jag förvisso förstå då "hon" är väldigt sadisstisk och inte förstår att hon har fel ibland.
Att hävda kvinnors ointresse för sex genom att presentera siffror på hur många kvinnor kontra män som registrerar sig på sexkontaktsajter är bara korkat. Gång på gång har det förklrats för er bitterkukar att män överlag är mindrenogräknade med var de stoppar kuken. Kvinnor är mer kräsna av biologiska skäl men det betyder inte att alla kvinnor enbart suktar efter/nöjer sig med rika hunkar med toppjobb. Verkligheten ser uppenbarligen inte ut så. Även arbetslösa, utvecklingsstörda, svårt handikappade och personlighetsstörda män träffar kvinnor. De ligger förstås inte på topp men de allra flesta behöver inte leva som oskulder till de är 90.
Det finns heller inga vettiga argument för att 90% av världens alla kvinnor skulle vara feta, fula eller frigida som Babianen påstår. Det är nonsens.
Chirho ägnar varje enskilt inlägg, i stort sett, åt att vräka ur sig oförskämdheter, kalla människor för efterblivna, värdelösa och att de bör ta livet av sig. Han vräker ur sig grovt kvinnohat gång på gång. Det gör att han knappast kan tas på allvar.
Du kallar mig white knight trots att jag flera gånger har skrivit vad jag tycker om ultrafeminister och deras idiotiska resonemang. Jag har inte tonvis av goda erfarenheter av kvinnor och är uppvuxen med en rubbad, elak morsa men jag nedlåter mig inte till att hata alla kvinnor för det. Ni kvinnohatare är sjuka i huvudet och bör få terapi för det.