Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Tja jag tror nog att du har liten chans att övertyga någon bland de pålästa och kunniga i det avseendet. Dessutom har jag haft mycket att göra med denne under åren och har en mycket klar bild av vad han är och inte är. Tyvärr tippade han över kanten till hjärnspöksträsket med bara lite hjälp på traven.
Aner har kört ner i den klassiska fallgropen. Eftersom någon förföljer mig så har jag rätt och därmed slipper jag bevisa något för angreppen på mig är bevis nog. Samma taktik har utan framgång använts av flera andra. Senast skämtet Flygare som kör samma stil av snabba slutsatser utan hållbara indicier och mestadels med sig själv som källa och uttydare.
Jag kör mera på linjen att presentera hypoteser och argumentationer som var och en får värdera efter eget huvud. Jag är rätt säker på att det är ett vinnande koncept till skillnad från att svinga vilt med lite på fötterna och trubbiga vapen i argumentationerna.
Om du tror att den som skriker högt och pekar med hela handen är mer trovärdig än den som låter dig värdera kritiskt får du nog skylla dig själv om du hamnar snett.
Du kommer att få se...
Jag påstår varken att AA är rätt GM eller att Herr Anér har rätt. Jag anser liksom du att Anér dragit klart för snabba slutsatser och letat bevis som styrker hans teori.
Jag skrev "styrker" med citationstecken för att jag anser att Anér ändå hänvisar till olika källor och där igenom får mer trovärdighet.
Oerhört tråkigt att du är förföljd(polisanmält?), men skulle det vara ett bevis på att du är på rätt spår menar du?
Inte en risk för att du drar för snabba slutsatser där?
Nåt "spår" kan det ju vara, om du är och "trampar någon på tårna", men är det "rätt" spår...?